Ik ga later nog even een keertje rustig de lyrics doorlezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hevind ik dus ook.. die tekst

Dat is logisch, want de wang is bol. Aan de linker kant bij het oor moet meer schaduwquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb meer t idee dat de "schaduw" naast zn neus te scherp overgaat in de wang maar ik ben geen kenner.

Nouja hoe dan ook ik vind m erg mooi.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is logisch, want de wang is bol. Aan de linker kant bij het oor moet meer schaduw. Dat is op de oorspronkelijke tekening sowieso meer, maar ik kan geen foto's maken
.

Ja, ik ook. Ik heb nog nooit een baby getekend en ik vind 'm wel geslaagd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja hoe dan ook ik vind m erg mooi.![]()

Tekenen is al moeilijk maar mensen tekenen... pfffff Dus respect!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik heb nog nooit een baby getekend en ik vind 'm wel geslaagd..

DITquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef mr-green het volgende:
even melden dat ik al de hele tijd dubbel lig van de nummers

Da's een beste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Whooooooo! Een kikker zo groot als m'n hand in de vijver!!

Ik was er altijd heilig van overtuigd dat ik het niet kon. Ik ben ook nooit echt gestimuleerd het te proberen, maar goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tekenen is al moeilijk maar mensen tekenen... pfffff Dus respect!

ist geen pad dan?quote:

Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er altijd heilig van overtuigd dat ik het niet kon. Ik ben ook nooit echt gestimuleerd het te proberen, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |