Oh god, dat heb ik elke dag wel een paar keer, krijg steeds meer de neiging om voor het eerst sinds dat Chrome uit is van browser te wisselen, want Youtube filmpjes kan ik niet meer normaal kijken. Klote plugin.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Q. het volgende:
Dat Chrome wordt er ook niet stabieler op, vooral de ingebouwde Flash-plugin laat de zooi nog wel eens vastlopen.
idd jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Q. het volgende:
Dat Chrome wordt er ook niet stabieler op, vooral de ingebouwde Flash-plugin laat de zooi nog wel eens vastlopen.
Ah, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 9 november 2011 03:01 schreef tim2308 het volgende:
Bekend probleem: http://www.google.com/sup(...)fb07b3f1abd7bd&hl=en Nadat ik dit had gedaan, nooit meer een probleem gehad
Heeft een chromebook nou nog iets wat Chrome zelf niet heeft?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef Haifisch het volgende:
Hallo ik meld me.
Ik heb nu al 1 maand een Chromebook en was daarvoor ook al een lange tijd een chrome user.
Daarvoor heb ik 2 jaar FF gebruikt.
Chrome OSquote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft een chromebook nou nog iets wat Chrome zelf niet heeft?
Euhm.. niet echt.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft een chromebook nou nog iets wat Chrome zelf niet heeft?
Ik had chrome OS gedownload maar ik denk dat dat een heeeel vroege versie was, ik had gewoon de balken en icoontjes van openSUSEquote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Euhm.. niet echt.
Het goede aan een chromebook is dat het niet de probleempjes van het OS waar chrome normaal op draait heeft.
Super veilig, super snel.
Het is ABSOLUUT niet iets voor mensen die video bewerken, programmeren.
Maar voor de "gewone" gebruiker is het goed te gebruiken.
Zelfs mijn oma begreep het meteen.
Ik ben niet bekend met openSUSE, maar in chrome OS zitten niet veel pictogrammen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik had chrome OS gedownload maar ik denk dat dat een heeeel vroege versie was, ik had gewoon de balken en icoontjes van openSUSE
Ik had een hele startbalk incl menu. En vanuit daar kon je chrome OS openen (wat dus in feite gewoon een uitgebreide versie van Chrome is)quote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met openSUSE, maar in chrome OS zitten niet veel pictogrammen.
Je hebt het chrome logo, het stukje gereedschap en that's it.
Dan heb je waarschijnlijk iets verkeerds uitgeprobeerd, ik zal eens kijken of ik een printscreen kan maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik had een hele startbalk incl menu. En vanuit daar kon je chrome OS openen (wat dus in feite gewoon een uitgebreide versie van Chrome is)
Zag er leuk uit, maar ik zag mezelf dat niet zo snel gebruiken
denk dat het een soort previewversie was, want Chrome OS is los helemaal niet vekrijgbaar momenteelquote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk iets verkeerds uitgeprobeerd, ik zal eens kijken of ik een printscreen kan maken.
Kan zijn. Ik heb geen printscreen kunnen maken (kan alleen een pagina capturen, niet de os) maar het is gewoon hetzelfde als chrome in principequote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef Markster het volgende:
[..]
denk dat het een soort previewversie was, want Chrome OS is los helemaal niet vekrijgbaar momenteel
Video's afspelen is oke, soms eens een langzame video waarbij je moet overschakelen naar 360p.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef koemleit het volgende:
ik zat er ook over te denken zo'n ding te kopen...
maar hoe gaat het met video's afspelen?
en verder is het gewoon alleen puur internet?
Ach.. heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Las ergens dat de verkoopcijfers erg beroerd zijn. Geen enkel press release ook over de verkopen.
Als het niet zo duur was geweest had ik er ook best wel een willen hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Las ergens dat de verkoopcijfers erg beroerd zijn. Geen enkel press release ook over de verkopen.
En komt ook nooit los beschikbaar, het is exclusief voor een serie goedgekeurde chromebooks.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef Markster het volgende:
[..]
denk dat het een soort previewversie was, want Chrome OS is los helemaal niet vekrijgbaar momenteel
Switchen tussen accounts.quote:
1 2 | "C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Application Data\Google\ Chrome\Application\chrome.exe" --profile-directory="Profile 1" |
Hij loopt echt om de haverklap vastquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef static het volgende:
Kan sinds kort bijna niets meer op Facebook doen, geen berichten lezen, commentaar plaatsen, etc.
Dat hoeft niet perse aan Chrome te liggen. Kan ook door een extension komen...quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef Oidipous het volgende:
Chrome loopt bij Youtube-video's na enige tijd steeds vast. Super irritant.
chrome://plugins/quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef Oidipous het volgende:
Chrome loopt bij Youtube-video's na enige tijd steeds vast. Super irritant.
Probeer je browser anders eens opnieuw te installeren?quote:Op maandag 26 december 2011 19:01 schreef Parafernalia het volgende:
Adblock plugin weggegooid. Probeer m nu opnieuw te intalleren van de chrome webstore, maar dat lukt weer niet
begin deze browser echt beu te raken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |