Bijna dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:39 schreef TNA het volgende:
Er is niets in deze wereld irritanter dan die tyfusbeesten
Het voelt na een dag nog als een verse brandwond. Vorig jaar ben ik gestoken, en ik was echt vergeten hoe het voelde. Ik ben nooit bang voor wespen geweest, maar misschien dat ik dit jaar toch wat beter oppas met drank + Lowlands + wespen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:58 schreef seasushi het volgende:
[..]
Die schok gaat daarna over in een brandend gevoel wat best een tijdje aan kan houden, en het prikje van een wesp is verdomde venijnig en gaat daarna branden
quote:
quote:Ballon met water
Het lijkt misschien vreemd, maar het werkt wel. Vul doorzichtige plastic zakken met water en hang deze op. De ballonnen fungeren als een soort spiegel. Wanneer de mug zichzelf ziet in deze 'ballon', ziet hij zichzelf 100 keer zo groot en vliegt van schrik weg.
Ze hangen al!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:32 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die zo naïef zijn om dat uit te testen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:12 schreef bastibro het volgende:
TIP: Een klamboe is ideaal !
Nooit meer wakker liggen en gestoken worden s`nachts![]()
Dat is dan ook één van de weinige voordelen van dit 'zomerweer'. Al denk ik dat veel hooikoortspatienten ook wel 'blij' zullen zijn.quote:Geen muggenplaag door koud weer
WAGENINGEN - De gevreesde muggenplaag die begin deze maand verwacht werd, is vooralsnog uitgebleven. „Dat komt omdat de temperaturen lager waren dan verwacht”, verklaarde Wagenings zoetwaterecoloog Piet Verdonschot maandag. „De voorbije tien dagen lagen de temperaturen tussen de 16 en de 18 graden Celsius. Pas als het een paar dagen na elkaar 20 graden of warmer is, gaan de muggen weer vliegen.”
Ook de vele regen en de voor muggen relatief harde wind zorgden ervoor dat de beestjes zich gedeisd hielden.
Heb pas 1 mug op mijn kamer gehad en slechts een paar weekjes minder dan normaal last van hooikoorts gehad. Jup me happy.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is dan ook één van de weinige voordelen van dit 'zomerweer'. Al denk ik dat veel hooikoortspatienten ook wel 'blij' zullen zijn.
Deze.quote:
Citroen werkt eigenlijk alleen een beetje als je je met het uitgeperste sap insmeert.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef Toverheks het volgende:
Citoenplantjes in je slaapkamer zetten, helpt en de muggen blijven weg.
Je hebt ook van die citoenkaarsen en citoenolie ( de tuinen) helpt ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |