Ik heb nog de Lonely Planet en ANWB reisboek over Marokko hier liggen. Mocht je interesse hebben in één van de boeken, mag je hem wel voor een leuk prijs overnemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef kthxbye het volgende:
Hier ben ik ook benieuwd naar, ga straks mijn ticket boeken van 18 oktober - 2 november. Is het in oktober wel te doen zo'n tour? We vliegen op Marrakech (voor 250 euro p.p.), waar moeten we allemaal naartoe in 2 weken? En welke vervoerssoort is het beste voor in het binnenland? Binnenlandse vluchten of trein? Thanks!
Marrakech en Ouzoud in ieder geval. En ga gewoon met de auto.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef kthxbye het volgende:
Hier ben ik ook benieuwd naar, ga straks mijn ticket boeken van 18 oktober - 2 november. Is het in oktober wel te doen zo'n tour? We vliegen op Marrakech (voor 250 euro p.p.), waar moeten we allemaal naartoe in 2 weken? En welke vervoerssoort is het beste voor in het binnenland? Binnenlandse vluchten of trein? Thanks!
Landen als Turkije en Iran vormen wat dat betreft inderdaad een uitzondering.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef gifkwal het volgende:
Dat mensen geld willen verdienen aan toeristen beperkt zich echt niet tot islamitische landen hoor. Sterker nog, ik ben in islamitische landen geweest waar dit totaal niet het geval was dus ik zou het niet zo generaliseren, straks mis je nog een paar mooie landen vanwege dit vooroordeel.
Het is ook niet zo zeer dat ik het generaliseer. Verwesterde landen trekken we wat meer. En de centjes uit de zak kloppen zal ongetwijfeld ook gebeuren in Spanje, Italie, Turkije, Griekenland, etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef gifkwal het volgende:
Dat mensen geld willen verdienen aan toeristen beperkt zich echt niet tot islamitische landen hoor. Sterker nog, ik ben in islamitische landen geweest waar dit totaal niet het geval was dus ik zou het niet zo generaliseren, straks mis je nog een paar mooie landen vanwege dit vooroordeel.
Iemand?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:35 schreef Aneurysma het volgende:
Hoi ik ben nu in Marokko en wil graag weten waarom er in de (merk)cola hier vijf keer zoveel koolzuur zit dan in Nederland.
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:29 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Zijn de Marokkanen echt tienduizend keer vriendelijker dan hier?
Als ik zo de posts even scan in dit topic ben jij een van de weinigen die dat waarschijnlijk niet vindt... wat is jouw ervaring dan?quote:
Ik ben er tijdens ramadan geweest, dus wellicht dat men in die periode er met een heel ander 'attitude' rondloopt. Hier komt het ongeveer op neer:quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Als ik zo de posts even scan ben jij een van de weinigen... wat is jouw ervaring dan?
Ook buiten de ramadan zijn ze maar op 1 ding uit hoor. Ik sluit me helemaal aan bij jou ervaring. Eens maar nooit weer! Ik moet wel zeggen dat marrakech het meest erge is, man wat heb ik een hekel gekregen aan die stad.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens ramadan geweest, dus wellicht dat men in die periode er met een heel ander 'attitude' rondloopt. Hier komt het ongeveer op neer:
Marokko #3
Marrakech is inderdaad het meest erge wat dat betreft, al hoor ik ook dat Tanger redelijk erg is. In ieder geval nooit meer weer ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ook buiten de ramadan zijn ze maar op 1 ding uit hoor. Ik sluit me helemaal aan bij jou ervaring. Eens maar nooit weer! Ik moet wel zeggen dat marrakech het meest erge is, man wat heb ik een hekel gekregen aan die stad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |