quote:• Heeft iemand ervaringen te delen met de economy-comfort stoelen (rijen 9-17)?
Als je boven de 1.90 bent is een normale stoel gewoon vrij krap, als je dus 7+ uur met wat meer beenruimte kunt zitten dan is dat erg prettigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het is maar een vlucht van een paar uur, het is nou niet alsof je wekenlang in die stoel moet verblijven.
Snap ik, maar TS heeft toch al nooduitgangstoelen geboekt? Ik snap niet wat je nog meer moet weten over een stoel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je boven de 1.90 bent is een normale stoel gewoon vrij krap, als je dus 7+ uur met wat meer beenruimte kunt zitten dan is dat erg prettig
Het lijkt smaller omdat je het niet weg kunt klappen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:22 schreef Tyr80 het volgende:
Wel hoor, je tafel en scherm zitten erin dus is het dikker dan een normale armleuning.
San Francisco is 11 uur vliegen, geinponem! En dat is nota bene een rechtstreekse vlucht!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:01 schreef kwiwi het volgende:
Het is maar een vlucht van een paar uur, het is nou niet alsof je wekenlang in die stoel moet verblijven.
Daar zijn wij vorig jaar ook op gevlogen, alleen gingen wij met Northwest airlines dacht ik. Wij hadden wel een overstap in Washington. Het eerste gedeelte was prrrrrima, best een paar uur zitten, maar geen probleem. De binnenlandse vlucht was...nou...niet denderendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:01 schreef sebassie1980 het volgende:
Dank voor de ervaringen! Ik heb op de heenweg een nooduitgangplaats en op de terugweg economy-comfort, dus ik kan beide eens proeven.
[..]
San Francisco is 11 uur vliegen, geinponem! En dat is nota bene een rechtstreekse vlucht!
Ja, ik ben de vorige keer ook met overstap geweest. Maar omwille van de tijd heb ik dit keer met liefde +/- 125 euro meer betaald voor rechtstreeks, ook voor de terugweg vanuit L.A.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef CoolGuy het volgende:
Daar zijn wij vorig jaar ook op gevlogen, alleen gingen wij met Northwest airlines dacht ik. Wij hadden wel een overstap in Washington. Het eerste gedeelte was prrrrrima, best een paar uur zitten, maar geen probleem. De binnenlandse vlucht was...nou...niet denderend![]()
Ik heb bij KLM de klantenservice gebeld om daarachter te komen, en toen was het antwoord dat alle transatlantische 747's en nog een type (vergeten) dat personal entertainment hebben.quote:Dit jaar vliegen we naar Mexico, over een kleine 5 weken, ik weet alleen zo even niet op te lepelen met welke maatschappij we vliegen. Ik vraag me af of we dan ook personal entertainment hebben eigenlijk.
Dat zal best, maar we hebben het over ervaringen met betrekking tot een stoel (!) waar je maar 11 uur in gaat doorbrengen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:01 schreef sebassie1980 het volgende:
San Francisco is 11 uur vliegen, geinponem! En dat is nota bene een rechtstreekse vlucht!
Uit ervaringen van anderen kun je toch prima afleiden of je het extra geld er voor over zou hebben? Jij bent waarschijnlijk zo rank en teder dat je desnoods opgevouwen nog lekker zit in een vliegtuig, maar dat geldt helaas niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zal best, maar we hebben het over ervaringen met betrekking tot een stoel (!) waar je maar 11 uur in gaat doorbrengen.
Zal wel aan mij liggen, maar dat zou wel het laatste zijn waar ik me druk om zou maken.
Maar hij heeft z'n stoelen al geboekt, dus of hij er wel of geen geld voor over zou hebben is niet eens meer een issue. Anders had ik de vraag nog wel begrepen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Uit ervaringen van anderen kun je toch prima afleiden of je het extra geld er voor over zou hebben? Jij bent waarschijnlijk zo rank en teder dat je desnoods opgevouwen nog lekker zit in een vliegtuig, maar dat geldt helaas niet voor iedereen.
Ben wel benieuwd waar jij je eerder druk om maakt bij het boeken van een vliegreis?
Ik waardeer je pogingen om je in mijn situatie te verplaatsen, maar doe toch maar niet. De reden dat de vraag omtrent het personal entertainment ook na boeking nog relevant is, is dat daar vanaf hangt of ik laptop/dvd's/boeken het ruim in moet meenemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:36 schreef kwiwi het volgende:
Maar hij heeft z'n stoelen al geboekt, dus of hij er wel of geen geld voor over zou hebben is niet eens meer een issue. Anders had ik de vraag nog wel begrepen.
Het antwoord is in post nummer 2 al gegeven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef sebassie1980 het volgende:
[..]
Ik waardeer je pogingen om je in mijn situatie te verplaatsen, maar doe toch maar niet. De reden dat de vraag omtrent het personal entertainment ook na boeking nog relevant is, is dat daar vanaf hangt of ik laptop/dvd's/boeken het ruim in moet meenemen.
Een laptop stop je als het goed is sowieso niet in je koffer, of je moet 'm heel goed verpakken en je koffer op slot doen (o nee dat mag niet naar de VS).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef sebassie1980 het volgende:
[..]
Ik waardeer je pogingen om je in mijn situatie te verplaatsen, maar doe toch maar niet. De reden dat de vraag omtrent het personal entertainment ook na boeking nog relevant is, is dat daar vanaf hangt of ik laptop/dvd's/boeken het ruim in moet meenemen.
Nee klopt, jij hebt sowieso vrij weinig bijgedragen in deze thread. Misschien maar even verder kijken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef kwiwi het volgende:
En ik heb overigens nooit wat gezegd over je entertainment system vraag.
Niet zo onaardig doen tegen kwiwi of ik laat je in vrachtruim vliegen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:43 schreef sebassie1980 het volgende:
[..]
Nee klopt, jij hebt sowieso vrij weinig bijgedragen in deze thread. Misschien maar even verder kijken?
Lariekoek: thanks!
In de fipo zijn je vragen al beantwoord, ik wilde 'm nog wel een keer voor je quoten maar zag het nut daar niet zo van in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:43 schreef sebassie1980 het volgende:
[..]
Nee klopt, jij hebt sowieso vrij weinig bijgedragen in deze thread. Misschien maar even verder kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |