Soms is het ook leuker om onverwachte dingen te doen ..quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ben ook maar niet voor de meest voor de hand liggende TT gegaan.
Alleen als je het er weer afhaalt.quote:
Kom eens een keer buurten in het leuke deel van de stad (dat deel waar ik woon dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik verveel meen de hond van de buren begon vannacht weer te blaffen.
ben je verhuisd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom eens een keer buurten in het leuke deel van de stad (dat deel waar ik woon dus).
dat zoiets kan in Nederand!quote:
handig hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
PES 2012 (14 october)
Arkham City (21 october)
Battlefield 3 (28 october)
Uncharted 3 (2 november)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (8 november)
Assassin's Creed Revelations (15 november)
Saints Row: The Third (18 november)
Nou ik kan wel ontslag nemen in oktober
Zo kom ik dus niet aan de games die in rustige periodes wel een kans hadden gemaakt.quote:
Er is er nog eentje bijgekomen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent niet meer de enige blanke?
Meer dan 100% kan niet hè?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog meer berbers? Doe je gezellig mee met Ramadan?
Ik snap je volledig en de planningen van andere bedrijven juist weer niet. Nou ja, Kerst dus, maar zo heilig is die datum voor games nu ook weer nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo kom ik dus niet aan de games die in rustige periodes wel een kans hadden gemaakt.
Nu zelfs die twee shooters tegelijk. ik snap het echt niet!
Ik kan er niet twee tegeljik spelen. Ik heb nu al bijna geen tijd (gelukkig, dus misschien koop ik maar 1 van de 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |