Ik heb nu Lightning rom draaien.. Is 'wel grappig'. Maar ik val dan waarschijnlijk ook meer in de categorie tweaker dan gemiddelde gebruiker. Vind het wel leuk om wat aan te klooien en van alles te proberen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:54 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Idd, wacht maar even totdat MIUI beschikbaar is. Naar mijn mening de beste ROM.
Valt wel mee. 470 euro voor het toestel volgens tweakers.net pricewatch. laten we zeggen 10 euro verzendkosten, 480 euro. Je neemt een abonnement bij Ben, en voor 12 euro per maand heb je 250 minuten / smsjes, en 1GB internet. De voorwaarden zijn dan ook véél gunstiger: je zit namelijk niet aan een contract vast. Na een jaar zit je op 144 euro voor dat abo, na 2 jaar 288. 758 euro na 2 jaar. Dat is meer, maar de voorwaarden zijn daar tegenover ook een stuk gunstiger. Je kunt internet aan en uit zetten wanneer je wil (bij Vodafone niet wanneer dit deel uitmaakt van je abonnement, wel wanneer het later 'los' is toegevoegd), je kunt je abonnement zoveel omlaag bijstellen als je wil (bij Vodafone maar maximaal 1 stap onder initieel abonnement) en je kunt het abonnement opzeggen wanneer je wil--contractloos.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef deepart het volgende:
720 euro ben ik kwijt voor mijn abo in 2 jaar. BSW 275 van Vodafone.
Knap als je voor die prijs een los toestel plus een sim-only kan afsluiten met dezelfde condities.
En je zit op het T-mobile netwerk dus kan je net zo goed geen mobiel nemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:27 schreef lateralize het volgende:
[..]
Valt wel mee. 470 euro voor het toestel volgens tweakers.net pricewatch. laten we zeggen 10 euro verzendkosten, 480 euro. Je neemt een abonnement bij Ben, en voor 12 euro per maand heb je 250 minuten / smsjes, en 1GB internet. De voorwaarden zijn dan ook véél gunstiger: je zit namelijk niet aan een contract vast. Na een jaar zit je op 144 euro voor dat abo, na 2 jaar 288. 758 euro na 2 jaar. Dat is meer, maar de voorwaarden zijn daar tegenover ook een stuk gunstiger. Je kunt internet aan en uit zetten wanneer je wil (bij Vodafone niet wanneer dit deel uitmaakt van je abonnement, wel wanneer het later 'los' is toegevoegd), je kunt je abonnement zoveel omlaag bijstellen als je wil (bij Vodafone maar maximaal 1 stap onder initieel abonnement) en je kunt het abonnement opzeggen wanneer je wil--contractloos.
Nu niet meer, maar dat komt omdat de tarieven bij Vodafone afgelopen maandag omhoog gegaan zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef deepart het volgende:
720 euro ben ik kwijt voor mijn abo in 2 jaar. BSW 275 van Vodafone.
Knap als je voor die prijs een los toestel plus een sim-only kan afsluiten met dezelfde condities.
Bullshit. Ik heb een Ben abo en een Vodafone abo, en met beide hetzelfde bereik / ontvangst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
En je zit op het T-mobile netwerk dus kan je net zo goed geen mobiel nemen
Verschilt ook per regio, bij mij was het iig baggerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:35 schreef lateralize het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb een Ben abo en een Vodafone abo, en met beide hetzelfde bereik / ontvangst.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Haha, gelukkig heeft 't me geen geld gekost. Heb gewoon een abonnement
[..]
Wel eens met Ben geïnternet op een telefoon? Duidelijk niet dezelfde gebruikers ervaring als met Vodafone.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:27 schreef lateralize het volgende:
[..]
Valt wel mee. 470 euro voor het toestel volgens tweakers.net pricewatch. laten we zeggen 10 euro verzendkosten, 480 euro. Je neemt een abonnement bij Ben, en voor 12 euro per maand heb je 250 minuten / smsjes, en 1GB internet. De voorwaarden zijn dan ook véél gunstiger: je zit namelijk niet aan een contract vast. Na een jaar zit je op 144 euro voor dat abo, na 2 jaar 288. 758 euro na 2 jaar. Dat is meer, maar de voorwaarden zijn daar tegenover ook een stuk gunstiger. Je kunt internet aan en uit zetten wanneer je wil (bij Vodafone niet wanneer dit deel uitmaakt van je abonnement, wel wanneer het later 'los' is toegevoegd), je kunt je abonnement zoveel omlaag bijstellen als je wil (bij Vodafone maar maximaal 1 stap onder initieel abonnement) en je kunt het abonnement opzeggen wanneer je wil--contractloos.
Klopt, nu niet meerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar dat komt omdat de tarieven bij Vodafone afgelopen maandag omhoog gegaan zijn.
Hij is 2e handsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Is 400 netjes voor een nieuwe galaxy s2 of is er nog meer uit te krijgen?
Goed om te horen, net weg bij T-mobile door contractontbinding wegens slecht bereik en ben nu naar Vodafone. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:54 schreef alwaysonhold het volgende:
Even nog terugkomen op de tmobile en vodafone discussie in dit topic. Heb nu een 2 maanden Vodafone en daarvoor T-Mobile. Wat een verschil in ontvangst! Waar ik eerst bijna nergens 3G bereik had, heb ik het nu wel met Vodafone op de meeste plekken. Kortom: Vodafone heeft het beste datanetwerk van Nederland qua bereik
Er is er maar 1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:47 schreef Trusten het volgende:
Wat is eigenlijk de beste app ter vervanging van led notificatie?
Dat dan weer wel maar dat glowing vind ik wel kek. Jammer alleen dat er niet genoeg icoontjes zijn voor alle apps maar ok. Belangrijkste vind ik wel mijn lockscreen, bij het hoofdscherm moet je een keuze maken tussen mooi en nuttig, ik ging voor nuttigquote:
Ik vind die minimal text heel mooi staan, maar ik doe er zolang over om door te hebben welke tijd hij aangeeft.quote:
Je hebt apps waar heel mooie achtergronden in staan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef kalinhos het volgende:
Ja zover was ik al, maar het gaat meer om het creëeren van een achtergrond die ik in dit - en vorig topic - voorbij heb zien komen
Vertel mij watquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind die minimal text heel mooi staan, maar ik doe er zolang over om door te hebben welke tijd hij aangeeft.![]()
Jammer van dat whatsapp-icoontje.
Bedoel je de lockscreen van je telefoon? Of gewoon de achtergronden? Die zijn bij mij van Go launcher themas.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:09 schreef kalinhos het volgende:
Ik wil ook zo'n achtergrond kunnen maken! Welke apps heb ik daarvoor nodig?
Erg vet ja. net even mee gespeeld, nooit door gehadquote:Overigens, die panorama functie van de telefoon is ook fantastisch zeg![]()
[ afbeelding ]
geen HD kwaliteit, maar voor een panorama foto op een telefoon doet het prima mee
Ik heb er een talk icoontje van gemaakt, die is in ieder geval blauwquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik zit erover na te denken om er zelf maar één te maken
.
het locksxreen en de hele layout vd telefoon zoals hierboven bvquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Bedoel je de lockscreen van je telefoon? Of gewoon de achtergronden? Die zijn bij mij van Go launcher themas.
[..]
Erg vet ja. net even mee gespeeld, nooit door gehad.
Welke versie bedoel je? Alle versies van Lightning zijn namelijke blauwquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Iemand ervaring met die blauwe lightning versie die op xda gedeeld word? Zit te denken om die vanavond erop te gaan zetten.
Volgens mij de laatste gewoonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Welke versie bedoel je? Alle versies van Lightning zijn namelijke blauw
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Volgens mij de laatste gewoon
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274
Die draai ik..... snel, batterijdrain is een stuk minder dan bij 4.2quote:[ROM] Lite'ning Rom v5.0 XXKG6
widgetlocker, minimalistic text en missed it!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:56 schreef kalinhos het volgende:
[..]
het locksxreen en de hele layout vd telefoon zoals hierboven bv
Ga ik die vanavond maar eens proberenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[..]
Die draai ik..... snel, batterijdrain is een stuk minder dan bij 4.2
De browser (standaard) is nu sneller dan in 4.2 daar happerde hij enorm, bleek bug in 4.2
De overglow is er (gelukkig) uitgehaald. Dit is een prima ROM wat mij betreft.
Echter wil ik graag MIUI gaan proberen.....
Wifi is geen probleem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:24 schreef Onmisbaar het volgende:
Volgende week krijg ik m'n S2 eindelijk binnen. M'n contract gaat pas later in, dus ik gebruik eerst m'n oude simkaart zonder internet bundel. Is het mogelijk om zonder die internet bundel whatsapp te gebruiken als ik 3G uitzet? Dus dat ik niet ineens extra hoef te betalen, omdat whatsapp automatisch update ofzo. Ik gebruik m'n toestel dan alleen op wi-fi.
Werkt uitstekend, want ik heb dat ook al vanaf juni. Tot en met half oktoberquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:24 schreef Onmisbaar het volgende:
Volgende week krijg ik m'n S2 eindelijk binnen. M'n contract gaat pas later in, dus ik gebruik eerst m'n oude simkaart zonder internet bundel. Is het mogelijk om zonder die internet bundel whatsapp te gebruiken als ik 3G uitzet? Dus dat ik niet ineens extra hoef te betalen, omdat whatsapp automatisch update ofzo. Ik gebruik m'n toestel dan alleen op wi-fi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |