quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[Radio 49] #705 Mono's radio-monopoly is losgebarsten!
De hardstyle begint net. Hij opent met Answers!
[..]
Ja met dat lento violento stukje erin.
Hahaha, ik moest hardop lachen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Klinkt goed, de nieuwe kinderen moesten het doen met slechts 700!
Gaat dat dan ook ongeveer zo? http://www.dumpert.nl/mediabase/1637811/bf0b37b6/he_dumpert.html
Ja, maar ik nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:32 schreef Dalton_ het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen naar Dance valley morgen?
quote:
Das een best beetje volume voor een kleine ruimte!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef Krulliewullie het volgende:
Zijn jullie tevreden met een 2000 Watt geluidsset op de after?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
2000 Watt klinkt gewoon stoer, daar gaat het om. Klinkt helemaal nergens naar
Maar dit is de echte athem? Dan snap ik dat tussenstukje niet, dat de bpm omlaag gaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik weet niet of Dv8 hier nog is, maar ik hou gew00n van je zangbreakjuh, lekker meezinguh, zo m00i. Ik h0u van die vieze house, en ik hou ook van de kerm1s dus ik vint die melodietje echt heel m00i, dit is echte de beste hardcore liedjuh ooit!!!
Mr. Rose zal 't wel zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
it's that hot time in the paradise city
like mister row said all them girls are pretty
Inderdaad een prachtplaat! Zoveel energie in die track!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hoe bizar veel beter deze plaat is ten opzichte van andere nieuwe releases is toch gewoon, om even met de woorden van koning jaap te spreken, "Fucking niet normaal!".
De hardstyle remix wordt dus gewoon helemaal opnieuw gemaakt? Wat een PURE bagger dit..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja dat is echt de anthem, maar er komen nog 2 remixen van een "raw"mix en ene hardcore mix.
You can sugar-coat manure but it still isn't a glazed doughnut.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:50 schreef Levitas het volgende:
Die nieuwe Wasted Penguinz platen klinken best lekker eigenlijk. De eerste releases vond ik echt slecht, maar ze hebben zich duidelijk verbeterd!
tering wat slechtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik weet niet of Dv8 hier nog is, maar ik hou gew00n van je zangbreakjuh, lekker meezinguh, zo m00i. Ik h0u van die vieze house, en ik hou ook van de kerm1s dus ik vint die melodietje echt heel m00i, dit is echte de beste hardcore liedjuh ooit!!!
Die bedoelde ik ook hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:45 schreef T_Killer het volgende:
Oldschool CoDen dan bedoel ik nog oldere school dan jij bedoelt NLS
DoDquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:33 schreef 16meter het volgende:
En MoH:AA en DoD (niet Source). Dat waren tijden jongeuh.
Geck-o is gewoon de meest veelzijdige producer van de Hardstyle-scene ooit denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hoe bizar veel beter deze plaat is ten opzichte van andere nieuwe releases is toch gewoon, om even met de woorden van koning jaap te spreken, "Fucking niet normaal!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |