Ja klopt, eigenlijk zou er minder 'distortion' op de 'delay' van de 'EQ' moeten zitten, zodat de 'attack' echt eruit vlamt, dan heb je een fraaiere 'drive'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hij heeft wel body, maar geen drive... snap dat dan
XQ: Brennan Heart. Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Goh waarom zouden ze dit nou doen?twitter:GerardHenninger twitterde op donderdag 04-08-2011 om 17:55:02Finshing @djbrennanheart 's ubercool Top Gear video! http://twitpic.com/60u1lh reageer retweet
Maar precies dat zou ik hebben bij deze plaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:23 schreef Koepert het volgende:
Heb jij je rijbewijs? Dat gevoel dat je krijgt als je een goede plaat hoort die lekker doorknalt waardoor je ongemerkt steeds verder je gaspedaal intrapt.. en dus steeds harder gaat rijden = drive.
Zo ist goed..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar precies dat zou ik hebben bij deze plaatTerwijl er hier wordt gezegd dat sommigen er geen 'drive' in vinden zitten...
Boy_snakeye en haakon hebben geen rijbewijsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar precies dat zou ik hebben bij deze plaatTerwijl er hier wordt gezegd dat er geen 'drive' in zit...
Jawel. En ik heb een gas en gtp-bewijs, das nog stoerder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Boy_snakeye en haakon hebben geen rijbewijs
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
XQ: Brennan Heart. Alsjeblieft zeg
nhoop vanaf mijn 19e al niet gehaald, heb ook al geen 104.000 km op zitten de laatste 2,5 jaar en ik mag eind dit jaar ook geen nieuwe Citroen DS3 in ontvangst nemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Boy_snakeye en haakon hebben geen rijbewijs
Link doet niet mein sohnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een voorbeeldje uit de bolle hoofd waar ik vind dat er een lekkere drive in zit
http://www.youtube.com/watch?v=PgBZpT4T6q
maar dat is een mening he
helemaal mee eenz 16metur!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:47 schreef 16meter het volgende:
brenen verdient wel een eige feest
kyk na al die nummers die hy gemaakt heefd
saccrifize
we come we go
i lov ehaters
pure remix
just as easy
lite de fire
lsd
parentjes, allemaal!!1
[ afbeelding ]
gr
iick heb gehoort da hij vroegahhh same met sown andere diejee deed optrede mar die wasz so slegt da Brannen heeft gezegt so van: fukc you man zlegtuh deejie iik ben veeeeeeeeel beter mang. Nu maak Breanen eckt aleen maar vette muzeik!!!11! Die adnere waz echt een mongol jonguh!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:47 schreef 16meter het volgende:
brenen verdient wel een eige feest
kyk na al die nummers die hy gemaakt heefd
saccrifize
we come we go
i lov ehaters
pure remix
just as easy
lite de fire
lsd
parentjes, allemaal!!1
gr
Al afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:39 schreef Beach het volgende:
De afgelopen drie weken misschien 2 uur naar hardstyle geluisterd.
Had je Unexist op Dominator moeten horenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef T-Force het volgende:
Wake Up is dus wel een vette plaat![]()
En het eerste setje van Hard Classics on the Beach staat onlineGizmo vs. Norman
Mixen was echt zooooo slecht, nog nooit zoiets gehoord. Die Gizmo kon er echt geen bal van, maarja...
En iedereen op PF klaagt erover dat TBY platen uit 2005 heeft gedraaid, maar Gizmo & Norman gooiden er Walt - Let The Music Play (2006 dus) op en daar klaagt niemand over
aangepastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |