Alsof jij een schoonmoeder hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Nou ja, mn schoonmoeder. Meer niet.
bij mij zat trouwens een kereltje in de klas die als karbonkel in beeld kwam steenvast naar de gang liepquote:
Ja. Op de TV of youtube kan ik er wel om lachen, maar ik zou in het echt toch liever niet met hem spreken, hij lijkt zeer onvoorspelbaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Is dat niet Steen?
@edit Dat is namelijk inderdaad een fucking wazige tijdbom
Met wie?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Ja. Op de TV of youtube kan ik er wel om lachen, maar ik zou in het echt toch liever niet met hem spreken, hij lijkt zeer onvoorspelbaar.
haha bedoelen ze met update een bezoek aan de plastisch chirurg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Natasja Froger.
En Jette van der Meij heeft ook haar enge momenten.
Uit een ander topic:
[ afbeelding ]
![]()
Dat heeft ze wat mij betreft niet nodig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:50 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
haha bedoelen ze met update een bezoek aan de plastisch chirurg?
hoe oud is ze dan? ze ziet er uit als 65 ofzo..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heeft ze wat mij betreft niet nodig.
[ afbeelding ]
Ze ziet er alleen wel een stuk ouder uit dan ze in werkelijkheid is.
Je zou het niet zeggen.quote:Volledige naam: Henriëtte Theodore van der Meij
Geboren: 24 september 1954
nee inderdaad...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:57 schreef Madame_Paon het volgende:
56. Serieus.
[..]
Je zou het niet zeggen.
Inderdaad. Stel je voor dat die op je af rent of achter je aan zitquote:
Je rent haar er zo uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:22 schreef maxmit het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel je voor dat die op je af rent of achter je aan zit
kutwalvis, zij verziekt die reclame's altijd. die andere blonde die veel minder in beeld komt is wel knap.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef MajorTom. het volgende:
monkyyy doet mij soms wel kriebels geven
wel goede kriebels hoor baby hihihiquote:
Hoepel op met die rotmeter in elk topicquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:48 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef waj1 het volgende:
[..]
Hoepel op met die rotmeter in elk topic
zo is ie nog eng.. maar 't stukje dat ie een spin wordt is echt lachwekkend...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |