quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
Leg hem op een zacht bedje neer, dep zijn hoofdje met een vochtig wattenstaafje en geef hem een mond op mond beademing.
Zoiets wou ik ook al proberen inderdaad. Maar toen hij bewusteloos was gooide ik een emmer water over hem heen in de hoop dat hij bij zou komen, en nu beweegt hij helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
Leg hem op een zacht bedje neer, dep zijn hoofdje met een vochtig wattenstaafje en geef hem een mond op mond beademing.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:04 schreef smegmanus het volgende:
Trek z'n vleugels uit en noem hem "loop".
NU ISSIE DOOD KLOODTZAK!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoiets wou ik ook al proberen inderdaad. Maar toen hij bewusteloos was gooide ik een emmer water over hem heen in de hoop dat hij bij zou komen, en nu beweegt hij helemaal niet meer.
het is trouwens kloodzak niet kloodtzak. lol beetje met dt schrijfu xdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
NU ISSIE DOOD KLOODTZAK!!
SNEL! BEL DE DIERENAMBULANCE!
TATUUUTATUUUUTATUUUU
Het is gewoon een goed topic en een serieuze vraag hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:09 schreef Trollscience het volgende:
Zijn de mods crackverslaafd ofzo. Deze meuk
Hoe weet jij dat ik crack rook?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:09 schreef Trollscience het volgende:
Zijn de mods crackverslaafd ofzo. Deze meuk
NEE! MOORDENAAR!quote:
Ik las vliegtuigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef Rodawa het volgende:
Ik fietste dus vanochtend over de weg en toen kopte ik per ongeluk een vlieg. Nu heeft de arme drommel een hersenschudding. Wat moet ik doen? Ik wou hem geen pijn doen, het was een ongeluk!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |