Soms is het ook leuker om onverwachte dingen te doen ..quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ben ook maar niet voor de meest voor de hand liggende TT gegaan.
Alleen als je het er weer afhaalt.quote:
Kom eens een keer buurten in het leuke deel van de stad (dat deel waar ik woon dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik verveel meen de hond van de buren begon vannacht weer te blaffen.
ben je verhuisd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom eens een keer buurten in het leuke deel van de stad (dat deel waar ik woon dus).
dat zoiets kan in Nederand!quote:
handig hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
PES 2012 (14 october)
Arkham City (21 october)
Battlefield 3 (28 october)
Uncharted 3 (2 november)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (8 november)
Assassin's Creed Revelations (15 november)
Saints Row: The Third (18 november)
Nou ik kan wel ontslag nemen in oktober
Zo kom ik dus niet aan de games die in rustige periodes wel een kans hadden gemaakt.quote:
Er is er nog eentje bijgekomen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent niet meer de enige blanke?
Meer dan 100% kan niet hè?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog meer berbers? Doe je gezellig mee met Ramadan?
Ik snap je volledig en de planningen van andere bedrijven juist weer niet. Nou ja, Kerst dus, maar zo heilig is die datum voor games nu ook weer nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo kom ik dus niet aan de games die in rustige periodes wel een kans hadden gemaakt.
Nu zelfs die twee shooters tegelijk. ik snap het echt niet!
Ik kan er niet twee tegeljik spelen. Ik heb nu al bijna geen tijd (gelukkig, dus misschien koop ik maar 1 van de 2
Zit nu weer red dead te spelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap je volledig en de planningen van andere bedrijven juist weer niet. Nou ja, Kerst dus, maar zo heilig is die datum voor games nu ook weer niet
Geen idee, ik heb het niet gespeeld. En de laatste maand heb ik alleen maar games gekocht die nog in plastic liggen. Van die budgetgames. Fallout,3, Castlevania en nog wat zooi. Ik kom alleen niet aan spelen toe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit nu weer red dead te spelen.
Over een tegenvallende game gesproken
Oehquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Leugens! Lekker weer voor ijsjes aan de gracht.
Nu ben ik bangquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:03 schreef Lolaatje het volgende:
Dat was den laatste keer, hond. Mhuhaha.
Net tussen de middag even gedaan. Zoals elke middag als het mooi weer is. Gisteren ook al.quote:
ok, correctie: nog bangerquote:
Geheel spontaan zoals altijd daar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er vliegt zo wel weer een auto in de fik
is t een bontkraagje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Buurjongen is wel lief, die stelde zich heel vriendelijk voor met een handje
Ik weet niet precies waar ze vandaan komenquote:
ik denk dat ie zich kwam voorstellen om te kijken of er iets bij je valt te jattenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar ze vandaan komenMaar als die moeder gaat koken ruikt het echt heerlijk
nee, er was een pakketje voor hem bezorgdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat ie zich kwam voorstellen om te kijken of er iets bij je valt te jatten
Oh ik dacht "spontaan uit zichzelf"voorstellen, valt dus tegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, er was een pakketje voor hem bezorgd
zo'n duivels lachje en dan nog verbaasd ookquote:
Ik dacht dat ik daar als vrouw wel mee weg kon komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo'n duivels lachje en dan nog verbaasd ook
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik daar als vrouw wel mee weg kon komen.
TES V: Skyrim, 11 november.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
PES 2012 (14 october)
Arkham City (21 october)
Battlefield 3 (28 october)
Uncharted 3 (2 november)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (8 november)
Assassin's Creed Revelations (15 november)
Saints Row: The Third (18 november)
Nou ik kan wel ontslag nemen in oktober
Ik had gehoord dat dat zo gaat. Blijkbaar kan ik niet goed omgaan met mijn vrouwelijke skillsquote:
misschien is mijn oordeel wel niet een juiste maatstafquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:12 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat dat zo gaat. Blijkbaar kan ik niet goed omgaan met mijn vrouwelijke skills.
Had ik maar een verlofberg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
TES V: Skyrim, 11 november.![]()
Er komen echt absurd veel toppers uit in het laatste kwartaal. Tijd om mijn verlofberg af te bouwen.
Mja, die verlofberg is vooral ontstaan door overwerk (wordt niet uitbetaald maar krijg je verlof voor) en door het feit dat het gewoon moeilijk is om verlof te krijgen.quote:
Veel te warm!quote:
Dat gaat niet in je nieuwe stek dan?quote:
De eerste drie keer miste ik die van thuis best wel erg. Maar nu vind ik deze ook wel erg fijnquote:
Dat is de ex waarmee je vier jaar aan/uit samen was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef Tegan het volgende:
Kwam net mijn ex tegen trouwens. Heb het tot nu toe nog altijd klaargespeeld om hem niet tegen te komen met zijn nieuwe vriendin wat ik wel zo prettig vind. En het blijft gewoon een schatje. Ookal is hij stom dat hij mij dumpte. Zou hem zo weer terug nemen als het anders was geweest.
Ja, kleiner dan mijn oude. Maar een goede douche kan het maken of breken blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef Tegan het volgende:
En dat terwijl jouw badkamer iniminie is.
Dat is ook niet raar, zeker omdat hij het echt wel was voor jou. Zulke mannen kom je niet zo vaak tegen. Het is alleen stom als dat niet (volledig) wederzijds is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik heb al in maanden niet meer aan hem gedacht ofzo. Maar ik had gewoon nog wel gewild dat het anders was gelopen toendertijd. Ik vind gewoon niet zo snel iemand leuk.
Je was me al voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst nog wachten tot iemand hier zei dat het mocht, maar dat gebeurde niet.
Nee, het mocht ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik wilde eerst nog wachten tot iemand hier zei dat het mocht, maar dat gebeurde niet.
Ik ben het nog niet vergeten.quote:
En iemand anders zal altijd #2 zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is ook niet raar, zeker omdat hij het echt wel was voor jou. Zulke mannen kom je niet zo vaak tegen. Het is alleen stom als dat niet (volledig) wederzijds is.
als het niet wederzijds is diegene het toch niet helemaal, denk ik dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is ook niet raar, zeker omdat hij het echt wel was voor jou. Zulke mannen kom je niet zo vaak tegen. Het is alleen stom als dat niet (volledig) wederzijds is.
Te eng om #2 te worden?quote:
Herkenbaar. Niemand voldoet ook in die zin. Je weet nu hoe het kan voelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
En iemand anders zal altijd #2 zijn.
mrbox 2.0quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef dawg het volgende:
ja ik zit constant altijd alleen maar dit topic te vernieuwen wachtend op een reactie waar ik eens lekker op kan reageren. chale
Dat bedoel ik idd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Niemand voldoet ook in die zin. Je weet nu hoe het kan voelen.
Dat was wel een stalkerd ja.quote:
Begint?quote:
Arme ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
En iemand anders zal altijd #2 zijn.
Toen het uit was met mijn nu weer vriend heb ik wel eens gedacht: had ik maar niet geweten hoe dit voelde. Niet dat dat gelukkiger had gemaakt, maar op dat moment wilde ik het liever even niet weten. Ik was er ook redelijk zeker van dat ik dit op deze manier nooit zou voelen voor/bij iemand anders.quote:
Mja, en ik hoef ook niet echt een relatie als ik niet al in mijn hoofd denk van, met hem wil ik wel oud worden. En die plek heeft hij nog steeds.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:02 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Toen het uit was met mijn nu weer vriend heb ik wel eens gedacht: had ik maar niet geweten hoe dit voelde. Niet dat dat gelukkiger had gemaakt, maar op dat moment wilde ik het liever even niet weten. Ik was er ook redelijk zeker van dat ik dit op deze manier nooit zou voelen voor/bij iemand anders.
als iemand eerst ff m'n ex uit m'n kop kan peuteren, die is er weer eens in gekropenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Er moet hoe dan ook meer geneukt worden.
QFT.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Er moet hoe dan ook meer geneukt worden.
Nee, ik zit op de zweefvliegclub met een kneiterslechte internetverbinding.quote:
quote:Of was je al terug en heb ik je [..] gewoon gemist?
En je schiet er zo weinig mee op, het kost je alleen maar energie. Een aan/uit knopje bestaat er helaas niet voor, maar het is wel goed om er op een gegeven moment echt voor te kiezen om verder te gaan. En dan nog is het niet in één klap losgelaten, maar je op je eigen leven richten helpt wel vaak. Meer vooruit kijken, minder achterom kijken. Hoe lang zijn jullie nu uit elkaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als iemand eerst ff m'n ex uit m'n kop kan peuteren, die is er weer eens in gekropen
Iedere keer als ik denk alle openingen gedicht te hebben, blijkt er toch weer een manier te zijn om binnen te komen, gek word ik ervan
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik denk alle openingen gedicht te hebben,
Dat verklaart je afwezigheidquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, ik zit op de zweefvliegclub met een kneiterslechte internetverbinding.
Je leest zo goed tussen de regels doorquote:!!!
Soms zijn dingen stiekem zo eenvoudig.quote:
Stoplicht-relaties.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:02 schreef Lolaatje het volgende:
Toen het uit was met mijn nu weer vriend
Jup! Het kamp in duitsland was supergezellig, het kamp in nederland vorige week was vooral erg nuttig (hoop dingen gedaan die al lange tijd moesten gebeuren) en deze week hebben we cursus, kortom kamp voor mensen die nog nooit eerder gevlogen hebben. En vandaag en gisteren was het wel puick weer, vooral gisteren heb ik zelf ook nog wel een mooie vlucht gemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat verklaart je afwezigheid. Is het wel tof verder?
[..]
Je leest zo goed tussen de regels door.
2 jaar. Vooruit kijken ben ik ook zoveel mogelijk mee bezig en dacht ook al aardig afgesloten te hebben. Ben dus ook best we verrast en gefrustreerd dat één zijdelingse opmerking van m'n zoontje me zo van m'n stuk kan brengen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En je schiet er zo weinig mee op, het kost je alleen maar energie. Een aan/uit knopje bestaat er helaas niet voor, maar het is wel goed om er op een gegeven moment echt voor te kiezen om verder te gaan. En dan nog is het niet in één klap losgelaten, maar je op je eigen leven richten helpt wel vaak. Meer vooruit kijken, minder achterom kijken. Hoe lang zijn jullie nu uit elkaar?
ik ben dus zo ver heen dat ik hier niet om kan lachen nu.quote:
Dat vind ik voor mensen zonder ruggengraat. Maar goed, mensen vechten dan ook niet meer echt voor hun relatie, als het maar even tegen zit dan zetten ze er gelijk een punt achter... om vervolgens weer "opnieuw" te beginnen...quote:
't Kan ook zijn dat het aan mijn garp ligt hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben dus zo ver heen dat ik hier niet om kan lachen nu.
Dus. Lekker positief bezig vanavond![]()
*op zoek naar knop gaat om om te zetten*
Ik heb deze gekocht vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Dat lijkt wel meer een trend te worden inderdaad. Hoewel ik denk dat 'vroeger' mensen weer te vaak bij elkaar bleven omdat het zo hoorde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vind ik voor mensen zonder ruggengraat. Maar goed, mensen vechten dan ook niet meer echt voor hun relatie, als het maar even tegen zit dan zetten ze er gelijk een punt achter... om vervolgens weer "opnieuw" te beginnen...
Veel plezier nog daar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't Kan ook zijn dat het aan mijn garp ligt hoor
Maargoed ik ga mijn tent in! Spreek jullie nog wel!
Dat laatste is ook wel zo, maar dat neemt het eerste punt niet weg natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:54 schreef Lolaatje het volgende:
Dat lijkt wel meer een trend te worden inderdaad. Hoewel ik denk dat 'vroeger' mensen weer te vaak bij elkaar bleven omdat het zo hoorde.
Dat is ook niet heel gezond.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel meer een trend te worden inderdaad. Hoewel ik denk dat 'vroeger' mensen weer te vaak bij elkaar bleven omdat het zo hoorde.
Dan waren ze bij voorbaat toch al niet gelukkig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vind ik voor mensen zonder ruggengraat. Maar goed, mensen vechten dan ook niet meer echt voor hun relatie, als het maar even tegen zit dan zetten ze er gelijk een punt achter... om vervolgens weer "opnieuw" te beginnen...
genoeg mensen in mijn omgeving zitten vast in hun relatie, ze weten dat het beter is om te stoppen, maar "het is makkelijk want je weet wat je hebt en niet wat je krijgt" en "ik zou niet zo lang zonder sex kunnen" en " hij wil kinderen en ik niet, dus geef ik hem maar zijn zin"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan waren ze bij voorbaat toch al niet gelukkig.
Veel mensen zitten dan ook liever in een relatie die niet gelukkig maakt dan dat ze alleen zijn. Ken iemand die al jaren met haar ex om blijft gaan terwijl ze eigenlijk weet dat hij het niet is, maar haar angst om alleen te zijn/blijven is groter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:29 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
genoeg mensen in mijn omgeving zitten vast in hun relatie, ze weten dat het beter is om te stoppen, maar "het is makkelijk want je weet wat je hebt en niet wat je krijgt" en "ik zou niet zo lang zonder sex kunnen"
Of mensen die kinderen 'nemen' om hun relatie te reddenquote:en " hij wil kinderen en ik niet, dus geef ik hem maar zijn zin"
STOFZUIGER!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:44 schreef Lolaatje het volgende:
Nooit gedacht dat ik zo ongeduldig kon zijn voor een pakje van TNT waar een stofzuiger in zit.
Best een godsgeschenk met twee onwijs verharende hondenquote:
Beterschap!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:54 schreef Tegan het volgende:
Hi. Gisteren was ik verkouden, en vandaag ben ik echt wel ziek geworden.
Had je nog geen stofzuiger? Of geen goede? Die van mij was een bijzonder goede investering, die katten van mij zijn vast nog erger dan die honden van jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Best een godsgeschenk met twee onwijs verharende honden. O wee als dit een slechte blijkt, dan ga ik echt ruzie schoppen. Heb me niet voor niets door talloze reviews en stofzuigerspecificaties geworsteld.
.
Stomquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:54 schreef Tegan het volgende:
Hi. Gisteren was ik verkouden, en vandaag ben ik echt wel ziek geworden.
Mijne is overleden. Althans, hij deed 't niet en dat was voor mij het excuus om te kiezen voor een nieuwe. Heb dan ook weinig gedaan om te onderzoeken waarom hij het niet deedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je nog geen stofzuiger? Of geen goede? Die van mij was een bijzonder goede investering, die katten van mij zijn vast nog erger dan die honden van jou.
Erger dan mijn honden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je nog geen stofzuiger? Of geen goede? Die van mij was een bijzonder goede investering, die katten van mij zijn vast nog erger dan die honden van jou.
Jij hebt echt geen idee hoe extreem veel haar er van Pomba af komt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Erger dan mijn honden?Maar mijn honden zijn veel groter (en dus veel meer haren) dan jouw katten. Hoewel je Pomba wellicht tegen Marvel weg kunt kruisen
.
Miele, er is geen betere.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mijne is overleden. Althans, hij deed 't niet en dat was voor mij het excuus om te kiezen voor een nieuwe. Heb dan ook weinig gedaan om te onderzoeken waarom hij het niet deed.
Heb nog lang getwijfeld welke ik zou bestellen omdat ik een heel mooie had gezien, maar die was gewoon niet ideaal. Alleen wel veel mooier. Zucht, het is een stofzuiger, trut.
Denk sowieso dat kattenhaar rotter is, in vergelijking met langharige honden in ieder geval. Die kortere, stuggere haren van katten kunnen zo fijn in stof gaan vastzitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee hoe extreem veel haar er van Pomba af komt..
Ik had geen Miele budget meer na mijn fietsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Miele, er is geen betere.
Nou ja, iig prima ding die van mij. Hij krijgt de kattenharen weg.Wat voor eentje heb jij?
de stofzuigerzak zat vol, gok ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mijne is overleden. Althans, hij deed 't niet en dat was voor mij het excuus om te kiezen voor een nieuwe. Heb dan ook weinig gedaan om te onderzoeken waarom hij het niet deed.
Heb nog lang getwijfeld welke ik zou bestellen omdat ik een heel mooie had gezien, maar die was gewoon niet ideaal. Alleen wel veel mooier. Zucht, het is een stofzuiger, trut.
Nee, dat nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de stofzuigerzak zat vol, gok ik
9 jaar oude Bosch hier. Ben aan het wachten op het moment dat hij overlijdt. Heeft al flink wat mishandeling te verduren gehad. Maar na de laatste filter en stofzuigerzakvervanging zuigt hij weer als een dolle.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een AEG geloof ik, met HEPA-filter.
ik ken het, pas nog het gigantische verschil ervarenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dan gaat 'ie ook altijd wel aan, alleen dan met nog meer herrie dan normaal
.
Dat is meestal wel een subtiele hint, jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ken het, pas nog het gigantische verschil ervaren
Ervoor nog geen kruimel op kunnen zuigen en 'm erna op half vermogen moeten zetten omdat hij vastgezogen zit aan de vloer...
Was hoog tijd, zeg maar
mijn soort subtiliteitquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is meestal wel een subtiele hint, ja.
Ja, zo gaan inderdaad alle "echte" winkels wel faillietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:44 schreef Lolaatje het volgende:
Nooit gedacht dat ik zo ongeduldig kon zijn voor een pakje van TNT waar een stofzuiger in zit.
Hoe moet ik dan ooit een stofzuiger meekrijgen op de fietsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, zo gaan inderdaad alle "echte" winkels wel failliet![]()
Daar ben ik goed inquote:Lola koopt het internet weer eens op!
Daar heeft onze liever heer Kiala en het postkantoor voor uitgevondenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:28 schreef Tegan het volgende:
Nu ik op mezelf woon koop ik niet meer zoveel online. Want ik ben nooit thuis.
Laat 't bij je buurjongen bezorgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:28 schreef Tegan het volgende:
Nu ik op mezelf woon koop ik niet meer zoveel online. Want ik ben nooit thuis.
Watte?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heeft onze liever heer Kiala en het postkantoor voor uitgevonden
En buren die thuiswerken
Dat dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:10 schreef Kuukske het volgende:
Grrrrrrrrrrrrutje, ga je naar nuldertien?. Of hadi k dat al gevraagd en ben ik het antwoord vergeten?
.
Wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Laat 't bij je buurjongen bezorgen.
Hoe is't nu?
Zou ze even bellen dat deze persoon niet meer woonachtig is op dat adres. Of je stuurt hem retour afzender met die boodschap erbij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg een briefje van dit bedrijf in mijn brievenbus, over een vordering van de oude bewoner... En nu?
Kruis door de naam, met 'retour afzender, bewoner is verhuisd' terugsturen. Je hebt de brief niet geopend, hoop ik?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg een briefje van dit bedrijf in mijn brievenbus, over een vordering van de oude bewoner... En nu?
Nee, weet ik, briefgeheim. Maar het was geen dichte brief maar een ingevulde kaart dat ze hem niet thuis aantroffen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kruis door de naam, met 'retour afzender, bewoner is verhuisd' terugsturen. Je hebt de brief niet geopend, hoop ik?
Ging het minder dan? Lekker slapen is goed!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef Tegan het volgende:
Owja, het gaat een stuk beter. Goed geslapen vannacht, dat heeft wel geholpen. Had eigenlijk gedacht dat het erger zou zijn vandaag. Maar hopelijk na het weekend beter.
Was na zondag beetje verkouden en het werd steeds erger. Mijn stem versprong steeds. Stiekem hoopte ik dat ik vandaag geen stem meer had, want dan kon ik niet meer achter de kassa pratenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging het minder dan? Lekker slapen is goed!
Het is i.i.g. geen gerechtsdeurwaarder, dus ze mogen je huis niet zomaar leeghalen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Tegan het volgende:
Nee, weet ik, briefgeheim. Maar het was geen dichte brief maar een ingevulde kaart dat ze hem niet thuis aantroffen.
Als ze echt fout willen, spullen in beslag nemen. Deurwaarders die geen gerechtsdeurwaarder zijn, hebben geen bevoegdheid om de woning te betreden. Tenzij ze toestemming hebben van de bewoner. Maar dat is worst-case scenario.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
Wat zou er kunnen gebeuren als ik ze binnenlaat?
Uit eigen ervaring weet ik dat bellen averechts werkt. Jij hebt niks met hen te maken, geen tijd en moeite in steken dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Zal morgen eens dat nummer bellen. Het is een 06 is dat raar?
Retour afzender / bewoner verhuisd, verder niks.quote:
Daar heb je wel een punt. Dan is retour afzender met vermelding dat geadresseerde verhuisd is de beste weg.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring weet ik dat bellen averechts werkt. Jij hebt niks met hen te maken, geen tijd en moeite in steken dus.
Dat jij aangeeft dat je alleen woont, staat los van het gegeven dat een vorige bewoner zich niet heeft uitgeschreven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
K. Zal ik doen. Ik weet het eigenlijk niet zeker, maar bij het inschrijven heb ik wel ingevuld dat ik alleen woon. Maarja, de gemeentelijke administratie kennende zal het zo alsnog kunnen.
Als je gaat bellen, kunnen ze denken dat je 'beet' hebt en gaan ze jou lastig vallen om van alles te overleggen. Terwijl de regel is 'wie eist, bewijst'. Dus zij moeten aantonen dat ze een vordering op jou hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Lolaatje het volgende:
Daar heb je wel een punt. Dan is retour afzender met vermelding dat geadresseerde verhuisd is de beste weg.
Staat de naam van de andere bewoner erop? Dan even bijschrijven 'persoon woont niet op dit adres' en dan retour afzender. Dat snappen ze wel bij PostNL en gewoon zonder postzegel doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
Zo'n papiertje kan alleen niet echt retour gezien het geen brief is. Moet ik nog gaan betalen voor een postzegel zeker. Zal gewoon het adres omcirkelen en dan retour naar dit adres ofzo erop zetten en in de brievenbus gooien. Mijn adres staat er verder niet op.
Dan zal hij wel nog hier ingeschreven staan... Ik dacht dat ze dan andere mensen 'administratief schrappen' oid. Ben even die term kwijt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij aangeeft dat je alleen woont, staat los van het gegeven dat een vorige bewoner zich niet heeft uitgeschreven.
Ja. Ik weet nu eindelijk zijn voornaam (eerst alleen de voorletterquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat de naam van de andere bewoner erop?
K. Kan ik mooi doen tegelijk met alle andere post van hem.quote:Dan even bijschrijven 'persoon woont niet op dit adres' en dan retour afzender. Dat snappen ze wel bij PostNL en gewoon zonder postzegel doen.
Niet noemen, dan lijkt het of je 'm kent. Alarmbellen voor de deurwaarder om vast te houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
Ja. Ik weet nu eindelijk zijn voornaam (eerst alleen de voorletter).
Ambtshalve schrapping dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan zal hij wel nog hier ingeschreven staan... Ik dacht dat ze dan andere mensen 'administratief schrappen' oid. Ben even die term kwijt.
Tijd nu voor leuke onderwerpen?quote:
Op het werk hebben we zo'n sleutel, en als je die in het goede gat duwt, dan gaat hij glimlachen.quote:
Ik zeg maar even niks.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef Tegan het volgende:
Op het werk hebben we zo'n sleutel, en als je die in het goede gat duwt, dan gaat hij glimlachen.
Ik zeg nog steeds niks.quote:
Ik moet erover nadenken, dus nee.quote:
Ik zal es kijken of MissM ergens voor te porren is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:51 schreef Tegan het volgende:
Jammer. Dan moet je vanavond maar memorabel maken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of MissM ergens voor te porren is.
Doe je mee?quote:
Dan kijk je mee.quote:
Doe zelf es een voorstel dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
Mij helemaal opgeilen en niet afmaken kan niet.
Dat het lekker wordt, kan ik van te voren ook al vertellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef Tegan het volgende:
Jij en Miss gaan neuken en komen daarna hier vertellen hoe lekker het was.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of MissM [..] te porren is.
Bah, voorspelbaarheid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het lekker wordt, kan ik van te voren ook al vertellen.
Hoera voor geen winkels.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik maakte net de tochtstrip boven het keukenraam schoon en toen lazerde er een dikke kruisspin uit![]()
![]()
En volgens mij zijn m'n hamsters nog niet echt blij in hun nieuwe kooienEn ze hebben nergens voer of spul voor ze hier in de buurt
Goed voor de portemonnee ja, al krijgt de AH wel een deel natuurlijk. Monopolisten.quote:
Kloterig mini-winkeltje daar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed voor de portemonnee ja, al krijgt de AH wel een deel natuurlijk. Monopolisten.
En dan hebben ze niet eens citroenen.
Toen al?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet anders! Vooral met veel regen.
Net terug van een avondje winkelen, vies plakkerig weer hier. Maar de regen komt er aan volgens buienradar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Toen al?Het is hier echt nog heerlijk buiten. Heb een hele poos in de tuin zitten lezen met mijn wijvenbiertje erbij
.
[R&P SC] Waar CL uit de kast komtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef CherryLips het volgende:
Ben er al in gekropen maar kan niet zien waar het vandaan komt. En dan zou ik toch niet weten hoe ik het moest maken.
Extra slot op de kast!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[R&P SC] Waar CL uit de kast komt
T.!quote:
Dus jij hebt een foto van jezelf gestuurd in uitdagende lingerie met daaronder de tekst 'Gefeliciteerd met je verjaardag. Zodra je vrijgezel bent mag je mij komen uitpakken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef Tegan het volgende:
Toffe leuke collega met vriendin die ik wilde gaan versieren op het personeelsfeest als het uit was geweest is vandaag jarig.
Uiteraard!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef Tegan het volgende:
Air. Hoe is het? Gisteren nog memorabel geworden?
Nee. Ik smste hem gefeliciteerd, en hij smste super beleefd terug 'bedankt dat je aan me dacht', wtf. Ik heb hem dan ook al een jaar niet gezien, maar toch. Viel weer tegenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus jij hebt een foto van jezelf gestuurd in uitdagende lingerie met daaronder de tekst 'Gefeliciteerd met je verjaardag. Zodra je vrijgezel bent mag je mij komen uitpakken.'
Wat had je het liefst gehad?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef Tegan het volgende:
Nee. Ik smste hem gefeliciteerd, en hij smste super beleefd terug 'bedankt dat je aan me dacht', wtf. Ik heb hem dan ook al een jaar niet gezien, maar toch. Viel weer tegen.
Ging het leven maar zo...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon "Dankjewel. Neuken?" natuurlijk.
Alleen bij hem...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Tegan het volgende:
Als hij dat durfde en wilde dan wilde ik ook wel hoor.
Dank je wel... Neuken?quote:
Vrouwen die mij op hetzelfde niveau als Q. plaatsen, moet ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:47 schreef Tegan het volgende:
Maar hij is wel de enige andere persoon naast ex met wie ik wel oud zou willen worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Owja, en Q.
Ik had het ook helemaal niet over jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die mij op hetzelfde niveau als Q. plaatsen, moet ik niet.
Joh.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:49 schreef Tegan het volgende:
Ik had het ook helemaal niet over jou.
Er staat ook niet dat hij het over jou heeftquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had het ook helemaal niet over jou.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ook weer zoenen en verliefd zijn![]()
.
En dat natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Er staat ook niet dat hij het over jou heeft
A match made in heaven...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:03 schreef Tegan het volgende:
Dat was ook mijn gedachte toen ik dacht aan dat het nu vrijdag was.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Tegan het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)na-bizar-seksongeval
quote:Ze werd per helicopter naar het ziekenhuis van Split gebracht voor een heftige operatie.
Slaap lekker!quote:
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A match made in heaven...Zullen we dan maar?
Al 6 minuten zelfs. Dat dat kan in Nederland!quote:
Tot nu toe kwamen ze altijd binnen de opgegeven tijdsperiode... Ze mogen wel later komen maar zeg dan niet dat je voor 13:00 komtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al 6 minuten zelfs. Dat dat kan in Nederland!
Sla ze in elkaar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg dus een sms dat ik een afspraak kon maken voor de bezorging van de bank, maar die lullo's zijn op vrijdag om half één al gesloten
Mja, hoort er gewoon bij. Het is gewoon onmogelijk om een precieze planning te maken bij zoiets. Ik prijs me altijd gelukkig als ze zich aan de opgegeven tijd houden maar reken er nooit op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tot nu toe kwamen ze altijd binnen de opgegeven tijdsperiode... Ze mogen wel later komen maar zeg dan niet dat je voor 13:00 komt.
Mja, I knowquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, hoort er gewoon bij. Het is gewoon onmogelijk om een precieze planning te maken bij zoiets. Ik prijs me altijd gelukkig als ze zich aan de opgegeven tijd houden maar reken er nooit op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |