2000 Watt klinkt gewoon stoer, daar gaat het om. Klinkt helemaal nergens naarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef StM het volgende:
Ik denk dat de SPL belangrijker isZoek die eens op!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:07 schreef T-Force het volgende:
[..]
iick heb gehoort da hij vroegahhh same met sown andere diejee deed optrede mar die wasz so slegt da Brannen heeft gezegt so van: fukc you man zlegtuh deejie iik ben veeeeeeeeel beter mang. Nu maak Breanen eckt aleen maar vette muzeik!!!11! Die adnere waz echt een mongol jonguh!
iick bedeol maar die andere DJ drait nu nergus meer wan neurd![]()
Jonguhs enmeisjuhs, jwtzlf, BR3NN4N H34RT 4 Live bitseeeeezz!
Je wordt er steeds beter inquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef BrennanHeart het volgende:
Jullie mogen dan wel op mij haten maar ik rij wel in een 911
Platgeslagen kever, eenheidsworst, rare motor..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef BrennanHeart het volgende:
Ja motherfuckerzzzzzz wel een beetje respect voor deze man hoor, hij heeft het helemaal gemaakt met z'n midlifecrisis-bakquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef BrennanHeart het volgende:
Ikke Tomos jonguh.. Waarom zo patsen met je 911 als je niet eens kan produceruh?!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef BrennanHeart het volgende:
hihiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef 16meter het volgende:
Ik wilde net iets posten over waar DV8 bleef.
Brennan Heart....wanneer zou die gozer eens weten dat zijn sound nergens op slaat?quote:
Blasphemy!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef Koepert het volgende:
Amen on the bh...
Showtek.. mwa minder.. al is het niet geheel hardstyle, ze doen wel vernieuwende dingen... kan van veel "helden" niet gezegd worden...en technisch ook altijd goede platen..
did i say that?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef StM het volgende:
Ik denk dat de SPL belangrijker isZoek die eens op!
Ja I know, maar dit is nu ook nog het enige wat ik weet haha dus ik denk dat gegeven slinger ik maar vast het topic inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
2000 Watt klinkt gewoon stoer, daar gaat het om. Klinkt helemaal nergens naar
Klinkt goed, de nieuwe kinderen moesten het doen met slechts 700!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef Krulliewullie het volgende:
Zijn jullie tevreden met een 2000 Watt geluidsset op de after?
I lol'edquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef BrennanHeart het volgende:
Ja met dat lento violento stukje erin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |