quote:
We zijn dus al weer meer dan een maand aan t korten...quote:De langste dag (ook: zomerpunt) op het noordelijk halfrond valt elk jaar rond 21 juni, maar niet steeds precies op deze datum.
I know. Maar ik vind het wel stomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
We zijn dus al weer meer dan een maand aan t korten...
Over twee maandjes alweer lekker in het bos door herfstbladeren trappen en daarna thuis warme choco drinken.quote:
Ik ook het moet lekker lang licht zijn.quote:
ZOMER!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Over twee maandjes alweer lekker in het bos door herfstbladeren trappen en daarna thuis warme choco drinken.
Maar eerst nog even een maandje van het weer wat het vandaag was graag.
Kan nog Papillon is ook een hondenras (vlinderhondje)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef WickedTunes het volgende:
of papillion van editors... nee blijkbaar ook niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
ZOMER!. Veel licht, lekker nachtbraken
.
Oh, heerlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook het moet lekker lang licht zijn.![]()
Gelukkig heb ik een vuurkorf voor zaterdag en een boel fakkels.![]()
Dat was vorig jaar in Noorwegen zo lekker. Dagenlang geen nacht gehad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
ZOMER!. Veel licht, lekker nachtbraken
.
Ja en t halve land weer depri enzo...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Over twee maandjes alweer lekker in het bos door herfstbladeren trappen en daarna thuis warme choco drinken.
Maar eerst nog even een maandje van het weer wat het vandaag was graag.
Nee een balkon van 25M2quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, heerlijk. Heb jij een tuin dan of zo?
.
Weekje winter is tof, daarna weer lente graag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en t halve land weer depri enzo...![]()
Doet mij maar de zomer.![]()
Nope, initialen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is je usernaam daarop gebaseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |