Is ook, maar bij vers sta je er vaak voor langere tijd terwijl je bij dkw ook goed voor 2 uur of 3uur moet komen, wat bij verslijn minder vaak voorkomt.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef JesseW het volgende:
[..]
Het zal 85 % wel goed gaan met het uren op schrijven. Maar als die 15 % allemaal altijd een uurtje extra opgeschreven heeft omdat er toch niet op gecontroleerd wordt, dan gaat er toch een flinke som geld verloren.
De filmpjes van zijn zeker wel interessant maar die gozer van personeel lijkt me zo'n gigantische zeikerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:06 schreef JesseW het volgende:
www.supermanagerworden.nl
Ik vond het zelf erg interessante filmpjes. Laat zien hoe de verschillende aspecten van het leiden van een supermarkt in verschillende supermarkten worden aangepakt.
Bij de vleesafdeling komt niets voorverpakt binnen bij geen enkele Jumbo. Moet je zeker even doorgeven ja! Je hebt ook nog kans dat het gewoon nog achter ligt (geen excuus voor de lege vakken uiteraard).quote:Op maandag 29 juli 2013 15:10 schreef Sandyman het volgende:
Wat anders, ik was vandaag rond het middaguur in de Jumbo in Groningen. Maar toen ik bij de vleesafdeling kwam (voorverpakte meuk) leek het op de vleesafdeling van een Poolse aldi. Allemaal lege vakken en gewoon geen gehakt te krijgen om maar wat te noemen. Zou ik dit aan moeten geven bij iemand (aangezien dit niet de eerste keer is dat me dit overkomt). Ik denk altijd dat ze dat zelf ook wel zien, maar ik zie nou niet echt verbetering de afgelopen maanden.
Ok, zal ik de volgende keer doen al zal ik waarschijnlijk de komende tijd weer naar de AH gaan aangezien ze daar ook wat meer gericht zijn op 2-persoons huishoudens ipv alle vleesverpakkingen voor weeshuizen. (Hamburgers per 4, gehakt per halve kilo etc. etc.)quote:Op maandag 29 juli 2013 17:23 schreef JesseW het volgende:
[..]
Bij de vleesafdeling komt niets voorverpakt binnen bij geen enkele Jumbo. Moet je zeker even doorgeven ja! Je hebt ook nog kans dat het gewoon nog achter ligt (geen excuus voor de lege vakken uiteraard).
Als je het vraagt is een jumbo medewerker nooit te beroerd om het vlees even om te pakken hoor! 2 minuutjes werk.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:51 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ok, zal ik de volgende keer doen al zal ik waarschijnlijk de komende tijd weer naar de AH gaan aangezien ze daar ook wat meer gericht zijn op 2-persoons huishoudens ipv alle vleesverpakkingen voor weeshuizen. (Hamburgers per 4, gehakt per halve kilo etc. etc.)
Waarom zou je er niet heel gelukkig van worden? C1000 en Jumbo verschillen niet heel erg veel van elkaar. Alleen C1000 doet meer aan aanbiedingen.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:48 schreef Pinklady89 het volgende:
Over een tijdje word ik er ook één als het goed is. Nu nog C1000, straks dus Jumbo. Weet nou niet of ik er heel gelukkig van word...
Toen ik van C1000 naar Jumbo ben gegaan is er vrijwel niets veranderd. Die extreme voorbeelden die je krijgt tijdens de jumbo-dag heb ik nooit ervaren. En eigenlijk nooit een klant gehad die zich beroepte op een van de 7 zekerheden.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:48 schreef Pinklady89 het volgende:
Over een tijdje word ik er ook één als het goed is. Nu nog C1000, straks dus Jumbo. Weet nou niet of ik er heel gelukkig van word...
Juist die acties. Ik ben dol op wedstrijdjes met mezelf (zo snel mogelijk alles vol hebben liggen, meer verkopen dan een andere keer, etc.). Het lijkt me zo saai zonder leuke stunts. Zo "back to basic", zeg maar.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:54 schreef JesseW het volgende:
Waarom zou je er niet heel gelukkig van worden? C1000 en Jumbo verschillen niet heel erg veel van elkaar. Alleen C1000 doet meer aan aanbiedingen.
Ook als klant vind ik Jumbo een saaie supermarkt. Ik geloof niet dat er werken daar zo veel aan verandert. Laat ik zo stellen: ik kom niet in de supermarkt omdat de medewerkers me zo lief aankijken (want dat doen ze echt niet altijd! bovendien was ik onaangenaam verrast toen ik in een ander filiaal laatst na 2 jaar soms boodschappen doen bij Jumbo voor het eerst van het bestaan van zegeltjes hoorde). En de 7 zekerheden vind ik nou niet erg spectaculair, zeker omdat er in de Jumbo waar ik afentoe kom helemaal niets van klopt (4e in de rij, boodschappen helemaal niet gratis; laagsteprijsgarantie? soms zelfs 10% per product duurder; ontevreden over een product? komop zeg, lekker genant om dan je geld terug te gaan vragen). En wat betreft de service: ik kom er omdat ik een bepaald product nergens anders kan vinden. Het product ligt er vaker niet dan wel, ondanks mijn herhaaldelijke vragen erom.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:00 schreef danzazlol het volgende:
Toen ik van C1000 naar Jumbo ben gegaan is er vrijwel niets veranderd. Die extreme voorbeelden die je krijgt tijdens de jumbo-dag heb ik nooit ervaren. En eigenlijk nooit een klant gehad die zich beroepte op een van de 7 zekerheden.
Wat jammer dat je zo ontevreden bent over Jumbo en haar supermarkten. Heb je dat bij meerdere filialen, of springt een filiaal er echt uit?quote:Op [forum.fok.nl/topic/1691129/9/25#129508429]dinsdag 30 juli 2013 15:47[/url] schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
Juist die acties. Ik ben dol op wedstrijdjes met mezelf (zo snel mogelijk alles vol hebben liggen, meer verkopen dan een andere keer, etc.). Het lijkt me zo saai zonder leuke stunts. Zo "back to basic", zeg maar.
[..]
Ook als klant vind ik Jumbo een saaie supermarkt. Ik geloof niet dat er werken daar zo veel aan verandert. Laat ik zo stellen: ik kom niet in de supermarkt omdat de medewerkers me zo lief aankijken (want dat doen ze echt niet altijd! bovendien was ik onaangenaam verrast toen ik in een ander filiaal laatst na 2 jaar soms boodschappen doen bij Jumbo voor het eerst van het bestaan van zegeltjes hoorde). En de 7 zekerheden vind ik nou niet erg spectaculair, zeker omdat er in de Jumbo waar ik afentoe kom helemaal niets van klopt (4e in de rij, boodschappen helemaal niet gratis; laagsteprijsgarantie? soms zelfs 10% per product duurder; ontevreden over een product? komop zeg, lekker genant om dan je geld terug te gaan vragen). En wat betreft de service: ik kom er omdat ik een bepaald product nergens anders kan vinden. Het product ligt er vaker niet dan wel, ondanks mijn herhaaldelijke vragen erom.
Kwalitatief vind ik de huismerk- en versproducten ook niet allemaal even goed (en in het bijzonder sommige érg duur).
Dus om een lang verhaal kort te maken: die 7 zekerheden zijn moeilijk om op een goede manier na te komen, dat begrijp ik, neem ik waar (en weet ik uit ervaring). Als je als supermarkt niets anders hebt om je op te onderscheiden, dan is het logisch dat klanten daarop een vergrootglas leggen. Als je daarin faalt (en dat is vrij eenvoudig, dat snap ik), dan onderscheid je je toch nergens meer op?
Nouja, misschien zie ik het allemaal wat te zwart in, maar eerlijk gezegd vind ik juist leuke acties heerlijk. Euroweken? Te gek! Lekker hard doorwerken, lekker extra drukte, leuke acties voor de klant!
In ieder geval: ik ervaar het vanzelf, maar ik heb nu nog wel wat moeite met het idee. Maar wellicht valt het allemaal reuze meeIk hoop op dat laatste. En ik hoop vooral dat ik degen die tijd zelf mogelijkheden zie om dan tenminste die 7 zekerheden zelf perfect uit te kunnen voeren. Als we dan niet meer de leukste acties hebben/kunnen maken, dan wil ik tenminste wel kunnen scoren op de 7 zekerheden.
Hamer maar niet te veel op de zeven zekerheden. Zal het gros van de teamleiders je niet in dank afnemenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:47 schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
Juist die acties. Ik ben dol op wedstrijdjes met mezelf (zo snel mogelijk alles vol hebben liggen, meer verkopen dan een andere keer, etc.). Het lijkt me zo saai zonder leuke stunts. Zo "back to basic", zeg maar.
[..]
Ook als klant vind ik Jumbo een saaie supermarkt. Ik geloof niet dat er werken daar zo veel aan verandert. Laat ik zo stellen: ik kom niet in de supermarkt omdat de medewerkers me zo lief aankijken (want dat doen ze echt niet altijd! bovendien was ik onaangenaam verrast toen ik in een ander filiaal laatst na 2 jaar soms boodschappen doen bij Jumbo voor het eerst van het bestaan van zegeltjes hoorde). En de 7 zekerheden vind ik nou niet erg spectaculair, zeker omdat er in de Jumbo waar ik afentoe kom helemaal niets van klopt (4e in de rij, boodschappen helemaal niet gratis; laagsteprijsgarantie? soms zelfs 10% per product duurder; ontevreden over een product? komop zeg, lekker genant om dan je geld terug te gaan vragen). En wat betreft de service: ik kom er omdat ik een bepaald product nergens anders kan vinden. Het product ligt er vaker niet dan wel, ondanks mijn herhaaldelijke vragen erom.
Kwalitatief vind ik de huismerk- en versproducten ook niet allemaal even goed (en in het bijzonder sommige érg duur).
Dus om een lang verhaal kort te maken: die 7 zekerheden zijn moeilijk om op een goede manier na te komen, dat begrijp ik, neem ik waar (en weet ik uit ervaring). Als je als supermarkt niets anders hebt om je op te onderscheiden, dan is het logisch dat klanten daarop een vergrootglas leggen. Als je daarin faalt (en dat is vrij eenvoudig, dat snap ik), dan onderscheid je je toch nergens meer op?
Nouja, misschien zie ik het allemaal wat te zwart in, maar eerlijk gezegd vind ik juist leuke acties heerlijk. Euroweken? Te gek! Lekker hard doorwerken, lekker extra drukte, leuke acties voor de klant!
In ieder geval: ik ervaar het vanzelf, maar ik heb nu nog wel wat moeite met het idee. Maar wellicht valt het allemaal reuze meeIk hoop op dat laatste. En ik hoop vooral dat ik degen die tijd zelf mogelijkheden zie om dan tenminste die 7 zekerheden zelf perfect uit te kunnen voeren. Als we dan niet meer de leukste acties hebben/kunnen maken, dan wil ik tenminste wel kunnen scoren op de 7 zekerheden.
Ik kom het vaakst bij die Jumbo, omdat die het dichtstbij is voor mij, dus daar is ook het grootste gedeelte van mijn verhaal op gebaseerd. Neemt niet weg dat andere Jumbo's het beeld nog niet hebben kunnen nuanceren door het tegenovergestelde te laten zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat jammer dat je zo ontevreden bent over Jumbo en haar supermarkten. Heb je dat bij meerdere filialen, of springt een filiaal er echt uit?
Je kan toch evengoed die wedstrijd met jezelf aangaan?
De 7 zekerheden zijn inderdaad het handelsmerk van Jumbo. Het klopt dat het in sommige winkels minder tot niet goed wordt nageleefd. Kijk eens op de site van jumbo voor de spelregels, misschien dat dat een en ander duidelijk maakt.
Als een product er niet is kunnen we het ook voor u bestellen!dat is geen probleem.
Op mijn afdeling worden de 7 zekerheden allemaal en goed uitgevoerd.
Je staat in je recht xus gewoon dat product omruilen, je kunt zelfs zeggen; de vorige week heb ik bv een stuk vlees gekocht maar die was beschimmeld, dan krijg je, als het zo is, , zonder problemen een nieuw stuk!
Nog meer vragen/aanmerkingen? Ik beantwoord ze met alle plezier!
Ik snap je gevoel bij Jumbo. Toen ik nog bij Super de Boer werkte en ik omgebouwd zou worden was ik nog maar bij één Jumbo geweest, in een achterstands buurt. Dat was een winkel zonder sfeer en waar ik me niet op mijn gemak voelde.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:47 schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
[..]
Teamleiders nemen je dat inderdaad niet in dank af. Aangezien Jumbo geen teamleiders heeft....... (flauw, ik weet utquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hamer maar niet te veel op de zeven zekerheden. Zal het gros van de teamleiders je niet in dank afnemen. Kost de tent alleen maar geld.
Mijn ervaring met de Jumbo is juist dat men er álles aan doet om de zeven zekerheden niet waar te hoeven maken, tot het ronduit schofterig behandelen van medewerkers aan toe. Ook doen alsof een kassa defect is, is geen probleem. Ben zelf overigens een zéér ontevreden ex-werknemer. De C1000 was een veel fijnere winkel. Bij jumbo is vooral alles erg 'gemaakt', omdat er een té hoog niveau van klantvriendelijkheid je strot in wordt geduwd.
Over die ombouw zeg ik niet te veel: ik wil niet te herkenbaar worden. Maar ik zal er tzt nog eens iets over zeggenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef JesseW het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel bij Jumbo. Toen ik nog bij Super de Boer werkte en ik omgebouwd zou worden was ik nog maar bij één Jumbo geweest, in een achterstands buurt. Dat was een winkel zonder sfeer en waar ik me niet op mijn gemak voelde.
Dat gevoel veranderde toen we omgebouwd werden. We kregen rondleidingen op het hoofdkantoor, 7-zekerheden trainingen ect. We kregen er een enorm hecht team van. Een gevoel van 'samen kunnen we het'!
En uiteraard is het gratis weg geven goeie reclame. 'Ik was laatst bij de Jumbo en toen kreeg ik zomaar een gratis bosje bloemen omdat ik jarig was'. De 7-zekerheden voor medewerkers zijn gewoon hulpmiddelen die je laten zien dat het geoorloofd is om de klant te verrassen, wat je dus bij de C1000 al deed.
We hebben wel acties, Jumbo Deals. We pakken de acties alleen niet zo massaal aan als de C1000. Wij kiezen er voor om áltijd de laagste prijs te bieden. Als Jumbo medewerker moet je een wedstrijdje met je zelf houden om alle klanten die jou aanspreken zo tevreden mogelijk de deur uit te sturen. Tot in het extreme. Product niet aanwezig? Gewoon het product bij een groentewinkel gaan kopen en aan de klant verkopen voor een Jumbo prijs.
Let wel: 4e in de rij is inderdaad geen boodschappen gratis. 4e WACHTENDE in de rij is wel boodschappen gratis, de 5e in de rij dus eigenlijk.
De 7-zekerheden worden inderdaad onder een vergrootglas gelegd bij de klant. Je hebt klanten die uren in de winkel bezig zijn om alle data te controleren om zodoende die producten gratis te krijgen. Dat is ook goed, daar wordt je scherp van.
Wanneer worden jullie omgebouwd? Ik ben heel erg benieuwd over je menig over Jumbo na de ombouw
Eerste medewerkers dan, komt op hetzelfde neer!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:09 schreef JesseW het volgende:
[..]
Teamleiders nemen je dat inderdaad niet in dank af. Aangezien Jumbo geen teamleiders heeft....... (flauw, ik weet ut). Ik herken de dingen die jij noemt niet in de Jumbo winkels die ik bezoek (zijn er heel veel overigens).
Filiaalmanagers worden er zelfs op aangekeken als de winkel te weinig gratis heeft weggegeven. Daaruit wordt afgeleid dat de 7-zekerheden niet goed in de praktijk worden toegepast en krijgt het personeel een opfris training van Jumbo.
Beleven jullie daar nu werkelijk ook maar enigszins plezier aan? Zulke zaken hebben er juist mede aan bijgedragen dat ik zo snel als dat mogelijk was weg was bij Jumbo. Klantvriendelijkheid, prima. Ik ben echter geen loopjongetje of billenlikkertje voor de klant. Is het op? Lastig, maar de groenteboer op de hoek of de Albert Heijn op de andere hoek verkoopt het ook vast wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef JesseW het volgende:
[..]
We hebben wel acties, Jumbo Deals. We pakken de acties alleen niet zo massaal aan als de C1000. Wij kiezen er voor om áltijd de laagste prijs te bieden. Als Jumbo medewerker moet je een wedstrijdje met je zelf houden om alle klanten die jou aanspreken zo tevreden mogelijk de deur uit te sturen. Tot in het extreme. Product niet aanwezig? Gewoon het product bij een groentewinkel gaan kopen en aan de klant verkopen voor een Jumbo prijs.
Met eerste medewerkers bedoel je denk ik Vulploegleiders? Die krijgen echt niet minder betaald als een product gratis wordt weg gegeven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Eerste medewerkers dan, komt op hetzelfde neer!
[..]
Beleven jullie daar nu werkelijk ook maar enigszins plezier aan? Zulke zaken hebben er juist mede aan bijgedragen dat ik zo snel als dat mogelijk was weg was bij Jumbo. Klantvriendelijkheid, prima. Ik ben echter geen loopjongetje of billenlikkertje voor de klant. Is het op? Lastig, maar de groenteboer op de hoek of de Albert Heijn op de andere hoek verkoopt het ook vast wel.
Maar ik had nog een vraagje aangaande de laagste-prijs-garantie.
Dit mag wel 10 keer zo wezen, maar als ik door Bonus acties bij de AH voor een vergelijkbare kar boodschappen ga, ben ik al gauw 10 à 15 euro goedkoper uit.
Doet het niet houden van acties niet juist afbreuk aan de, hoewel waarschijnlijk zelf uitgeroepen, titel van goedkoopste supermarkt?
Ik snap dat losse verkoop van producten het gros van de verkoopcijfers opmaakt in plaats van 'bulkverkoop', om het verschil tussen 3 pakken soep en een zak chips en een volgeladen kar maar even een naam te geven, maar toch.
Onze Jumbo hier verliest namelijk hordes klanten door de absurd hoge prijzen voor meerdere boodschappen in vergelijking tot bijv. de AH op hetzelfde plein.
Je kunt bij Jumbo terecht voor al je boodschappen en dus niet alleen voor de aanbiedingen. De Jumbo wil graag altijd de goedkoopste zijn en niet één keer in de x aantal weken als er weer euroweken zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
Over die ombouw zeg ik niet te veel: ik wil niet te herkenbaar worden. Maar ik zal er tzt nog eens iets over zeggen
Bosjes bloemen weggeven etc. is natuurlijk hartstikke leuk. Dat doen we bij C1000 (en andere supermarkten) inderdaad niet, dus qua service valt er écht nog iets te winnen (geloof ik ook wel). Dat verhaal over product niet aanwezig --> groentewinkel: ook heel leuk. Financieel gezien niet leuk, maar voor je klant wel.
Maar verrassen vind ik leuker dan blijven vertellen dat je de beste bent in service, daar in je tijdschrift mee te koop lopen, etc. Iets genuanceerder dus: serviceconcept is prima, maar bij deze een oproep aan het hoofdkantoor: stop als Jumbo ajb met jezelf een veer in je reet te steken, want dat is vervelend.
Tja en die Jumbodeals... Sorry, maar die vind ik echt niets waard. Daar kom ik niet voor bij de Jumbo en als ik er ben, neem ik ze vaak ook niet mee als het niet exact mijn merk is. Ik vind ze gewoon niet lucratief genoeg om er iets mee te doen, ook omdat het meeste per 2 gaat (niet erg vriendelijk voor een- of tweepersoonshuishoudens).
Blijft voor mij overigens nog één ding. In A-merkproducten is Jumbo de goedkoopste (en zo niet, kun je dat regelen). In groente en fruit tegenwoordig ook (klopt in de Jumbo waar ik kom echt niets van, maar oké. Ik heb geen zin om de moeite te nemen daar iets mee te doen. Dan moet ik eerst het product bij de andere supermarkt gaan kopen om daarna aan Jumbo te laten zien dat het anders was. En dat voor die 3 of 4 (oké, soms 10) cent die het me scheelt. Ja, product gratis. Maar ik vind dat je, als je garandeert de laagste prijzen te hebben, ook zelf scherp moet blijven. Daar ben ik als klant niet voor. Moeilijke opgave als winkel, om de concurrentieprijzen in de gaten te houden, maar wel je eigen taak, vind ik.)
Wat overige prijzen vind ik Jumbo niet erg goedkoop, hoor. Vlees heb ik me niet in verdiept (koop ik nooit). Maar de broodafdeling, met uitzondering van het voorgesneden fabrieksbrood dan, is echt duur. Echt duur. Een pak koekjes voor bijna 5 euro zag ik vandaag. Ik weet niet wat voor koekjes dat waren, maar die mogen wel een gouden randje hebben. De broden uit eigen oven of Goudeerlijk-lijn: daarvoor hoef ik echt niet naar de Jumbo. Ben ik bij C1000 goedkoper uit. Dus eerlijk gezegd vind ik die Jumboprijs dan wel een beetje tegenvallen op die afdeling. En huismerk vind ik ook niet goedkoop.
Dus al met al: ik begon in dit topic met reageren dat ik niet weet of ik gelukkig word van Jumbo - en dat weet ik op dit moment nog steeds niet. We shall see.
De Jumbo Deals zijn er misschien.. 10 per week? En dan vaak ook nog in erg grote verpakkingen. Zelfs met een kar met jumbo deal producten, ben je niet goedkoper uit dan met een flinke kar gewone + bonus producten bij de AH (Moeder heeft dit ruim een maand uitgetest).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:12 schreef JesseW het volgende:
[..]
Met eerste medewerkers bedoel je denk ik Vulploegleiders? Die krijgen echt niet minder betaald als een product gratis wordt weg gegeven.
Je kunt er inderdaad voor kiezen om heel veel actie geweld te gebruiken, zoals de welbekende supermarkt manager van de AH. Maar ik denk dat als mensen positief verrast worden door een winkel, ze dit op verjaardagen gaan vertellen en dat dat nog veel meer klandizie oplevert dan reclame.
Zoals net verteld houden wij wél acties, alleen wij zijn daar niet echt op gericht. En natuurlijk als je een boodschappenkar met alleen maar acties koopt bij de AH en die zelfde producten bij de Jumbo terwijl ze bij de Jumbo niet in de aanbieding zijn, ben je goedkoper uit ja. En als ik een boodschappen kar met Jumbo Deal producten koop dan ben ik ook goedkoper uit als bij de AH. Maar als jij boodschappen doet koop jij alleen maar dingen die in de bonus zijn? Ik kan je ook totaal verkeerd begrepen hebben hoor.
Zeker geen 10 per week. Naast de normale Jumbo Deals hebben we ook aanbiedingen die de hele maand door lopen, stuk of 50/60? Ik ken dan op mijn beurt niemand in mijn omgeving die tevreden is met de prijzen bij de Albert Heijn. Sorry dat ik het zeg maar wat een flut argument. In de plaats waar mijn Jumbo is gevestigd, zijn we marktleider. Iemand die werkzaam is bij de Albert Heijn kan ik natuurlijk nooit overtuigen van de Jumbo Formule.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef OudeBok het volgende:
[..]
De Jumbo Deals zijn er misschien.. 10 per week? En dan vaak ook nog in erg grote verpakkingen. Zelfs met een kar met jumbo deal producten, ben je niet goedkoper uit dan met een flinke kar gewone + bonus producten bij de AH (Moeder heeft dit ruim een maand uitgetest).
Ik bedoel dus een gewone boodschappenkar vol met producten, waarbij je qua aanbiedingen dus alleen de producten koopt die je anders ook zou meenemen en hier en daar een klein extraatje.
Het is zelfs nog mooier. Ik ken níemand in m'n omgeving die tevreden is met de prijzen bij Jumbo. Iedereen ziet het als de winkel voor 'een snelle, kleine boodschap'. Ook niet het resultaat wat me wenselijk lijkt.. De C1000 liep storm, Jumbo aan-zien-lijk minder.
Heb zelf onder de Jumbo formule gewerkt en ben 'Gillend naar de Albert Heijn' gegaanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:51 schreef JesseW het volgende:
[..]
Zeker geen 10 per week. Naast de normale Jumbo Deals hebben we ook aanbiedingen die de hele maand door lopen, stuk of 50/60? Ik ken dan op mijn beurt niemand in mijn omgeving die tevreden is met de prijzen bij de Albert Heijn. Sorry dat ik het zeg maar wat een flut argument. In de plaats waar mijn Jumbo is gevestigd, zijn we marktleider. Iemand die werkzaam is bij de Albert Heijn kan ik natuurlijk nooit overtuigen van de Jumbo Formule.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |