Ok, ik zal eens zo'n pakje meenemen als ik het ergens zie liggen (kende het nog niet). Ik brandde vroeger regelmatig wierook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De meeste wierook is ook niet te hachelen, daar houd je alles en iedereen mee op afstand
Vandaar dat ik een tip heb gegeven voor een wierook die bijna iedereen toch wel lekker vindt ruiken, zelfs die mensen die normaliter wierook verfoeien.
Ze komen eraan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:39 schreef Fredo55 het volgende:
Nou , ik woon in het waterrijke Zeeland en ik heb nog glad geen mug gezien deze zomer
Bij iedere respectabele Toko is deze wierook (Sai Baba, Nag Champa) te verkrijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:41 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ok, ik zal eens zo'n pakje meenemen als ik het ergens zie liggen (kende het nog niet). Ik brandde vroeger regelmatig wierook.
Toen "ontdekte" ik Palo Santo. Vond ik echt 10 x lekkerder ruiken. Het is alleen zeer slecht verkrijgbaar hier, moet het eigenlijk altijd via internet bestellen.
Wierook is LekkeRquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De meeste wierook is ook niet te hachelen, daar houd je alles en iedereen mee op afstand
Vandaar dat ik een tip heb gegeven voor een wierook die bijna iedereen toch wel lekker vindt ruiken, zelfs die mensen die normaliter wierook verfoeien.
Nee, ook niet alle meisjes zijn lekkerquote:
Dus daaromquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, ook niet alle meisjes zijn lekker
Daarbij is niet elk plastic lekkerquote:
Join the clubquote:
Uit eigen ervaring kan ik je meedelen dat je die ervaring best zal willen missenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:26 schreef Gulo het volgende:
Wespen zijn niet zo erg. Die steken ten minste niet unprovoked.
Ik ben nog nooit door een wesp gestoken. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat voelt.
Ja, is het echt zo heftig? Ben regelmatig gestoken door dazen en horzels, maar dat deed niet enorm pijn. Is een wesp zoveel erger?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik je meedelen dat je die ervaring best zal willen missen
Ik weet niet of het het zelfde voelt als een bij maar dat viel wel meequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ja, is het echt zo heftig? Ben regelmatig gestoken door dazen en horzels, maar dat deed niet enorm pijn. Is een wesp zoveel erger?
Ik haat wespenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:26 schreef Gulo het volgende:
Wespen zijn niet zo erg. Die steken ten minste niet unprovoked.
Ik ben nog nooit door een wesp gestoken. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat voelt.
In het ziekenhuis? Allergische reactie ofzo? Ik neem althans dat je niet overmand door pijn was, toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haat wespen
1 keer het ziekenhuis in door die teringbeesten was genoeg
Oh, ik haat muggen ook
Had ik dat al gezegd?
Ik was 25 keer gestoken, dus meer uit voorzorgquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:40 schreef Gulo het volgende:
[..]
In het ziekenhuis? Allergische reactie ofzo? Ik neem althans dat je niet overmand door pijn was, toch?
Heftig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was 25 keer gestoken, dus meer uit voorzorg
Azijn met kruidnagel lijkt me iets. Heb je daar zelf ervaring mee?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
Wespenval met siroop (fles in 2-en geknipt): check
Azijn met kruidnagel: check
Electrische vliegenmepper: check
Let them come![]()
Hordeur is geen optie ivm een hond die continue in en uit loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |