Haha, toch al lang knap dat ik zover ben gekomenquote:[b]
Had je toch maar je best gedaan op school hè![]()
kijk je DM maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik heb nu mijn lijstje ingestuurd, werd helemaal gek
Heb er denk ik 1 a 2 fout. Kan iemand 5 en 9 sturen ben echt benieuwd!
Hehe ze zijn inderdaad sneakyquote:
9 is sowieso de simpelste voor mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe maand, nieuwe prijsvraag![]()
[ afbeelding ]
Hier staan 10 dj's afgebeeld, PM me de namen en degene met de meeste juiste antwoorden krijgt dit geweldige Q-dance pakket![]()
[ afbeelding ]
Indien meerdere mensen met het hetzelfde hoogste aantal juiste antwoorden wint degene die ik het meeste mag. Iedereen mag slechts 1 keer meedoen. Je zit niet vast aan een abonnement. Meedoen is gratis. Je mag meedoen t/m zondag 7 augustus 23:59 uur. Als je jonger dan 16 bent moet je al lang op bed liggen.
That music dynamite?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nou veel verder dan Dynamite kom ik niet en dat is geen bekende hardstylert!
Iemand die die weet, ben benieuwd _o- pm bitte.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:34 schreef Sqoudson het volgende:
Lijstje ook maar ingestuurd dan, ben toch wel benieuwd naar 5 en 9
Je hebt DM (zit naast de PM enveloppequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:40 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Iemand die die weet, ben benieuwd _o- pm bitte.
Waar heb je hem ingestuurd dan, ik zie niks?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:34 schreef Sqoudson het volgende:
Lijstje ook maar ingestuurd dan, ben toch wel benieuwd naar 5 en 9
Nog even een keer voordat ie wegzakt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Tompsen het volgende:
ik zoek meer hardstyle (artiesten en/of nummers) zoals dit:
BvD
Brennan Heart - Just as easyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:10 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Nog even een keer voordat ie wegzakt.
Maar ik
Bedoel dus hardstyle maar wel met iets 'zomers' eraan. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar de pitcher heeft ook van dat soort platen(this is who we are, little bitch en release me bijvoorbeeld). Dat is dus een beetje wat ik zoek. Hopelijk kan iemand me ermee helpen.
thank you thank you far too kind.quote:
Geweldige acties ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe maand, nieuwe prijsvraag![]()
[ afbeelding ]
Hier staan 10 dj's afgebeeld, PM me de namen en degene met de meeste juiste antwoorden krijgt dit geweldige Q-dance pakket![]()
[ afbeelding ]
Indien meerdere mensen met het hetzelfde hoogste aantal juiste antwoorden wint degene die ik het meeste mag. Iedereen mag slechts 1 keer meedoen. Je zit niet vast aan een abonnement. Meedoen is gratis. Je mag meedoen t/m zondag 7 augustus 23:59 uur. Als je jonger dan 16 bent moet je al lang op bed liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |