Ja, heel irritant.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:25 schreef static het volgende:
Sinds vandaag werken plaatjes e.d. niet meer bij het openen van een pagina, na een refresh wel. Nog meer met dit probleem?
Nog niet gehad. Ik had wel trouwens dat als ik een pagina opende (vooral twitter & google afbeeldingen) er een blauw scherm kwam ipv. de pagina. De laatste tijd is dit wel minder/weg geen idee hoe dat nou opgelost is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:25 schreef static het volgende:
Sinds vandaag werken plaatjes e.d. niet meer bij het openen van een pagina, na een refresh wel. Nog meer met dit probleem?
Oh verrekquote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Klik eens met de rechtermuisknop er op.
Bij extenties/instellingen (weet even niet uit het hoofd welke) kijken, developer modus aanzetten, naar flash en java scrollen, daar aangeven welke versie hij dient te gebruiken (staan namelijk twee versies: de geintegreerde van chrome en waarschijnlijk de algemene installatie via IE en adobeprogramma's).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, het Google Chrome topic. Wie weet kunnen jullie me misschien helpen met het euvel wat ik al geruime tijd heb.
Als ik Chrome open, gaat het 9 van de 10 keer gewoon goed. Maar soms slaat hij gewoon vast als ik maar in mijn mail kijk, op YouTube zit of op het forum van Fok! kijk. Standaard riedel, hij sluit af en ik start Chrome opnieuw op en dan werkt het weer.
Soms blijven pagina's hangen terwijl ik wel gewoon geluid hoor, en als ik de betreffende tab sluit en ik wil een andere openen laat hij eerst de site van de vastgelopen tab zien (waar ik verder niets mee kan, in de tab zelf staat de naam van de site die ik wil zien), en na die gesloten en heropend te hebben zie ik pas de site die ik wil zien. Heel irritant en gebeurd vrij regelmatig.
Ik heb Chrome al ettelijke keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de geschiedenis weggegooid tot het eerste gebruik via de instellingen en de extensies afgezet, maar de enige die draait is AdBlock.
Ik draai op Windows 7, en alles is up to date.
Weet iemand wat het probleem kan zijn of heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt, en zo ja, hoe is het opgelost?
Alvast bedankt!
Je kunt hem ook verslepen of met bladwijzermanagement verplaatsenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oh verrek![]()
Had ik uiteraard gedaan, maar niet goed gekeken. Thx
Bedankt, die knop zit er bij mij al maanden..quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Klik eens met de rechtermuisknop er op.
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt, die knop zit er bij mij al maanden..
Heb je een voorbeeld van zo'n filmpje?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:01 schreef Dimens het volgende:
Ah vet, een update van Google Chrome. Nieuw in de update is de onmogelijkheid tot het bekijken van Flash-video's. Nu moet je de pagina soms een aantal keer herladen voor het werkt. Fantastisch.
Gewoon flash. Dumpert of zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van zo'n filmpje?
Kun je de flash component in Chrome niet uitschakelen en die van Adobe downloaden? Dat heeft in het verleden wel eens gewerkt.quote:
Weet niemand wat het effect van die ratings is?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:42 schreef terdege het volgende:
Weet iemand wat de effecten zijn van de ratings die je krijgt van users van een app in de webstore? Wordt je dan eerder gevonden, of is het gewoon puur voor de users om te zien hoe goed andere users de app beoordelen?
Ik zou maar even opnieuw installeren...mocht dat niet helpen, Chrome eerst helemaal verwijderenquote:Op maandag 28 april 2014 13:51 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Wie kan mij helpen.
Ik heb het volgende probleem, ik kan enkel nog acties uitvoeren op de huidige pagina (in dit geval Fok!). Ik kan niet meer naar andere tabbladen switchen en ook de kop met die instellingen (3 streepjes) lijkt niet te reageren op mijn muisklik. Ik kan nog wel minimaliseren/afsluiten e.d.
Ik heb het ook op mijn mobiel en wel na de update een tijdje terug.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef Parafernalia het volgende:
Sinds de laatste update zit er ineens een irritante, nutteloze knop in de favorietenbalk. "Applicaties".
Ik heb dat niet nodig en wil er vanaf..maar geen idee hoe.
Iemand?
rechtermuiskopquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb het ook op mijn mobiel en wel na de update een tijdje terug.
Ik kan het er ook maar niet vanaf krijgen op een of andere manier. Het voegt voor mij i.i.g. niets toe.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |