Ontstekingsremmend, zwellingen kunnen afnemen, pijnstillend. Het zou maar zo kunnenquote:
Ach Indaha wat rot. Even wat positieve energie je kant op voor je schoonvader.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:43 schreef indaha het volgende:
Bah man is met schoonvader naar ziekenhuis, hij had hoge koorts, rillingen en pijn op de borst.
Belde net dat het nog wel even duurt want ze moeten wachten op bloeduitslagen,ik hoop dat het niet ernstig is ,hij is 83 .
Bah dat is shit Indahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:43 schreef indaha het volgende:
Bah man is met schoonvader naar ziekenhuis, hij had hoge koorts, rillingen en pijn op de borst.
Belde net dat het nog wel even duurt want ze moeten wachten op bloeduitslagen,ik hoop dat het niet ernstig is ,hij is 83 .
Ik ben er helemaal klaar voor jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
Oognip ben je helemaal klaar voor de vakantie?
Het weer was goed hier vandaagen de eerstvolgende dagen als het weerbericht klopt
Wil je vanavond mijn warmtekussentje lenen voor je rug?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor jaIk hoop wel dat ik me morgen iets beter voel (keelpijn en zere rug en benen), maar de spullen zijn voor het grootste deel gepakt en morgenochtend eerst nog even uitslapen en dan richting het zuiden
Tussendoor nog even f_r en ean ontmoeten
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
Go to college, a university, get a real job,
That's what they said to me
Lief van jequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wil je vanavond mijn warmtekussentje lenen voor je rug?
Ik had meerdere PM's, welke bedoel je? En ik heb geen schapen gezien?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens Ll, heb je het gehaakte schaap van Yns gezien?
En je PM?
Ok meisquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van jeMaar ik heb zelf een kruik die ik wel kan gebruiken
Ik kreeg zojuist een mailtje van de geïnteresseerde van Emma en Oscar Zij heeft 2x per dag contact met het nieuwe gastgezin en ze vertelde dat het met Oscar beter gaat, maar dat het niet zo goed gaat met EmmaIk heb het nieuwe gastgezin maar even gevraagd hoe het precies gaat.
Straks gaat ze dood en had ze beter vandaag nog bij ons kunnen blijven en had ze het wel overleefd
Het is niet zo goor, maar wel zo leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had meerdere PM's, welke bedoel je? En ik heb geen schapen gezien?![]()
Dit is weer niet zo'n ravioli geintje hé? Ik heb net gegeten
Dat gaat niet gebeuren, Emma moet hier even doorheen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van jeMaar ik heb zelf een kruik die ik wel kan gebruiken
Ik kreeg zojuist een mailtje van de geïnteresseerde van Emma en Oscar Zij heeft 2x per dag contact met het nieuwe gastgezin en ze vertelde dat het met Oscar beter gaat, maar dat het niet zo goed gaat met EmmaIk heb het nieuwe gastgezin maar even gevraagd hoe het precies gaat.
Straks gaat ze dood en had ze beter vandaag nog bij ons kunnen blijven en had ze het wel overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |