Wow. cool.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Danny het volgende:
Mijn speeltje!!
Epson EH-TW5500 full HD beamer
[

Hier ook een beamer liefhebber.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Danny het volgende:
Mijn speeltje!!
Epson EH-TW5500 full HD beamer
[ afbeelding ]
En dat ziet er bij daglicht op een witgestucte muur zo uit:
(let op zoonlief die op het matras naar Home Alone ligt te kijken)
[ afbeelding ]
En in het (grotendeels) donker met m'n all-time favorite film zo:
[ afbeelding ]
Binnenkort óf een mooi scherm óf projectieverf zodat het beeld contrastrijker wordt en betere kleurweergave krijgt. Beeld is 275 bij 153cm zo trouwens en kijkt lekker weg

Ik had daar inderdaad al gekeken. Had elders al een mooi hd cinemascherm gezien, maar die viel te breed uit vanwege grotere zwarte randen. Waarschijnlijk zal het dus idd projecta worden, maar dan maatwerk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hier ook een beamer liefhebber.
Neem aub een hoogreflecterend scherm van Projecta.
Kost 800 a 900 euro, maar dan heb je ook wat. En in die dingen zit een somfy electrisch systeem om het automatisch omhoog en naar beneden te doen. Hoewel het beste voor je beeld is om hem te laten hangen voor altijd aangezien je dan geen knikken in het doek krijgt.
Mooie beamer trouwens!
Heb ook een epson, maar dan HD ready.
Maar dat hoogreflecterend doek geeft een mooier beeld en bijkomend voordeel is dat je ook bij daglicht nog wat ziet, je hoeft dus niet altijd compleet te verduisteren.
Just my five cents
-edit: even lekker spammen-
Hier de site: http://www.projectascreen(...)ID=4&subgroep=%3F%25

Toch wel van die duo loveseats he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef Danny het volgende:
Ow, en we gaan binnekort even shoppen voor bioscoopstoelen

ja, maar ik zou dan passief willen met gepolariseerd beeld en die beginnen bij 11.000 euro + kosten voor het scherm en da's me iets te duur.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Toch wel van die duo loveseats he.
Heb je ook al 3D beamers tegenwoordig trouwens?

quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je ook al 3D beamers tegenwoordig trouwens?

Dat van mij was ook maatwerk. En dan kom je dus rond de 800 a 900 euro uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik had daar inderdaad al gekeken. Had elders al een mooi hd cinemascherm gezien, maar die viel te breed uit vanwege grotere zwarte randen. Waarschijnlijk zal het dus idd projecta worden, maar dan maatwerk.

ik heb wat dat betreft geen haast. Voor nu werkt projectie op de muur prima en ik kom de komende tijd nog niet toe aan uitgebreid kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat van mij was ook maatwerk. En dan kom je dus rond de 800 a 900 euro uit.
Ik heb er geloof ik wel een maand op moeten wachten.

twee stuks besteld net via marktplaats. Die worden waarschijnlijk vanavond nog gebracht. Even opnieuw bekleden indien nodig, bodemplaat eronder en klaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef Stefan het volgende:
[..]

Óf ze hebben gespaard zodat ze nu hun woning volledig naar wens kunnen inrichten met allerlei mooie dingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef delano.888 het volgende:
Na een verhuizing hebben de meeste mensen geld tekort en moeten ze rustig aan doen met de meubels ed, maar Danny heeft geld genoeg zo te zien

En dat begint bij het comfort van je huis
 En dat begint bij het comfort van je huis  

of we hadden een leuke meevaller vanwege de verlaagde overdrachtsbelasting en hadden al wat gespaard (en doen we een hoop qua inrichting met Ikea spul. stoeltjes kostten overigens 200 euro via marktplaats dus dat valt allemaal wel meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef delano.888 het volgende:
Na een verhuizing hebben de meeste mensen geld tekort en moeten ze rustig aan doen met de meubels ed, maar Danny heeft geld genoeg zo te zien
 )  Ow, en er hoeft weinig tot niets gedaan te worden qua stuc/schilder/behangwerk etc. Dat scheelt ook een bom duiten
)  Ow, en er hoeft weinig tot niets gedaan te worden qua stuc/schilder/behangwerk etc. Dat scheelt ook een bom duiten  

nog wel. ze zijn alleen uit elkaar gehaald nu. Heb onder twee stoelen de kauwgom al vandaan geschraapt, verder de boel met nieuwe bouten weer in elkaar zetten, nadat de bekleding is gereinigd. Ze zien er trouwens nog prima uit. Ow, en we moeten nog een bodemplaat in elkaar knutselen, bekleden en daar de stoelen op schroeven, en dan gaan ze naar onze slaapkamer, waar ook de beamer al staat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
Staan ze nu gewoon in de woonkamer, Danny?

Dan nog valt het vrijwel altijd duurder uit dan verwachtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Óf ze hebben gespaard zodat ze nu hun woning volledig naar wens kunnen inrichten met allerlei mooie dingen.

Dat ben ik helemaal met je eens. Je kunt zo goed nadenken over een begroting, tegenvallers heb je altijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan nog valt het vrijwel altijd duurder uit dan verwacht
Maar in ieder geval goed geregeld Danny

tot nu toe valt alles nog ruim binnen budget, maar dat budget is dan ook met de overdrachtsbelastingverlaging opeens meer dan verdubbeldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Je kunt zo goed nadenken over een begroting, tegenvallers heb je altijd.

Dat zijn dan inderdaad mooie meevallers. Vind trouwens dat jullie alles goed aanpakken, het word allemaal erg netjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef Danny het volgende:
[..]
tot nu toe valt alles nog ruim binnen budget, maar dat budget is dan ook met de overdrachtsbelastingverlaging opeens meer dan verdubbeld

HPN (Het Past Niet) situaties hebben we de afgelopen tien jaar genoeg gehad. Begonnen samen in een kamertje van amper 7m2 met alleen koud water en gaten in de muur waar het letterlijk doorheen sneeuwde. Half jaar later naar een studentenkamer van 15m2, vervolgens een tijdlang samen op een klein zoldertje bij m'n moeder. Daarna een klein huurwoninkje van 45m2. Toen een van 70m2. Uiteindelijk zes jaar geleden verhuisd naar zwolle naar een huisje van 100m2 en nu bijna twee keer zo groot naar 175m2 woonoppervlakte met nog een 30m2 bergruimte hier en daar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat zijn dan inderdaad mooie meevallers. Vind trouwens dat jullie alles goed aanpakken, het word allemaal erg netjes.

leuk zeg!
  leuk zeg!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |