Sorryquote:
Ik hoef niet met Joysa in 1 adem genoemd te worden jahquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook als het de zwarte worst van Dr_Fleesh is, waar Joysa verzot op is?
Die komma, dat was ademhalenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niet met Joysa in 1 adem genoemd te worden jah
Ah, daar gingen de roddels overquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, wat jammer nou dat het nog zo lang duurt voor je weer jarig bent
Vond jij van niet dan?quote:
quote:
quote:
Vergeten we uit een ver KSC-verleden niet Kuukske en Jdude!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik zou 7 zeggen. Jij misschien ook wel. IN ieder geval 6. Inclusief MPG en D-E met haar onverslaanbare libido.
Ik weet het nietquote:
Dit gaat een kant op waar niemand heen wil Martin.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeten we uit een ver KSC-verleden niet Kuukske en JJH!
Snap ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Heb zo weinig tijd.
Behalve op een zondag en maandag.
En HHW is ook zover voor mij
Hoi MHHWquote:
He wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, daar gingen de roddels over
Dan moet je maar naar Alkmaar gaan hequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Heb zo weinig tijd.
Behalve op een zondag en maandag.
En HHW is ook zover voor mij
O, ik dacht ook even bij te dragen aan het overzichtquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat een kant op waar niemand heen wil Martin.
Dat wilde je niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar Alkmaar gaan he
Verstandigquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoi MHHW![]()
Vooral erg moe en dat is al bijna 2 weken. Heb wel al afspraak bij Bedrijfs Maatschappelijk Werk staan voor 16 augustus (ivm vakanties de eerste mogelijkheid) dus moet goed komen. En bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |