......en aan haar kinderen...... (terecht overigens, wat mij betreft).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef Marrije het volgende:
Omdat stephanie verblind door haat alleen aan zichzelf dacht, wraak nemen
niet echt want die zijn er alleen maar de dupe van, felicia en thorne wilden niet voor niets niet meewerken aan haar plan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
......en aan haar kinderen...... (terecht overigens, wat mij betreft).
Ja, dat klopt, dat was een misrekening van haar, maar dat laat onverlet dat zij dat wel gedaan heeft met oog op haar kinderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet echt want die zijn er alleen maar de dupe van, felicia en thorne wilden niet voor niets niet meewerken aan haar plan.
Echt heh?!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
Jacky gedraagt als een jonge sloerie
echt wagelijkquote:
Volgens mij is Owen ook een sloerie die haar gebruikt. Of zou het niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
Jacky gedraagt als een jonge sloerie
dat was een leuke dekmantel maar daar trap ik niet in natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, dat was een misrekening van haar, maar dat laat onverlet dat zij dat wel gedaan heeft met oog op haar kinderen.
uiteraardquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij is Owen ook een sloerie die haar gebruikt. Of zou het niet?
ja hij ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij is Owen ook een sloerie die haar gebruikt. Of zou het niet?
Welke Jack bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:42 schreef vencodark het volgende:
Humor in BBDat mis ik in alle andere soaps op tv. Dat tekenen van Jack.
![]()
zijn bovenlichaam is hij breed en zijn benen zijn idd dunquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bill heeft hele dunne O beentjes zag ik vanavond.
Het zag er noga sullig uit toen hij naar beneden liep.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zijn bovenlichaam is hij breed en zijn benen zijn idd dun
Ah, I.C.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, Nick bedoel ik.
Ik heb wel vaker gedacht dat ie Jack heette.
Ja vencodark zo heet Nick ook in het echt, Jack Wagner is zijn naam..Ja je had het goed Jackquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:08 schreef vencodark het volgende:
Euh, Nick bedoel ik.
Ik heb wel vaker gedacht dat ie Jack heette.
Ah, dat verklaard het misschien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vencodark zo heet Nick ook in het echt, Jack Wagner is zijn naam..Ja je had het goed Jack
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bill heeft hele dunne O beentjes zag ik vanavond.
Denk het ook dat ie ooit weer bij Brooke terug komt. Het gaat maar op en neer Taylor en Brookequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:00 schreef vencodark het volgende:
Ridge, don't leave Brooke!
Ik bedoel...vroeg of laat komt hij toch wéér bij haar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |