De allerdikste afterparty van Nederland krijgt 2 (!!!!!!!) mysteryguestsquote:
Zozo, word meteen groot aangepakt! Ik was er inderdaad al bij! Laatste dingetjes moeten nog op poten gezet worden, maar dat gaat wel lukken denk ik, ik heb Krulliewullie er al over gemaild.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
De allerdikste afterparty van Nederland krijgt 2 (!!!!!!!) mysteryguestsJij kwam toch ook?
1 mysteryguest is vrijgegeven, een hint:
de andere is nog onbekend, maar zeeeeeeer zeeeeeeeeeeeer nice
Ik luister gewoon hardstyle... Raw style ken ik niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:55 schreef stoeltafel het volgende:
Paar vraagjes aan de kenners hier over rawstyle.
Heeft Hardheadz ooit een raw-style nummer gemaakt?
Welke nummers geven rawstyle goed weer?
B-Front wordt als raw-style dj gezien, zijn de nummers inner creativity, magic en rebirth echte rawstyle nummer?
Nog minder dan drie weken is Decibel al! Er staan 4 hardstyle area’s maar wat is het verschil tussen de mainstage, euphoria? Remember is early hardstyle en loudness is rawstyle maar de eerste twee?
Ik ben een echte Rawstijl man, luister niks anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik luister gewoon hardstyle... Raw style ken ik niet...![]()
![]()
![]()
Main = main, hitjesparadequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:55 schreef stoeltafel het volgende:
Paar vraagjes aan de kenners hier over rawstyle.
Heeft Hardheadz ooit een raw-style nummer gemaakt?
Welke nummers geven rawstyle goed weer?
B-Front wordt als raw-style dj gezien, zijn de nummers inner creativity, magic en rebirth echte rawstyle nummer?
Nog minder dan drie weken is Decibel al! Er staan 4 hardstyle area’s maar wat is het verschil tussen de mainstage, euphoria? Remember is early hardstyle en loudness is rawstyle maar de eerste twee?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
Geen idee of er hier mensen vlakbij Amsterdam ofzo wonen, maar misschien is dit dan een leuke gratis optie?![]()
http://www.mindillusion.nl/?p=1652Als ik de kans heb kom ik zeker even kijken! Heb rond die tijd alleen wel tentamens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
Euforische hardstylequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Main = main, hitjesparade
Euphoria = euforie, "happy" hardstyle
Truequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:18 schreef mstx het volgende:
Euforische hardstyleheeft niks met happy hardstyle
te maken
Jonge!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Euforische hardstyleheeft niks met happy hardstyle
te maken
Wie is de held op het plaatje?quote:
haakon zelf natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:25 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wie is de held op het plaatje?
D-Passion jongens!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haakon zelf natuurlijk!
Is dat niet promo ofzo?naast haakon.
Zeg je nou dat Gangster Don't Dance bagger isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben wel fan van rauwe hardstyle, maar met rawstyle wordt baggerstyle bedoeld geloof ik dus dat probeer ik een beetje te vermijden.
Voorbeeld van baggerstyle:
Voorbeeld van hardstyle met een mooi rauw tintje:
Maar misschien heb ik de laatste jaren gewoon wat te veel hardstyle geluisterd, want ik word van bijna alles wat er de laatste tijd uitkomt niet meer zo warm.
Ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Gangster Don't Dance bagger is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |