misschien dat ik naar de manager kan vragen of kan dat niet denk je als klant?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik bedoelde idd dat achteraf opmerken dat er iets mis ging vaak niet veel zin heeft; dat moet je op het moment zelf aankaarten. Ik denk dat als ze zo reageren (wat een kuttent overigens
) je nu ook niet naar tevredenheid zal worden te woord gestaan.
Ik had niet eens betaaldquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende: [..] daarvoor gevraagd of we het toetje ter compensatie mochten. mocht niet, wel een kopje thee wat ze vervolgens toen we ja zeiden vergaten en we na 25 min wachten toch echt weg moesten
Da's niet eerlijk, ik moet nog printerinkt halen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef borisz het volgende:
Nou overmorgen is het weer gedaan met de zomer.
Zegquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef borisz het volgende:
Neehoor, dan wordt het terug 20-21 graden wat wel iets beter uit te houden is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef borisz het volgende:
Ik denk hetquote:
ik ga ze nu bellen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Isabeau het volgende:
ja, dat kan je altijd doen natuurlijk! Ik ben benieuwd of ze nog iets aanbieden of dat het een slap verhaaltje wordt.
jaaa hoor! en natuurlijk zeker als het weekend is...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef borisz het volgende:
lekkerrr.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk hetMet courgette, spinazie, ricotta, tomaten en mozarella
Zijn ze dicht op maandag?quote:
nee maandag t/m donderdag geldt het concept van EUR 17,50 zoals Borisz in vorig topic al zeiquote:
Op chinese restaurants na is alles hier op maandag geslotenquote:
jaaaa in Hooooogeveenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op chinese restaurants na is alles hier op maandag gesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, p.o. doet de fototechniek wat het moet doen : opladen.
Sjonge : krakkemieke : wat goe-oe-oed vind ik dat : 24 km. ! en morgen weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |