Hans en ik? Tot over de orenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ook al verliefd?Begint een beetje vervelend te worden nu hoor

Zou het?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]

Hoezo ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]

Ja dat is waar. Gewoon houden zo. De Soap is er dan voor de nieuwere mensen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ja, updaten zou kunnen. Maar dan wordt het zo nagekauwd he. Beetje Top Gear Australia, dat idee

MPG ook aan de Fokker?quote:

Dan komen jullie toch in Arnhem bij elkaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet echt een keer die kant op komen, lange afstand werkt niet.

quote:

Arnhem, is voor ons allebei nog al uit de richting.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan komen jullie toch in Arnhem bij elkaar

quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
Niet in aanmerking komen voor bepaalde banen vanwege je lengte?
Dat wordt nog wat...

Trev en zijn neukbeestquote:

Ik ben NIET verliefd. Niet op een FOK!ster, niet op een andere meid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG ook aan de Fokker?
Wie dan als Joysa het niet is...

Douche-Eendje?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG ook aan de Fokker?

Oh ik dacht dat dat midden tussen Utrecht en Zwolle lag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Arnhem, is voor ons allebei nog al uit de richting.

Nou ja zeg. Hoe denk je dit goed te gaan maken?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben NIET verliefd. Niet op een FOK!ster, niet op een andere meid.
Helaas.

Oh, en ehm, Joysa, das war einmalquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG ook aan de Fokker?

Exactly, dat was ook geniaalquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Gewoon houden zo. De Soap is er dan voor de nieuwere mensen..

Ik dacht dat we het hier nog ff niet toe zouden geven lieverdquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hoe denk je dit goed te gaan maken?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |