Mwoah....hij heeft het bij Nürnberg aardig gedaan en heeft het overgenomen van Veh toen die ontslagen werd. Was een vrij logische interne opvolging.quote:Op zondag 11 september 2011 15:07 schreef XL het volgende:
Die coach van HSV is ook echt een flapdrol, op basis waarvan laat zijn netwerk hem overal werken? Die is toch overal gefaald? Een soort van Basten zonder carriere?
HSV moet oppassen dat het Hertha BSC (seizoen 2009-2010) niet kopieert: net het beslissende succesje missen en vervolgens degraderen na een ingrijpende reorganisatie. Bovendien acht ik Frank Arnesen onvoldoende in staat een club van nul af aan op te bouwen, hij kan alleen een door iemand anders opgezet beleidsplan handhaven.quote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vooraf met al die talenten had ik dit nooit verwacht.
Nu na 5 wedstrijden en wat ik gezien heb van ze, idd helemaal waar.
Wat een zooi ongeregeld.
Michael Oenning bracht in 2009 1.FC Nürnberg terug naar de Bundesliga en kreeg in hetzelfde jaar zijn ontslagbrief. Dieter Hecking (zijn opvolger) vind ik slagvaardiger: gaat voor aantrekkelijk spel en gaat eerder voor eigen talent dan steeds om nieuwe spelers te smeken...quote:Op zondag 11 september 2011 15:07 schreef XL het volgende:
Die coach van HSV is ook echt een flapdrol, op basis waarvan laat zijn netwerk hem overal werken? Die is toch overal gefaald? Een soort van Basten zonder carriere?
Freiburg draw, Leverkusen nulletje of 3, nurnberg 1-1tje, Hoffenheim winst, Hertha winst, BVB krappe winst, Schalke draw:Y Owja, BMG, die winnen tegen gatenkaasHSVquote:
Stuttgart wint echt wel van Fc Cisse.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:15 schreef Majkool het volgende:
[..]
Freiburg draw, Leverkusen nulletje of 3, nurnberg 1-1tje, Hoffenheim winst, Hertha winst, BVB krappe winst, Schalke draw:Y Owja, BMG, die winnen tegen gatenkaasHSV
Zet ik m'n (virtuele) geld op Freiburg. Stuttgart is te wisselvallig en thuis zie ik Freiburg wel winnen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuttgart wint echt wel van Fc Cisse.
Borussia winst, Bayern winstquote:
Nee, Freiburg heeft niet het niveau van vorig seizoen. Stuttgart kan Freiburg wel hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zet ik m'n (virtuele) geld op Freiburg. Stuttgart is te wisselvallig en thuis zie ik Freiburg wel winnen.
Je hebt gelijk gekregen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, Freiburg heeft niet het niveau van vorig seizoen. Stuttgart kan Freiburg wel hebben.
Vooral Freiburg vind ik zorgelijk. Papiss Demba Cissé is de schoppenkoningin van dat team. Hem zomaar uitspelen terwijl er geen vervanging voorhanden is komt het team peperduur te staan...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Keulen en Freiburg zijn echt zaadteams die er wat mij betreft uitmogen.
Ik verwacht dat Mönchengladbach HSV overhoop speelt en Michael Oenning naar de vacaturebank...quote:Hertha speelt lekker, die winnen morgen.
Gladbach zonder Hanke, denk gelijk.
Nurnberg-Werder gelijk
Hoffenheim wint van Wolfsburg.
Dan heeft FC Cisse toch nog een keer gescoordquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuttgart wint echt wel van Fc Cisse.
Bij mij was het zelfs niet virtueel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zet ik m'n (virtuele) geld op Freiburg. Stuttgart is te wisselvallig en thuis zie ik Freiburg wel winnen.
Ze spelen in Nürnberg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:11 schreef Kingstown het volgende:
Jeetje....echt noodweer (met hagel en al) in Bremen.
Novakovic....quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True...my bad.en Podolski scoort in Leverkussen.
Ik durfde dat zelfs vooraf te postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |