Ik zag naderhand dat ik een T-shirt krijg als ik 5 mensen aanbrengquote:
quote:
Kleine moeite, groot plezier (niet voor jou en je T-shirt, maar voor de minder welvarenden in de wereldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag naderhand dat ik een T-shirt krijg als ik 5 mensen aanbreng![]()
Maar ik zag meer een kans om mensen geld te lenen die het hard nodig hebben
Dat T-shirt zal me worst wezen inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:41 schreef ElisaB het volgende:
Kleine moeite, groot plezier (niet voor jou en je T-shirt, maar voor de minder welvarenden in de wereld)
Verkeerde rode plaatjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Haal je nu f_r en DML door elkaar?
Ik heb mn liefdadigheid van de maand alweer geschonken aan hongerig Afrika, ik denk niet dat t wat uithaalt maar aan mij zal het niet liggen.
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:09 schreef nokwanda het volgende:
@DM, dan is het echt echt niet goed met hem
Ach, wat rot. Arme Jip. En arme WJ en jij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat wel. Hij doet niet lelijk ofzo.
Maar dat doet hij nooit tegen mij.
Ja, dat is het ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat idee heb ik niet nee.
Maargoed, we hebben nog twee dagen..
Ik ben wel echt heel blij met deze dierenarts, ze is zó lief voor Jip. Ze praat tegen hem, en ze kroelt met hem. Hij vindt het daar ook best wel gezellig. Ik vind het fijn dat ie het niet erg vindt om naar de dierenarts te gaan.
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Jip is echt zichzelf niet hèArm beestje. Hopelijk slaan de medicijnen nu snel aan.
Ja zijn bloed is nog steeds niet goed, ze denklen in de richting van maag/darm infectie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:42 schreef Oognip het volgende:
Indaha, hoe gaat het met je schoonvader? Heb je er al iets van gehoord?
Ik wens jullie een heel fijne vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:15 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn begonnen aan onze rit richting het zuiden
Ach Jip , ik hoop dat het nog gaat werken maar wat ben je als baasje machteloos in zo'n geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat idee heb ik niet nee.
Maargoed, we hebben nog twee dagen..
Ik ben wel echt heel blij met deze dierenarts, ze is zó lief voor Jip. Ze praat tegen hem, en ze kroelt met hem. Hij vindt het daar ook best wel gezellig. Ik vind het fijn dat ie het niet erg vindt om naar de dierenarts te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |