abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4808102
Ik ben het ermee eens. Hij is er tenslotte in geslaagd om Take That voor een laatste optreden te strikken, en dat in een armetierige Gooise studio! Dat is macht!
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_4809340
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 10:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Niemand kijkt naar de kwaliteit die Niehe heeft, waarvan ik vind dat een premiér dient te bezitten, omdat dat grote voordelen voor ons land kan hebben. Namelijk Talenkennis! Het gaat me niet om Niehe.
Aha, ik ken ook nog wel een paar tolken.
Die kunnen dan ook meteen premier worden?
  dinsdag 2 juli 2002 @ 13:39:55 #28
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_4847384
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 11:09 schreef EyE het volgende:
Ivo Niehe is de afgelopen 5 a 10 jaar snel in mijn achting gedaald.
Hij heeft inderdaad veel bereikt en weet vaak de 'groten der aarde' te interviewen, maar ik vind hem een behoorlijk irritant persoon geworden.

Het begon jaren terug toen hij steeds banaler begon te doen zodra hij een mooie vrouw moest interviewen.
............

Dus: laat Ivo dan maar premier worden in een land zonder vrouwen, dan komt het misschien goed .

Hoogtepunt uit de TV-carriere van Nivo Niehil was toch wel het interview met Ilona Staller AKA Cicciolina, waarin zij haar melkwitte doch bescheiden borstpartij toonde!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Admin dinsdag 2 juli 2002 @ 13:40:48 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4847398
Hangslot!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')