Ja sorry, mijn fout.. Kwam een collega die moest ik ff helpen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:34 schreef Godtje het volgende:
En hoe fucking lastig is het om een topic te openen.
Wordt je betaald om te werken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn fout.. Kwam een collega die moest ik ff helpen.
Zal het onthouden..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wordt je betaald om te werken?Nee he!
![]()
FOK! heeft altijd voorrang.
Boehoehoequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:44 schreef Spijker83 het volgende:
Hoe weet je wat voor type ik ben?
You don't know me..
Dan zal dat wel zo zijn hè? Ze zeggen het niet voor niets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:51 schreef Spijker83 het volgende:
Hebben jullie ook ervaringen met roddels van eventuele nieuwe partners?
Bij mij doen ze net alsof ik bijna elke maand weer een ander heb...
Neuken is niet zijn ding.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
En wat vind je dat gerucht toch erg
"Jaaaaaa, die Spijker83 is me toch een playert, nu zat ie Trudie van de repro weer te palen in het printerhok."quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Als in roddels die nieuwe partners vertellen of die je vrienden tegen/over nieuwe partners ofz wat!?
Vrienden die roddels over jou en een willekeurig persoon lopen te verspreiden..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Als in roddels die nieuwe partners vertellen of die je vrienden tegen/over nieuwe partners ofz wat!?
Nou ja kan er nu nog wel om lachen.. Maar je kunt er wel een naam door krijgen, denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
En wat vind je dat gerucht toch erg
Leuke vrienden heb jij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Vrienden die roddels over jou en een willekeurig persoon lopen te verspreiden..
Haha Trudie..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
"Jaaaaaa, die Spijker83 is me toch een playert, nu zat ie Trudie van de repro weer te palen in het printerhok."
Deze roddel kwam het door de moeder van mijn buurvrouw.. Die vrouw aan een van mijn vriendinnen waar ik was tijdens het dorpsfeest.. Want de buurvrouw had me niet gezien..quote:
Wat Q zegt.. wat zijn dat voor vrienden. Wat is de lol om dat te doen . Want blijkbaar achter je rug om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
Vrienden die roddels over jou en een willekeurig persoon lopen te verspreiden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |