?? Wat, XQ Brennan Heart? Alsof dat gaat gebeuren..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:42 schreef ElDani het volgende:
Over ons lievelingetje gesproken:
Brennan Heart
Today a few meetings...on my way to Amsterdam!!
Heeft weer een gesprekje met Q. Misschien voor januari? Zou het geen gekke stap vinden.
Gezien vanuit Q-Dance snap ik het eigenlijk wel. Grote, bekende naam die veel publiek zou kunnen trekken. Met die man vul je de tent wel. Heeft in Q-Dance ook zelf ook aardig wat strepen met oa anthems voor Defqon, Qlimax en voor b2s ook Decibel. Een XQ is het enige wat mist.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
?? Wat, XQ Brennan Heart? Alsof dat gaat gebeuren..
CoDquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Net van je cod verslaving af jongen?
Thnx!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:27 schreef NLS04 het volgende:
Props MI voor de laatste WYFBZojuist tijdens de afwas ff naar geluisterd en vooral het begin is goud. Revenge
Zal wel Brennan of Wildstylez worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:03 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gezien vanuit Q-Dance snap ik het eigenlijk wel. Grote, bekende naam die veel publiek zou kunnen trekken. Met die man vul je de tent wel.
Haha, deel 2 en vooral 4 heb ik grijsgespeeld ja, goede spellenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha zegt de man met lvl 39Nee ik vond eerdere delen uit de serie leuk om te spelen maar ze zijn sinds mw2 de moeite (en vooral het geld) niet meer waard. Dat jij er plezier aan hebt is prima hoor maar ik vind dat de game vergelijkbaar is met een track van showtek ft the prophet en dan de brennan heart remix (om toch een beetje ontopic te blijven
)
Props MI voor de laatste WYFBZojuist tijdens de afwas ff naar geluisterd en vooral het begin is goud. Revenge
quote:
Voor Wildstylez zou ik zeker wel een kaartje kopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zal wel Brennan of Wildstylez worden.
Eens! Die man heeft al een jaar of 3 a 4 strakke producties achter elkaar gezet. Sowieso altijd ook wel leuke sets. Kan met zijn connecties denk ik ook wel voor een gevulde avond zorgen (ik denk meteen aan Headhunterz, TBY, Noisecontrollers, gegarandeerd uitverkocht).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor Wildstylez zou ik zeker wel een kaartje kopen.
Dit. Steeds hetzelfde kliekje dat alle solo feesten krijgt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Van mij mogen ze het concept XQ *artiest* afschaffen, want er zijn zoveel artiesten die het meer verdienen dan de artiesten van de afgelopen jaren, maar die het niet krijgen. Het is een melkkoe geworden ipv een feest om een artiest die veel heeft betekend te eren.
Deepack, Alpha twins, Isaac, Zatox, Tatanka, Beholder, Max Enforcer, Tuneboy allemaal mannen die al veel langer meedraaien in het wereldje dan D&S en HHZ.
Absoluut waar, maar qua populariteit zou van deze mensen alleen Zatox de boel kunnen vullen eigenlijk, wat enorm zonde is, want al deze artiesten verdienen hem misschien nog wel meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Van mij mogen ze het concept XQ *artiest* afschaffen, want er zijn zoveel artiesten die het meer verdienen dan de artiesten van de afgelopen jaren, maar die het niet krijgen. Het is een melkkoe geworden ipv een feest om een artiest die veel heeft betekend te eren.
Deepack, Alpha twins, Isaac, Zatox, Tatanka, Beholder, Max Enforcer, Tuneboy allemaal mannen die al veel langer meedraaien in het wereldje dan D&S en HHZ.
Met een goede line-up kan iedere artiest de HMH vullen denk ik, zo groot is het nou ook weer niet...En de namen Q-dance en XQ (onafhankelijk van de artiest), verkopen sowieso al een derde van de kaartjes gok ik...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:17 schreef ElDani het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar qua populariteit zou van deze mensen alleen Zatox de boel kunnen vullen eigenlijk, wat enorm zonde is, want al deze artiesten verdienen hem misschien nog wel meer.
Toch wordt die artiest in de naam genoemd en een Deepack en Alpha Twins zijn, hoe lullig ook, gewoon niet meer de meest bekende namen bij het gros van de mensen. Q-Dance + HMH verkoopt misschien 1/3e, maar dan ben er nog lang niet. De zaal moet toch gevuld.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Met een goede line-up kan iedere artiest de HMH vullen denk ik, zo groot is het nou ook weer niet...En de namen Q-dance en XQ (onafhankelijk van de artiest), verkopen sowieso al een derde van de kaartjes gok ik...
Vanwaar dequote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:43 schreef mstx het volgende:
LSDB is door naar de volgende ronde in de Q-Base DYOA contest.![]()
Nu moeten we volgende week gaan presenteren.
Omdat ik dat niet kanquote:
uhuquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:54 schreef 16meter het volgende:
Q-dance bepaalt a.d.h.v. de presentaties wie de bunker krijgt?
Deels. De mening van Q zelf in zoverre het een aanvulling is en de realiseerbaarheid spelen ook erg mee. Tevens zijn er op de achtergrond nog een stel vaste partygangers die hun mening er over mogen geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:54 schreef 16meter het volgende:
Q-dance bepaalt a.d.h.v. de presentaties wie de bunker krijgt?
Noisecontrollers krijgen hem volgend jaar denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:03 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gezien vanuit Q-Dance snap ik het eigenlijk wel. Grote, bekende naam die veel publiek zou kunnen trekken. Met die man vul je de tent wel. Heeft in Q-Dance ook zelf ook aardig wat strepen met oa anthems voor Defqon, Qlimax en voor b2s ook Decibel. Een XQ is het enige wat mist.
Ik zou het zelf ook niet kunnen waarderen, maar goed. Zelf heb ik er weinig invloed op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |