Ik denk dat ze dit steeds bewust doet, hierdoor moeten de anderen steeds iemand anders nominerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp op de chat dat Ingrid alweer falsch gebuzzert hat.
Ze staat dan nu samen met Benny genomineerd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:47 schreef beequeen het volgende:
Hoi Roevka, nog nooit zo'n saaie WA gezien, echt!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:24 schreef akveor het volgende:
WA is binnen... ze moeten nog langzamer bewegen dan ze al deden oid.
[ afbeelding ]
Hai BQ.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:30 schreef akveor het volgende:
Het is misschien wel de meest saaie opdracht tot nu toe. Ik zie ze nog liever bonen sorteren. Dan heb je nog kans op melige gesprekken.
LOL.quote:
Ik vind Jaqui een irritant mokkel maar dit doet ze goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:34 schreef akveor het volgende:
AAAAAAAAARCHHH!!!!
Cosimo: Ich möchte nicht mit dir reden... en dat dan een half uur lang.
Jaquelina doet het wel goed. Beetje type Jamsin. Bijtertje.
Dankjewel Os, ik was al op zoek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Linkje voor de TZF...
http://en.justin.tv/king_sido1
Die WA stelde weer niet veel voor... Maar ze zouden vanavond toch een feestje hebben? Gaat dat nu nog door? Kan ook niet veel worden met maar 7 bewoners...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel Os, ik was al op zoek.
OnTopic: na 1 dag zit de WA er al op. Sjiek hendig BB.
Geen idee, ik hoop het wel. Een beetje alcohol en Cosi gaat af.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die WA stelde weer niet veel voor... Maar ze zouden vanavond toch een feestje hebben? Gaat dat nu nog door? Kan ook niet veel worden met maar 7 bewoners...
bedankt voor de link, heb even teruggelezen, weinig gezien en dan met een mooi boek naar buiten is verleidelijkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Linkje voor de TZF...
http://en.justin.tv/king_sido1
quote:Cosimo meint, dass er gebuzzert hat, weil er denkt, dass er sonst als nächstes auf der Liste stehen würde.
lijkt me niet echt wat voor rayo om te doenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
In de TZF zegt Cosi dat Rayo eten gejat heeft. Geen idee waar hij het over heeft.
Dit dus!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:46 schreef Ransjih het volgende:
lijkt me niet echt wat voor rayo om te doen
Ik weet niet wat er met Daggy is maar die doet al bijna twee weken raar. Volgens mij is die helemaal op. Het lijkt me haast dat ze op instorten staat. Als je naar haar gezicht kijkt lijkt het me iemand die ook veel piekert.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef beequeen het volgende:
Echt Roevka, wat een shitzooi. Dit moet een party voorstellen?
Toch denk ik dat ergens alcohol in zit. Daggi is volgens mij op het randje.
Zou Hummy tegenwoordig in Deutschland wonen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef beequeen het volgende:
Het zijn typische non-figuren Roevka. Niet interessant en een groot deel komt uit de vijver van castingburo's en DSDS.
Ik denk dat BB een eenheidsworst is. Normale mensen gaan dat huis toch niet in, zoals in BB 1?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef akveor het volgende:
Zou Hummy tegenwoordig in Deutschland wonen?
Echte mensen zie je in dit soort programma's niet meer. Dat zag je ook in Secret Story.
Nou, op dit moment niet, alleen gaat de ruzie tussen Cosi en Jaqui nergens over.quote:
Florian to the rescue...?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef snetje het volgende:
ah! we hebben een 2de David ... Cos brengt ook al blonde dames aan het huilen ...
zou zomaar kunnen nu he... had het eigenlijk maandag al verwacht maar met het vertrek van Benny nu ..zou het zomaar weer kunnen...quote:
of andersom...ik ben natuurlijk duitse en ken dit lied sinds ik heel klein was..en dat is 40 jaar en meer geleden..kom hier steeds vaker liedjes tegn die ik al als kind mee blerde in keulen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat BB een eenheidsworst is. Normale mensen gaan dat huis toch niet in, zoals in BB 1?
Mijn hemel, zelfs Nederlandse shitmuziek wordt vertaald in het Duits.
Wie zal dat betalen......
Niets gemist hoor, en ja merk het ook niet eens meer als de streams niet aan staan ....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:03 schreef akveor het volgende:
Heb ik het hele feestje gemist...![]()
Stream was uitgegegaan en vergeten aan te zetten.![]()
Niet alleen nudeln maar een heleboel daarbij, jeweetzzzzz. En die muziek is kut.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:02 schreef akveor het volgende:
Voor straf de hele week Nudeln fressen... wel onder het genot van een leuk muziekje natuurlijk.![]()
Thanx but no thanx. Ik kijk ATWT.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef akveor het volgende:
Nou mocht je je vervelen. Hier kan je BB Radio terughoren:
http://www.bigbrother-radio.de/download.asp
Ik heb die met Jasmin beide teruggehoord en die is erg open over het hele BB gebeuren. Die nimmt kein Blatt fürs Mund. En ze hing ook beide uitzendingen dik 2 uur aan de telefoon. Ik vond het erg leuk om te horen. Oh en geen muziek tussendoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx but no thanx. Ik kijk ATWT.
Btw, is dat überhaubt wat?
Ja, dat kun je wel aan Jasmin overlaten. Mocht ze overal frank en vrij over praten dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:27 schreef akveor het volgende:
Ik heb die met Jasmin beide teruggehoord en die is erg open over het hele BB gebeuren. Die nimmt kein Blatt fürs Mund. En ze hing ook beide uitzendingen dik 2 uur aan de telefoon. Ik vond het erg leuk om te horen. Oh en geen muziek tussendoor.
Ik verbaasde me er over dat ze zo open was.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel aan Jasmin overlaten. Mocht ze overal frank en vrij over praten dan?
On Topic: ik weet niet wat er met Cosi aan de hand is, hij is zo stil.
Grappig, misschien zijn de regels minder scherp.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:52 schreef akveor het volgende:
Ik verbaasde me er over dat ze zo open was.
Zou ie z'n ticket moeten inleveren..?
Dat we straks ff live in de TZF overschakelen naar het huis?![]()
1 post onder je... ik kijk eigenlijk nooit 'live' de TZF. Die kijk ik altijd in het weekend terug.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig, misschien zijn de regels minder scherp.![]()
Oh, dat lijkt me aangenaam. Rot op met die nep Italiaan.
Heb je een linkje voor de TZF?
Dankjewel Ran.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:59 schreef Ransjih het volgende:
present
http://en.justin.tv/king_sido1#/w/1571214288
Ik kijk flarden, gewoon om te zien hoe ze bepaalde personen neerzetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:01 schreef akveor het volgende:
1 post onder je... ik kijk eigenlijk nooit 'live' de TZF. Die kijk ik altijd in het weekend terug.
Of hier: http://www.justin.tv/01_betzemadel
Ja, vooral Benny. Man oh man, wat een gezeik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef akveor het volgende:
TZF is voornamelijk een verzameling gejank van de dag ervoor...
Niet te geloven dit. Dat komt en gaat naar eigen believen.quote:Cosimo fehlt ja auch heute wieder seit längerer Zeit im Haus. Gerade kommt Rayo ins Rote zu Daggy und Ingrid und gibt eine Info vom Großen Bruder weiter: Cosimo kommt heute nicht wieder, erst morgen irgendwann. Wir sollen uns keine Sorgen machen, alles gut und wir sollen nicht drüber reden, dass er nicht da ist.
Ik lig in een deuk. Last van je nieren door de airco.quote:Der Bewohnerschwund ist in dieser Staffel enorm, erst vor einigen Tagen ist Ex-DSDS-Kandidat Benny Kieckhäben aus dem Haus ausgezogen und nun ist ein weiterer Bewohner nicht mehr im Haus. Diesmal hat Cosimo das Big Brother Haus verlassen. Seit heute Vormittag ist Cosimo im Live Stream nicht mehr zusehen, bislang hat RTL 2 nur bestätigt, dass er nicht mehr im Haus ist. Die genauen Informationen sollen noch folgen.
Sehr wahrscheinlich dürfte aber wohl sein, dass Cosimo aufgrund von gesundheitlichen Problemen das Big Brother Haus verlassen hat. Zuletzt hatte man ihn heute morgen vor der Tür vom Sprechzimmer gesehen, da beklagte er sich lautstark über Schmerzen im Nierenbereich. Seine Vermutung: Es kommt von der Lüftung im Haus.
Gut möglich natürlich, dass der Grund für Cosimos Auszug aus dem Haus auch ein völlig anderer Grund ist. Fraglich ist auch, ob Cosimo vielleicht nur einen Arztbesuch hat und heute im Laufe des Tages zurückkehrt. Sobald es neue Informationen dazu gibt werden wir euch natürlich informieren.
Toe maar, een time-out. Ziek is ziek, dus raus.quote:Jetzt offiziell: Cosimo muss eine unfreiwillige Auszeit nehmen und wird beim Arzt durchgecheckt
Belachelijk ja... het is meer BB Hotel dan BB.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:26 schreef beequeen het volgende:
Twitter van BB:
[..]
Toe maar, een time-out. Ziek is ziek, dus raus.![]()
Niet dat ik hem iets ernstigs toewens, maar dit slaat nergens op.
Dus dat! Kijk, een tandatrsbezoek als je kiespijn hebt, ok. Maar dit en dan ook nog de reden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef akveor het volgende:
Belachelijk ja... het is meer BB Hotel dan BB.
Kan niet weggestemd worden en niks. Misschien dat ie een dagje voor de finale weer terug kan komen?![]()
Zoals ik al eerder zei: ze zijn knettergek geworden daar bij BB Deutschland.
quote:rtl2de_BB rtl2.de Redaktion
Mitten im Match eine News zu Cosimo: Der Gesundheits-Check wird im Krankenhaus fortgesetzt und er wird länger draußen bleiben müssen. Er wird selbstverständlich von der Außenwelt abgeschottet.
bedankt snet, kon het niet vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:02 schreef snetje het volgende:
http://en.justin.tv/king_sido1#/w/1575753808 die Ingrid
die eiernudel zie je zowat niet eens meer ... en onder mis je alleen nog wat lekkere mozzarella ....mjamie mijn favoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
Eiernudelwoche my ass. Waar komt dat gehakt dan vandaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kreeg trek toen ik het zag,en dat om half tien in de ochtend..hahaha..mijn saus doe ik ook alltijd bovenop, husselen doen wij een dag later met opwarmen,is ook praktisch,dan kan iedereen kiezen hoeveel gehaktsaus bij kan of moet,ik heb liever meer pastaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:27 schreef snetje het volgende:
[..]
die eiernudel zie je zowat niet eens meer ... en onder mis je alleen nog wat lekkere mozzarella ....mjamie mijn favodus zo slecht hebben ze het helemaal niet
heb je btw die hele kruidentuin gezien die ze nu hebben op het aanrecht? bossen vol met poepkroet ...
en van de BB site zelf...quote:Rayo geht auch noch und kommt mir nem blauen Umschlag zurück.
Rayo liest schonml für sich selber.
Cosimo hat das Haus verlassen und befindet sich im Krankenhaus.
niet duidelijk of hij nog weer terug komt??quote:Bewohner,
Cosimo hat gestern das Haus verlassen, weil er gesundheitliche Probleme hat. Er befindet sich derzeit im Krankenhaus. Ob und wann er ins Haus zurückkehren kann, ist noch unklar.
Big Brother
Schockiert wird die Nachricht zur Kenntnis genommen. Die Bewohner wollen ihm gemeinsam mit Rayo Energie senden und wünschen ihm gute Besserung!
Hotel BB? De "Gasten" mogen komen en gaan wanneer ze zich wat pips(cosie) bedreigd(Jordan) dan wel verveeld( Valerie) voelen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:28 schreef snetje het volgende:
van het Duitse forum ..
[..]
en van de BB site zelf...
[..]
niet duidelijk of hij nog weer terug komt??
Yep, op de site promis-side.de staat zelfs dat hij maandag misschien vanuit het ziekenhuis mag nomineren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:28 schreef snetje het volgende:
niet duidelijk of hij nog weer terug komt??
Hoezo kunnen ze niet om Cosimo heen? Er is vast wel iemand anders die naar de finale wilquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, op de site promis-side.de staat zelfs dat hij maandag misschien vanuit het ziekenhuis mag nomineren.![]()
Ze kunnen natuurlijk niet om hem heen omdat hij het finalticket heeft, maar ziek is ziek. Lisa moest ook vertrekken ivm rücken.
quote:rtl2de_BB rtl2.de Redaktion
@ @Nisum Die nächste Woche wird im Haus etwas lebhafter. David und Jordan könnten auch eine Rolle dabei spielen#bbde
David en Jordan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:21 schreef beequeen het volgende:
Hoi Roevka, ze moeten de namen van de BW dansen. Spannend hè?![]()
Vooral Jaqui werkt op mijn zenuwen.
Het kan nog erger. BB is echt radeloos.
[..]
Ja, Val, Flo of Benson was erger geweest. Nah, Flo gaat nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef akveor het volgende:
David en Jordan.![]()
Dan mogen we nog van geluk spreken...
David was toch Jordans stalker? Doe moest toch veld ruimen wegens iets te persoonlijk intimideren van BB Geilse bewoonster? En die twee samen gaan ineens "een rol spelen" ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:21 schreef beequeen het volgende:
Hoi Roevka, ze moeten de namen van de BW dansen. Spannend hè?![]()
Vooral Jaqui werkt op mijn zenuwen.
Het kan nog erger. BB is echt radeloos.
[..]
Die zijn allang weer dikke vriendjes hoor. Ze zijn regelmatig samen te zien op feestjes, kussend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
David was toch Jordans stalker? Doe moest toch veld ruimen wegens iets te persoonlijk intimideren van BB Geilse bewoonster? En die twee samen gaan ineens "een rol spelen" ?
Ze hebben genoeg, maar zijn te belazerd om het klaar te maken. Vooral Daggi.quote:
Bedankt, ik was al aan het zoeken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:11 schreef snetje het volgende:
http://de.justin.tv/kulturkanal#/w/1580831664
Thanx snet. Hoe vind je die streams? Ik was ook al op zoek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:11 schreef snetje het volgende:
http://de.justin.tv/kulturkanal#/w/1580831664
ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Bedankt, ik was al aan het zoeken...
op justin zelf http://de.justin.tv/ Deutsch ... Live kanale -> meestal Geseligkeit of Alle ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx snet. Hoe vind je die streams? Ik was ook al op zoek.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:27 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg dan dit te zien snet.
http://de.justin.tv/home
raar... nee ik ben daar niet ingelogdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
Dat lukt bij mij dus niet snetje. Ik krijg video-gedoe. Ben jij daar ingelogd?
Ik dus wel en kom terecht in video's. Never mind.quote:
ing zeikt niet..allemachtig..gisteren geluistert??coschimooooooo....rayooooo...schteeef..ik heb honger en word daar kriegel van...als wij de wa winnen kriegen wij tschoookolade als beloning???..wat eten wij???ik heeeeb hongerrrr...,bitte,,,rayoooo....ik wil eten.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Daggi, wat een vreselijk mens.Dat achterlijke stemmetje , ze heeft hongeeeeeer.
Kook dan zelf, eng mens. Dat hangt de hele dag op de bank, samen met Inge. Alleen Inge zeikt niet.
Hoe vaker jij zegt dat Jaqui dik is hoe absurder ik je desbetreffende reacties ga vinden..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ja geef vooral Fatass Jaqui nog meer chocklade....
[ link | afbeelding ]
Dik? Vét zei ik toch? En voor wat betreft de reacties.... jammer maar deal with it...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoe vaker jij zegt dat Jaqui dik is hoe absurder ik je desbetreffende reacties ga vinden..
Nou.. Cosimo is nu weg voor herprogrammeren, misschien wordt dat nog wat straks..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:29 schreef snetje het volgende:
van mij mogen ze er zo weer 5 nieuwe bewoners ingooien + een verlenging
edit: doe maar 10! de helft loopt toch weg ...
begin me nu toch echt af te vragen wat tie nu heeft ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou.. Cosimo is nu weg voor herprogrammeren, misschien wordt dat nog wat straks..
De ziekte van "Het Nut Van Doorgaan" alleen de Favorieten komen met dergelijke buiten de deur acties weg, zoals alle BB's in de historie bewijzen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:33 schreef snetje het volgende:
[..]
begin me nu toch echt af te vragen wat tie nu heeft ...
quote:Aleks Bechtel kündigte in der vergangen Live-Show bereits an, dass sie Jordan und David in der nächsten Show begrüßen wird. Sie redete von brandheißen Neuigkeiten, die beide mitbringen würden. Zunächst vermutete man die Bekanntgabe der anstehenden Verlobung, doch jetzt ist bekannt, dass es eine Rückkehr des umstrittenen Paares geben wird.
Wie RTL2 im neuen Trailer zur Live-Show verkündet, werden beide am Montag als Besucher ins Haus einziehen. Wie lang der Besuch dauern wird, wurde dabei noch nicht bekanntgegeben.
Wir können uns aber sicher sein: So langweilig wie es momentan ist, wird es dann sicherlich nicht mehr sein. Allerdings können reguläre Neueinzüge damit schon fast ausgeschlossen werden.
Ik snap gewoon niet dat BB niet begrijpt dat de kijkers geen aktie door mensen van buiten wil maar door de mensen die in het huis zitten. Maar blijkbaar kunnen ze dat niet voor elkaar krijgen dus vallen ze terug op kunstgrepen als deze. Weer een 100% flop garantie!quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:32 schreef Darklight het volgende:
Aleks Bechtel kündigte in der vergangen Live-Show bereits an, dass sie Jordan und David in der nächsten Show begrüßen wird. Sie redete von brandheißen Neuigkeiten, die beide mitbringen würden. Zunächst vermutete man die Bekanntgabe der anstehenden Verlobung, doch jetzt ist bekannt, dass es eine Rückkehr des umstrittenen Paares geben wird.
Wie RTL2 im neuen Trailer zur Live-Show verkündet, werden beide am Montag als Besucher ins Haus einziehen. Wie lang der Besuch dauern wird, wurde dabei noch nicht bekanntgegeben.
Wir können uns aber sicher sein: So langweilig wie es momentan ist, wird es dann sicherlich nicht mehr sein. Allerdings können reguläre Neueinzüge damit schon fast ausgeschlossen werden.
dan zal Cos dus niet terugkomen.... want ze weten dat hij dat niet gaat trekkenquote:
ik vind dat ziekenhuis en compleet afgezonderd van de buitenwereld ook een raar verhaal... je gaat mij niet vertellen dat zijn moeder dan thuis blijft en maar afwachtquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:16 schreef Ransjih het volgende:
heeft ie dat misschien al eerder gehoord en is ie daarom weg?
hij is leukquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, hadden jullie deze al gezien ?
Hij is leuk. Top van Ramses.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, hadden jullie deze al gezien ?
Heb een week geen daily's gezien, maar inderdaad niets gemist .......quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:08 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Tegengas, kan nooit veel zijn. Er gebeurde namelijks niks.
Ben je mal, ik kan Steve überhaubt niet verstaan.quote:
LOL, ik voel je. Wat een vreselijk stel mensen bij elkaar. Ik heb me zelden zo geërgerd aan een BB als deze en ik heb er heel wat gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:47 schreef Ransjih het volgende:
mij irriteert de hele uitzending al, ik zet m af
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:23 schreef akveor het volgende:
Met de mensen dit jaar valt het best mee hoor. De bewoners van vorig jaar dat was pas vuig volk.
En de laatste 5 weken was echt om te janken zo slecht.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef beequeen het volgende:
Moin,
De nieuwe WA.
Geen idee of ze ook in de tuin moeten slapen. Het zal wel weer super langweilig zijn met een hoop gezucht en gesteun.
Bah, alweer Val in de studio.
Die blijft dus langer dan 1 dag.quote:Wer ist noch wach ? Heute erst mal das letzte mal das ich selber schreiben werde! Abtreten werde ich meine Accounts vorerst meinen Schwestern! DIe machen einen Tollen Job,werden euch entertrainen •• Ich verlass mich drauf! Gute Nacht allen!Freue mich sehr auf die Live-Show morgen! Gruß David Ortega
Het zal niet positief uitpakken voor Cosimo dus dat is een voordeel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:51 schreef beequeen het volgende:
Tweet van David:
[..]
Die blijft dus langer dan 1 dag.
Waarom denk je dat het niet positief uit zal pakken voor Cosimo? Ik denk juist van wel, hij en David waren dikke vrienden. Cosi heeft alleen gezegd dat hij nooit meer een woord met David zal spreken wanneer hij iets met Jordan zou beginnen. Maar we weten inmiddels dat de uitspraken van Cosi nergens op slaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:59 schreef akveor het volgende:
Het zal niet positief uitpakken voor Cosimo dus dat is een voordeel.
Wanneer Jordan ook weer in het huis mag zou helemaal van den gekke zijn na 2 keer vrijwillig opgestapt te zijn.
Jasmin die zou heel graag in het huis willen en die mag niet maar de opgestapte losers wandelen te pas en te onpas binnen. Kotzt mich an eh...
Tja, David is natuurlijk gewoon een lul en dat zal afstralen op Cosimo. Helemaal als ie die blonde snol ook nog eens meeneemt. Met Jasmin vs Jordan heeft het Deutsche Publikum zich vergist. Bij David niet. Dus 2 impopulaire maatjes voor Cosimo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het niet positief uit zal pakken voor Cosimo? Ik denk juist van wel, hij en David waren dikke vrienden. Cosi heeft alleen gezegd dat hij nooit meer een woord met David zal spreken wanneer hij iets met Jordan zou beginnen. Maar we weten inmiddels dat de uitspraken van Cosi nergens op slaan.![]()
Ja, dat Jasmin-gebeuren zit mij ook nog steeds dwars. Wat een kutstreek was dat zeg.![]()
Eerste foto van de tuin ivm de Heidi-woche. Dit is dus niet de WA, zoals ik dacht. Althans, dat zeggen ze op de chat.
[ afbeelding ]
Aha, zo bedoel je het. Tsja, we zullen het zien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef akveor het volgende:
Tja, David is natuurlijk gewoon een lul en dat zal afstralen op Cosimo. Helemaal als ie die blonde snol ook nog eens meeneemt. Met Jasmin vs Jordan heeft het Deutsche Publikum zich vergist. Bij David niet. Dus 2 impopulaire maatjes voor Cosimo.
Ik heb wel gehoord dat mensen gek worden van de pijn. Als ie um eenmaal heeft uitgepist dan is het ook snel klaar. Ik heb geen idee of dat gebeurt is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, zo bedoel je het. Tsja, we zullen het zien.
Dat hele Cosimo-nierstenenverhaal heb ik toch erg veel moeite mee. Hij staat te dansen alsof er niks gebeurd is.![]()
[ afbeelding ]
Google maar eens nierstenen en niersteenvergruizer. Als ik het goed begrijp heeft hij alleen veel moeten drinken.
Klopt, maar je pist zo'n ding niet zomaar uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:16 schreef akveor het volgende:
Ik heb wel gehoord dat mensen gek worden van de pijn. Als ie um eenmaal heeft uitgepist dan is het ook snel klaar. Ik heb geen idee of dat gebeurt is.
+1 GeileGlibber... specialitieit; Constand aan vrouwen voelen en er meer weg komen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:49 schreef akveor het volgende:
Zoek de verschillen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhjee.. maak ik weer een fautje? lagge is dat altijd weer hé?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef beequeen het volgende:
Constand, wie is dat, een nieuwe bewoner?
Ja, lich in een deuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. maak ik weer een fautje? lagge is dat altijd weer hé?
presentquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:54 schreef beequeen het volgende:
De camera staat al ruim een half uur alleen op Sjakkie gericht. Daggi en Inge komen er maar bij zitten. Wat een armoede. De regie slaapt ofzo?
Geen idee Ran, tot nu toe is bijna iedere LS shit. Ik heb wel een linkje voor je.quote:
Lol Ranquote:
Lekker echt, NOT.quote:
Klinkt als een goed plan Ransjih...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:10 schreef Ransjih het volgende:
nou ik ben er klaar vooren ik ben hoe dan ook van plan me te vermaken
Dat was een hele snelle cap Tegengas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, kan niet wachten ........![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Heidi Woche... Dat wil ik natuurlijk niet missen... Spectaculaire TV toch???quote:
Ik lig in een deuk hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef akveor het volgende:
Deze kon ik jullie ook niet onthouden:
[ afbeelding ]
Yep, maar dat heeft BB snel tegengesproken anders wil Cosi niks meer met David te doen hebben. Tsja........quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Las ik nou ergens, dat die twee zich gaan verloven ....
Alles om maar publiciteit te trekken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Las ik nou ergens, dat die twee zich gaan verloven ....
Ja, die is goed ziek he .....quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef beequeen het volgende:
Alleen Cosi mag in het huis slapen, wtf?
Ik zeg maar even niks, erger me nu al kapot.quote:
Dit dus. Ik ga over mijn nek hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef akveor het volgende:
Behalve Jasmin natuurlijk... kotzt mich an eh. Woll BB mich verarschen oder was eh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |