abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:00:39 #126
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101215848
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 08:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

haai,
sorry was t ff vergeten :( heb je nog meer eisen/wensen behalve dat ie samenkan met 2 andere katten? bijv mannetje/vrouwtje, leeftijd, rustig/speels, kan hij/zij naar buiten bij jou, etc. Das wat makkelijker zoeken ;)


OMG Sem heeft het op zijn heupen..... Heule dikke staart ook zie ik. Kan dat van het (verre) onweer zijn?
Mannetje of vrouwtje maakt niet uit. Qua leeftijd liever iets jonger. Tussen de 1 en de 5. Ik heb zelf 2 katten die net 1 zijn geworden en die zijn allesbehalve rustig ;) Dus een oudere kat kan daar waarschijnlijk niks mee. Ik heb een balkon waar de katten op kunnen. Grootste eis is dat het een lieverd is. Maar dat zijn alle katten :D En mooi. Maar in mijn ogen zijn dat ook alle katten :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:18:23 #127
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101216574
ik ga haar ff een berichtje sturen :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:25:13 #128
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101216869
Dankje :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:31:42 #129
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101217131
berichtje gestuurd. als je vast op de website wilt kijken van het asiel:

http://www.dierenasiel.net/CRAILO/ONZE%20DIEREN-katten.html

Zoef lijkt me wel een leukerd :) moet je alleen even overleggen of een balkon voldoende buiten is voor hem. en hij kan niet met kinderen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:12:33 #130
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101218864
Oeh, dat is eigenlijk wel belangrijk! De kat moet wel met kinderen kunnen.
Mijn vriend en ik proberen zwanger te raken O+
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:16:08 #131
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101219022
Catharina O+ Ik houd wel van een uitdaging.

Meer over mij: Ik ben samen met mijn kroost in het asiel gekomen. Ik heb in mijn kattenleventje nog niet veel met mensen in aanraking geweest. Ik snap dus nog niet veel van de mensendingen, maar als iemand mij -met veel begrip en wat geduld- kan helpen denk ik dat het best moet lukken. Naar andere katten toe ben ik heel sociaal
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:50:15 #132
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_101222146
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef MissVanity het volgende:
Mijn vriend en ik proberen zwanger te raken O+
Ehmm dat wordt een zware bevalling voor 'm.. ;)

Hou er rekening mee dat babies véél tijd kosten, kittens ook.. beiden tegelijk wordt dus lastig.
Ook kunnen kinderen allergisch zijn voor katten en de kat kan de baby niet accepteren en uithalen.
en er zijn nog veel meer problemen die kunnen ontstaan.
Ik ken in elk geval genoeg mensen die hun kat weg gedaan hebben omdat er een baby in huis kwam.

Als ik die Catharina zo op de foto zie denk ik niet dat die heel goed met babies zal zijn.
pi_101222304
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:50 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ehmm dat wordt een zware bevalling voor 'm.. ;)

Hou er rekening mee dat babies véél tijd kosten, kittens ook.. beiden tegelijk wordt dus lastig.
Ook kunnen kinderen allergisch zijn voor katten en de kat kan de baby niet accepteren en uithalen.
en er zijn nog veel meer problemen die kunnen ontstaan.
Ik ken in elk geval genoeg mensen die hun kat weg gedaan hebben omdat er een baby in huis kwam.

Als ik die Catharina zo op de foto zie denk ik niet dat die heel goed met babies zal zijn.
Het hangt maar net van de situatie af natuurlijk. Toen ik werd geboren hadden mijn ouders en mijn zus al 2 katten waarvan eentje pas een jaar oud. Die 2 sliepen bij me in de wieg ;) de oudste rende alleen weg als ik wakker was want ze vond me te druk :') de jonge rooie kater ben ik altijd beste vriendjes mee geweest maar het was dan ook echt een domme goedzak. Die andere kat vond me leuker toen ik een jaar of 10 werd, maar dat terzijde ;)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:03:58 #134
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101222594
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:50 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ehmm dat wordt een zware bevalling voor 'm.. ;)

Hou er rekening mee dat babies véél tijd kosten, kittens ook.. beiden tegelijk wordt dus lastig.
Ook kunnen kinderen allergisch zijn voor katten en de kat kan de baby niet accepteren en uithalen.
en er zijn nog veel meer problemen die kunnen ontstaan.
Ik ken in elk geval genoeg mensen die hun kat weg gedaan hebben omdat er een baby in huis kwam.

Als ik die Catharina zo op de foto zie denk ik niet dat die heel goed met babies zal zijn.
Ik wil dan ook geen kitten ;) Met Catharina kan je aan de slag gaan. Ze kan mensen leren vertrouwen en gewend aan ze raken. Ik ben voorlopig nog niet zwanger en zelfs dan duurt het nog 9 maanden ;)
Komt helemaal goed :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_101222869
En missvanity is nog niet zwanger volgens mij dus het duurt nog zeker 9mnd. En in 9mnd kun je heel veel bij een kat bereiken en ik moet zeggen dat ik toen mijn dochter eindelijk thuis kwam nog best wel wat tijd overhield om aandacht aan de katten te geven

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:51 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hier komt het ook door het weer, Morgan keek me net ook al heel zielig aan toen het regende.
Hij wil het liefst naar buiten maar heeft ook weer geen zin in natte poten.

Ik weet niet of Rossi ook naar buiten gaat, anders zou het ook nog door een beet van een teek kunnen komen.
Rossi kan enkel in de tuin en ik controleer ze heel vaak op teken sinds Zorro er 1tje had. Ik heb ze er ook voor behandeld en op de ene na geen enkele teek meer gevonden
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:16:58 #136
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101222982
Ik denk wel dat het iets is om rekening mee te houden (wat je waarschijnlijk al hebt gedaan) dat een baby (of 2 igv een tweeling) en 3 katten bij elkaar heel veel tijd en ruimte kosten.

Ik heb nu 2 katten in mijn eentje in een anderhalf persoons bovenwoning, en mijn huis is echt vol en ik moet best veel energie in de katten steken om hen een fijn leventje te geven, wat ik maar net red (telt wel mee dat ik sowieso n beetje te gestresst ben de laatste tijd, dus de vergelijking is niet helemaal eerlijk). Ik voel me soms echt schuldig tov Sem en Luna :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_101223067
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:16 schreef Murmeli het volgende:
Ik denk wel dat het iets is om rekening mee te houden (wat je waarschijnlijk al hebt gedaan) dat een baby (of 2 igv een tweeling) en 3 katten bij elkaar heel veel tijd en ruimte kosten.

Ik heb nu 2 katten in mijn eentje in een anderhalf persoons bovenwoning, en mijn huis is echt vol en ik moet best veel energie in de katten steken om hen een fijn leventje te geven, wat ik maar net red (telt wel mee dat ik sowieso n beetje te gestresst ben de laatste tijd, dus de vergelijking is niet helemaal eerlijk). Ik voel me soms echt schuldig tov Sem en Luna :@
Die van mij (3 stuks) kunnen al een hele tijd alle aandacht krijgen die ze willen. Ook voor mijn dochter geboren werd zat ik al een poosje thuis. Maar ze hebben meer interesse in de tuin dan in aandacht. En als ze aandacht komen vragen krijgen ze het ook. Ik kan prima een baby vasthouden en met de andere hand een kat aaien.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:43:56 #138
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101223637
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Die van mij (3 stuks) kunnen al een hele tijd alle aandacht krijgen die ze willen. Ook voor mijn dochter geboren werd zat ik al een poosje thuis. Maar ze hebben meer interesse in de tuin dan in aandacht. En als ze aandacht komen vragen krijgen ze het ook. Ik kan prima een baby vasthouden en met de andere hand een kat aaien.
Ik ga sowieso een tijdje niet werken als er een babytje komt :D
Ik geloof dat mijn twee katten een prima leven hebben. En er is genoeg ruimte voor een derde kat en een baby. Qua liefde en aandacht komt het ook goed. :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_101226988
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat te denken van een bezoekje dierenarts?
Vanochtend ben ik met Sammy naar de dierenarts geweest. Hij heeft hoge koorts 40.6 en is afgevallen. Waarschijnlijk een of ander virus onder de leden. Zijn vocht was ook niet helemaal goed, dus moet ik in de gaten houden. Verder heeft hij medicijnen gekregen bij de dierenarts. Het moet wel overgaan binnen een paar dagen. En ik geef hem nu medicijnen, novacam en nog wat pillen.
De dierenarts zou Sammy wel even een pil geven tijdens het consult met zo'n pillenschieter. Sammy gromde en blies en haalde uiteindelijk uit, vol in de hand van de dierenarts. Ik had de dierenarts al gewaarschuwd dat dit zou kunnen gebeuren. Maar hij zei: zal wel meevallen, zo'n kleintje.
Maar ja wel een pittig kleintje _O-


Zo ligt hij er nu bij. O+
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_101227085
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Vanochtend ben ik met Sammy naar de dierenarts geweest. Hij heeft hoge koorts 40.6 en is afgevallen. Waarschijnlijk een of ander virus onder de leden. Zijn vocht was ook niet helemaal goed, dus moet ik in de gaten houden. Verder heeft hij medicijnen gekregen bij de dierenarts. Het moet wel overgaan binnen een paar dagen. En ik geef hem nu medicijnen, novacam en nog wat pillen.
De dierenarts zou Sammy wel even een pil geven tijdens het consult met zo'n pillenschieter. Sammy gromde en blies en haalde uiteindelijk uit, vol in de hand van de dierenarts. Ik had de dierenarts al gewaarschuwd dat dit zou kunnen gebeuren. Maar hij zei: zal wel meevallen, zo'n kleintje.
Maar ja wel een pittig kleintje _O-


Zo ligt hij er nu bij. O+
[ afbeelding ]
Formaat heeft daar niks mee te maken :D
pi_101254785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Imnya het volgende:

[..]

Aan Martin Gaus heb je toch niets, vervelend mannetje is t..

Ik heb tig foto's van de mijne maar ik moet nog even uitvogelen hoe ik ze erop krijg.

Gewoon www.imgur.com, kan je gewoon slepen van een folder van de foto's.
  zondag 28 augustus 2011 @ 00:08:11 #142
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101273092
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Die van mij (3 stuks) kunnen al een hele tijd alle aandacht krijgen die ze willen. Ook voor mijn dochter geboren werd zat ik al een poosje thuis. Maar ze hebben meer interesse in de tuin dan in aandacht. En als ze aandacht komen vragen krijgen ze het ook. Ik kan prima een baby vasthouden en met de andere hand een kat aaien.
Ik zeg ook zeker niet dat het niet kan. Zolang ze er maar over heeft nagedacht heb ik er het volste vertrouwen in.
@missV: ik had een berichtje terug. Helaas kent zij geen katten in het asiel zelf. Ze heeft haar opvangkatten en dat zijn de enige die ze kent. Ze heeft er nu wel 1 die een huisje zoekt, maar die ik ziek en moe en heeft een heel rustig saai plekje nodig.
Ze adviseerde om gewoon een afspraak te maken bij het asiel, en dan uit te leggen wat je wil en wat je een kat wilt/kunt bieden. Dan kunnen zij met je meedenken wat voor kat bij je zou passen. En kan je meteen kijken of t klikt.
Ik had je graag wat meer kunnen helpen, maar dat valt n beetje tegen dus :(

Edit: jeejjjj! Mijn katten zijn net jarig geworden, ze worden 4 *O* Woeiiiii! Sem ligt lekker te pitten hier op bed O+
Luna zal wel ergens zijn maar geen idee waar ;)
Morgen extra kroelen dus O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_101274798
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef MissVanity het volgende:
Catharina O+ Ik houd wel van een uitdaging.
[ afbeelding ]
Meer over mij: Ik ben samen met mijn kroost in het asiel gekomen. Ik heb in mijn kattenleventje nog niet veel met mensen in aanraking geweest. Ik snap dus nog niet veel van de mensendingen, maar als iemand mij -met veel begrip en wat geduld- kan helpen denk ik dat het best moet lukken. Naar andere katten toe ben ik heel sociaal
Wat kijkt die heerlijk boos O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_101280198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:16 schreef Murmeli het volgende:
Ik denk wel dat het iets is om rekening mee te houden (wat je waarschijnlijk al hebt gedaan) dat een baby (of 2 igv een tweeling) en 3 katten bij elkaar heel veel tijd en ruimte kosten.

Ik heb nu 2 katten in mijn eentje in een anderhalf persoons bovenwoning, en mijn huis is echt vol en ik moet best veel energie in de katten steken om hen een fijn leventje te geven, wat ik maar net red (telt wel mee dat ik sowieso n beetje te gestresst ben de laatste tijd, dus de vergelijking is niet helemaal eerlijk). Ik voel me soms echt schuldig tov Sem en Luna :@
Dat zal wel aan je energie liggen, nu zou ik het ook niet meer doen. En jij doet het gegarandeerd goed, katten vragen niet veel. Verwacht dat jij meer geeft dan zij vragen. :*
Voordat ik mijn jongens kreeg had ik al twee honden en twee katten, toen kwamen de jongens.
Redde alles makkelijk. Oke bij het tweede kind ging het iets moeilijker maar dat lag er meer aan dat het een huilbaby was. Sliep haast niet tot hij bijna 4 maanden was. Daarna ging weer alles soepeltjes. Voor zo'n bende bij elkaar dan. :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 augustus 2011 @ 10:32:05 #145
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101281193
Ik stel u voor aan het nieuwe poesje

O+
Nog geen naam, moeten we nog even verzinnen ;)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:38:48 #146
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101281295
@bengeltje: daar heb je ook wel gelijk in hoor, er komt ook bij dat ik ze pas een maand heb en dat 1 van de 2 een kater is die zijn zin graag afdwingt door een vloeibaar kadootje voor me achter te laten :(

En elke kat heeft wel wat aandacht nodig, afentoe een speel/kroel kwartie/half uur moeten ze wel hebben. Er zijn ook mensen die dat vergeten, maar die zullen ook niet op fok in een kattentopic rondhangen :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_101281913
Borisz, wat een dropje! Ik vind haar geweldig, heel lief kopje!
I had a signature once. It was awful.
pi_101282596
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:32 schreef borisz het volgende:
Ik stel u voor aan het nieuwe poesje
[ afbeelding ]
O+
Nog geen naam, moeten we nog even verzinnen ;)
O wat een dropje. O+
pi_101286278
Nieuwe foto maar weer eens van Pluk, die ik gepost had in het vorige topic waren al best oud, en was te lui om een nieuwe te maken. Maar bij deze! :+


(klik voor groter)
pi_101298964
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:32 schreef borisz het volgende:
Ik stel u voor aan het nieuwe poesje
[ afbeelding ]
O+
Nog geen naam, moeten we nog even verzinnen ;)
O+ Oooooohhhh O+






abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')