Tis warm, je bent vrij, je hebt honger, switchen van eetpatroon kan je suffer maken dan gebruikelijk?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 04:12 schreef zarGon het volgende:
Eerste drie dagen gingen op zich best gemakkelijk, alleen goed kunnen slapen lijkt een klein probleempje te zijn. Het lijkt alsof ik niet genoeg slaap kan krijgen, heel raar.
Ik ook, daarom slaap ik doorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Oceanview het volgende:
Dat om 3 uur wakker worden vind ik maar lastig.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ook, daarom slaap ik doorblijf ik wakker.
Ik moet vroeg op werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef o.us het volgende:
Niet tot de imsak wakker blijven en doorslapen tot 2/3 uur.
Als je moet werken dan is het wat anders. Als je vrij bent en mijn systeem niet aanhoudt ben je wel die hard bezig voor nietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik moet vroeg op werken. Anders inderdaad dit.
Ik moet werken om 9 uur.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef o.us het volgende:
Niet tot de imsak wakker blijven en doorslapen tot 2/3 uur.
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je moet werken dan is het wat anders. Als je vrij bent en mijn systeem niet aanhoudt ben je wel die hard bezig voor niets.
Ja dat las ik al, ik werk niet elke dag zoals vandaag ben ik vrij maar te lui om tot 3 uur wakker te blijven.quote:
Ik werk ook in de horeca, bij een keuken, van 17:00 tot 1:00. Gelukkig werk ik een restaurant dat gerund wordt door Iraniërs en krijg ik een pauze met eten van de zaakquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb de afgelopen 4 dagen van 14.30 tot 22.00 gewerkt (nota bene in de keuken van een restaurant), dus het was af en toe wat zwaar, maar de Almachtige heeft me gelukkig wel het geduld geschonken.
Ik werk voor mijn vader en oom, dus dat is natuurlijk nóg chiller (quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik werk ook in de horeca, bij een keuken, van 17:00 tot 1:00. Gelukkig werk ik een restaurant dat gerund wordt door Iraniërs en krijg ik een pauze met eten van de zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |