Had m geDMd maar weer verwijderd, vage instellingen daarzo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waar heb je hem ingestuurd dan, ik zie niks?
Die is echt eindbaasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
This release will be downloadable the 22nd of August.
WOEHOE
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Wist niet wie die usert was, maar wat deeltje zegt dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zal ik nog een bonusartiest doen dan, gewoon voor de propzzzz, niet voor een prijsje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
2 wist ik wel zeker. Heb even de 2 woorden van die artiest zelf gegoogled, en daar kwamen dezelfde plaatjes uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Oooow wacht! Volgens mij weet ik gewoon 2!!Nog één te gaan
Edit: Bij 2 en 7 heb ik een vermoeden maar niet dat 'jaaa natuurlijk!' gevoel, dus we zien wel! Met wat twijfel nu wel alle antwoorden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zal ik nog een bonusartiest doen dan, gewoon voor de propzzzz, niet voor een prijsje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:48 schreef mstx het volgende:
[..]
jewel de proffert, duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke dan welquote:
het is duidelijk niet de proffetquote:
quote:
De propzzzzz gaan naar jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Mind.Illusion op 02-08-2011 16:13:44 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |