nergens, want het is niet te voorspellen hoe dit ding reageerd aangezien je met 12 man tegelijk zit te draaien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:09 schreef klusfoobje het volgende:
ok, dat is je tactiek. En waar in je calculatie heb je de wettelijke % 's mee genomen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:47 schreef Majkool het volgende:
Weet je wat je moet doen!
Je zet steeds 1 euro op rood. Verlies je, maak je er 2 van. Verlies je nog een keer, dan 4!! ZO KUN JE NIET VERLIEZEN!!!
erg hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:51 schreef Lastpost het volgende:
Leuk hoe zo'n topic weer afdwaalt van de oorspronkelijke vraag.
Eindelijk weer een serieuze reactiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:39 schreef muhahaha het volgende:
Er is een richtlijn wanneer een bank melding moet maken van een storting, ik meen dat dit bedrag 10.000 euro of meer was. Alles daaronder hoeft niet gemeldt te worden.
Ik denk dat het wel een issue kan worden als je regelmatig grote bedragen gaat storten. Het lijkt dan op zwart werk.
Dat zou mogelijk zijn, zolang het niet te hoge bedragen zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:52 schreef muhahaha het volgende:
Is het een idee om een aantal zaken gewoon cash af te rekenen zoals boodschappen en uitstapjes? Ik neem aan dat je op je betalingsrekening geen rente krijgt.
Lijkt me inderdaad een mooie manier. Alles wat je met je pin deed doe je met cash.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat zou mogelijk zijn, zolang het niet te hoge bedragen zijn.
en nee dat klopt, daarom gaat het vaak ook direct door naar mijn spaarrekening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |