Die was er niet meer in mijn maatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:40 schreef nexusje het volgende:
[..]
Poepbruine chino van de zara, zit voortreffelijk goed naast andere (meeste merk chino's) die ik heb! hij was maar 40euro en je kreeg er een dun leren riempie bij
Leuk gecombineerd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Lange tijd niks gepost. Heb geen grote spiegel in mijn nieuwe huis, dus tjah.
Waar heb je de broek vandaan?Thnksquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Lange tijd niks gepost. Heb geen grote spiegel in mijn nieuwe huis, dus tjah.
Erg relaxte broek inderdaad! Ik heb 'm zelf ookquote:
H&M, slim fit chinos.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef RothCharlie het volgende:
[..]
Waar heb je de broek vandaan?Thnks
Heb je ook een ander overhemd? Aangezien je hem niet zovaak aanhebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
iick had dees kleer aan vndg
[ afbeelding ]
Jij hebt altijd mijn favoriete outfitpostsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maak zaterdag misschien wel eentje als ik zin heb.
Thnx!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij hebt altijd mijn favoriete outfitposts
Dat zie ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Nee ik draag 7 dagen per week dezelfde kleren
Swagg swagg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen niet echt van vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |