Thanksquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
Bo is wakker, of toch niet. Ze reageerde nergens op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, gelukkig niet, lag blijkbaar te dagdromen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
Zombie!
Er is toch hopelijk niks mis met haar?
Ik deed waar ik eerst woonde ze ook een riempje om. Wou niet dat ze buiten mijn tuin kwamen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef deadly_kiss het volgende:
edit* wauwie wat heeft Bo mooie ogen!
even in het zonnetje liggen!![]()
(ja sorry, riempje is noodzakelijk)
[ afbeelding ]
Wow mooie ogen. En een dagdromerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
Bo is wakker, of toch niet. Ze reageerde nergens op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief. Hij ligt al lekker in het zonnetje.Hoe lang moet hij nu nog in het gips?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef deadly_kiss het volgende:
edit* wauwie wat heeft Bo mooie ogen!
even in het zonnetje liggen!![]()
(ja sorry, riempje is noodzakelijk)
[ afbeelding ]
Echt met zo'n blik van "Ja en nu? Wat wilde je proberen dan?"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
De ander houdt de draadjes wel héél scherp in de gaten:
[ afbeelding ]
Daar is ze erg goed inquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Echt met zo'n blik van "Ja en nu? Wat wilde je proberen dan?"
Leuke katten. Ik wou al bijna zeggen: Hoeveel katten heb je wel niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even spammen. Een paar van mijn snoesjes in het Asiel.
Als ik ze mee mocht nemen, waarschijnlijk allemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Leuke katten. Ik wou al bijna zeggen: Hoeveel katten heb je wel niet?![]()
Ja, eigenlijk wel. Veel katten zijn zó leuk, je vraagt je gewoon af waarom mensen ze weg doen of niet willen hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:19 schreef deadly_kiss het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhje zou ze toch allemaal mee willen nemen
![]()
Ohhh...! Jou zwarte poezebeest heeft 4 pootjes! Die van mij heeft er maar 3quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even spammen. Een paar van mijn snoesjes in het Asiel.
Klinkt een beetje alsof je er vanuit gaat dat zwarte katten maar 3 pootjes hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohhh...! Jou zwarte poezebeest heeft 4 pootjes! Die van mij heeft er maar 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |