Staat hier ook als optiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:17 schreef T-Force het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik, als ik terug kom van vakantie kaarten ga kopen voor Hard Classics IndoorDat geluid daar
Die sfeer toen
die muziek
Ook weer aanwezigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:17 schreef T-Force het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik, als ik terug kom van vakantie kaarten ga kopen voor Hard Classics IndoorDat geluid daar
Die sfeer toen
die muziek
Zorg dat je alles weet over het project, als je daar staat, zodat je eventuele vragen etc. volledig kunt beantwoorden. Zorg ervoor dat je volledig achter dit project staat en straal dat uit. Maar dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn.quote:
Seth!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:41 schreef Sethje het volgende:
Dominator was een dikke prima, goed geluid, goede sfeer, geen regen had
Hoooi!quote:
Tevens weer een nieuw deeltje gedraaid!quote:
Thanks!! Je kan nog op de gastenlijst komen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh en big BIG props voor de DB-after-mystery-guests![]()
goed bezig jullie!
Rippert komt gwewoon naar Decibel toch!?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:36 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Thanks!! Je kan nog op de gastenlijst komen hoorEr zijn meer mensen die alleen voor de after komen!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dankquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:30 schreef RiKe het volgende:
[..]
Tevens weer een nieuw deeltje gedraaid!
Project 1 - The Story Unfolds
DBSTF - Sound Of Goodbye
Dozer - Church Of The Darkside
The Pitcher - Titan
Wildstylez - Revenge
Alphaverb meets Bass Modulators - Give It Up Again
Catatonic Overload vs Skrillex - Illusions of the Scary Monsters (Clock Kid mash-up)
Frontliner - Just A Track
TNT aka Technoboy n Tuneboy - DDD 2-013 (extended)
Donkey Rollers - We Are One
Stereotuners - Dangerous Beast
Zatox - RiKe's Live minimix (poltergeist, raw style, loops & things, irreplaceable, the future)
TNT aka Technoboy n Tuneboy - The Second Match (extended Amazed remix)
The Machine - Viscious Tones (Second mix)
Net even het plan doorgelezen. Op zich wel interessant omdat je dus iedere keer een andere stijl krijgt aangeboden.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:36 schreef Krulliewullie het volgende:
Thanks!! Je kan nog op de gastenlijst komen hoorEr zijn meer mensen die alleen voor de after komen!
fo sjow!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Rippert komt gwewoon naar Decibel toch!?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Veel plezier man! Ben benieuwd naar de verhalen
Haha thanks, ik laat achteraf zeker weten hoe het was.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef DjThera het volgende:
Ja veel plezier daar! Vooral op de camping ook hehe! Zaterdag Dance Valley openen, weer es wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |