dit is een klaagbaak ik heb een klacht dus het magquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef Grolschy het volgende:
Kanker hey, wat maak jij veel topics.
Ga eens weg.
hey yoppiesaus ga lekker patattje joppie aan de hondjes op het joppe voerenquote:
ik hou niet zo van water waar een hond in heeft gescheten bah.quote:
grappig johquote:
ach joh ga weer naar de roze straatjes ofzoquote:
Toch is het hontquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:28 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ach joh ga weer naar de roze straatjes ofzo
mijn mening is dat het hond is dus schrijf ik het ook zoquote:
ja?quote:
ja hoezo?quote:
Kun je naar haar huis gaan en haar computer/smartphone/beide slopen?quote:
welke buurt?quote:
ja kan ook natuurlijk, bdankt voor de tip.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:35 schreef dada3322 het volgende:
Net alsof die honden in het water schijten![]()
Als ik jou was zou ik naar die mensen toe lopen en zeggen dat ze op moeten tyfen met die kuthonden omdat ze daar niet mogen en als ze niet weggaan schop je ze gewoon het park uit.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:35 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
Kun je naar haar huis gaan en haar computer/smartphone/beide slopen?
Alvast bedankt
ja welke? Miss zijn we burenquote:
wie is kanker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker wat ben jij een zuur mens
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:38 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja welke? Miss zijn we buren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... jij?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]ik woon in noord (geen kooi daar bij die kut vrije school) dus nee xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... jij?heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
'honden verboden van 1-april tot 1-oktober'quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen kunnen niet lezen, of de tekst op die borden is op dezelfde manier geschreven als die in de OP.
Dan snap ik die mensen wel.
merenwijk dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik woon in noord (geen kooi daar bij die kut vrije school) dus nee xD
ja bij willemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
merenwijk dus?
of eronder? bij willem
SUDDENLYquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok... veel vernieuwing daar.
Laatste kwam ik er... stond er 1x een moskee
klopt, heb medelijden met de kids van de nieuwe gymnasium gevouw daar :S en dan ook nog die minaret erbij fuckquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok... veel vernieuwing daar.
Laatste kwam ik er... stond er 1x een moskee
de minaret is nog erger dan heel die moskee zelf. Ik hoorde ook dat er een aparte vrouweningang is, discriminatiequote:
Maar je hoeft ook weer niet voor iedere scheet een nieuw topic te openen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
dit is een klaagbaak ik heb een klacht dus het mag
geloof = discriminatie... dus ja niet echt een verrasingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:46 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
de minaret is nog erger dan heel die moskee zelf. Ik hoorde ook dat er een aparte vrouweningang is, discriminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |