Allemaal actieve hardstyle dj's jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef T-Force het volgende:
Ik kom maar op 6![]()
Zijn het allemaal Hardstylers?
1 is juist een van de simpelstequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef RiKe het volgende:
ik kwam ook uit op 6...1,5,7 en 9 zijn de lastige voor mij!
ik heb hem al ingediend en je mag maar 1x mee doen, zou je me die willen pm'en die ik niet weet en jij wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
1 is juist een van de simpelste
Ja voor mij hetzelfdequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef RiKe het volgende:
[..]
ik heb hem al ingediend en je mag maar 1x mee doen, zou je me die willen pm'en die ik niet weet en jij wel?
dan slaap ik vannacht tenminste
Wacht, je weet zelfs 8 niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja voor mij hetzelfdeIk weet alleen 1, 3, 6 en 10 zeker..
![]()
Nou veel verder dan Dynamite kom ik niet en dat is geen bekende hardstylert!quote:
Het is geen dynamiet, al wordt dat wel vaak verward met hetgeen wat het wel isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nou veel verder dan Dynamite kom ik niet en dat is geen bekende hardstylert!
YUAAAAAAAAAAH IK WEET EM!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is geen dynamiet, al wordt dat wel vaak verward met hetgeen wat het wel is
Oei ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:56 schreef StM het volgende:
Als je weet hoe je moet denken is hij heel logisch jaIk zit op 7 8 zeker
Netjes want ik heb geen flauw idee nogquote:
Hahaha ik weet em! Geniale welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Netjes want ik heb geen flauw idee nog
Aah shit die had ik er wel bij willen doen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef RiKe het volgende:
Ik zou wel heel erg benieuwd zijn hoe je Kutski beschaafd zou uitbeelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hem weet, weet je het zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef StM het volgende:
2 begin ik nu over te twijfelen... Ik dacht dat plaatje te herkennen maar toch niet...Had je toch maar je best gedaan op school hèquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Denk 5 nu ook te hebben, alleen nummer 9 nog...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |