misschien kun je hier t vragenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
Ja crap
En echt he, ik kan 1 whatsapp sturen pp
Heb je gelezen waar het over gaat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien dat t scheelt omdat hij bij mij voorgelezen werd in de auto.
opschrijft, om eens uit de bieb te halen
Wat ga je dan eten?quote:
Geen zorgen in het boek gebeuren er ook dingen met mensen zonder kinderenquote:
Geef het ff een dag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
Ja crap
En echt he, ik kan 1 whatsapp sturen pp
ja. daarom ook dat ik t wil lezenquote:
Ik ga hem niet lezen want ik wil op vakansiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen zorgen in het boek gebeuren er ook dingen met mensen zonder kinderen
Oeh cool, thanksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien kun je hier t vragen
We stellen uw reacties op prijs! Als u feedback, vragen of problemen hebt, stuur ons dan een e-mail:
support@whatsapp.com
of volg ons op Twitter:
http://twitter.com/WhatsAppINC
@WhatsAppINC
neh vast niet, ze hebben toch ook een nl sitequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh cool, thanksmoet dat in het engels denk je?
Ow ja, dat is graan en dus gezond.quote:
quote:wa_status WhatsApp Status
there is a message delivery issue with some Nokia clients. we are working on a fix.
3 minuten geleden
Das prima te drinken hoor, na 4 proef je het toch niet meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is graan en dus gezond.![]()
Veel plezer met het turkse bier he?
Stalkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Q en Yns jullie zijn evengoed mijn helden
Q, bereid je maar voor dat als de storing gefixed is en ze alle oude berichten gaan sturen je een shitload aan berichten krijgt
Laat me weten wat je van vondquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh kijk!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan heb je na 10.00 in de ochtend een prachtdag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das prima te drinken hoor, na 4 proef je het toch niet meer
Kijk misschien heeft de Hooz ook een Nokia, vandaar zijn niet reagerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh kijk!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Story of my life latelyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb je na 10.00 in de ochtend een prachtdag.
En hop hè? Wij zijn op vakantie in Pilsen in de bierbrouwerij geweest, dat was zelfs voor mij als niet bierdrinker leuk om te zien!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is graan en dus gezond.![]()
Veel plezer met het turkse bier he?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jouw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |