abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100195080
TT ^O^
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_100195086
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Klopt het middenveld deed het gister helemaal niet slecht dus Immers hebben we niet nodig.
En qua helden status :') wat ik overigens erg cheap vind. Hebben we Clasie al in huis .
Ze doen het goed tot een meter of 20 voor de goal. Dan blijft het vaststaan en is er geen enkele speler die de diepte in de zestien zoekt en dus kom je amper voor de goal en blijf je erg voorspelbaar.
pi_100195245
Jammer dat ze bij de Nos de stukjes van Jan van Halst bij Studio Voetbal niet op de site mogen zetten. Daar zag je nu precies wat er mis is met het middenveld zodra ze op een meter of 20 van de goal zijn.
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:28:24 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_100195351
Als immers komt zou het dan trouwens niet betekenen dat Fer zo goed als zeker toch vertrekt ?
Dat maakt de aankoop al een stuk logischer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_100195962
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als immers komt zou het dan trouwens niet betekenen dat Fer zo goed als zeker toch vertrekt ?
Dat maakt de aankoop al een stuk logischer.
Volgens Martin gaat Feyenoord Fer in principe niet verkopen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100196049
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Volgens Martin gaat Feyenoord Fer in principe niet verkopen.
Behalve als er een goed bod komt, dan :')

Ook weer niks nieuws. Echt zo'n verschrikkelijke trend is dat aan het worden dat wekelijks, soms zelfs dagelijks dezelfde nieuwsberichten maar dan in een ander jasje worden uitgepoept. Zie ook dat Miyaichi-verhaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100196102
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook weer niks nieuws. Echt zo'n verschrikkelijke trend is dat aan het worden dat wekelijks, soms zelfs dagelijks dezelfde nieuwsberichten maar dan in een ander jasje worden uitgepoept. Zie ook dat Miyaichi-verhaal.
Dat krijg je met al die domme journalisten die steeds dezelfde vragen stellen.
pi_100196136
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:52 schreef Caland het volgende:

[..]

quote:
Daarmee lijkt het huwelijk tussen de Rotterdammer en de Eredivisionist na dit seizoen voorbij. "We gaan Fer absoluut niet verkopen" , zei Van Geel tegen het Algemeen Dagblad. "Als we onze sportieve ambities willen waarmaken, kunnen we ons dat simpelweg niet veroorloven. De deur gaat dicht."
Bijna goed :W
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:56:03 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100196159
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat krijg je met al die domme journalisten die steeds dezelfde vragen stellen.
Njah, volgens mij heeft het meer te maken met de opkomst van die paupersites als voetbalzone. Die één nieuwsbericht pakken, dat vervolgens opdelen in 5 kleine nieuwsberichtjes en het vervolgens verspreid over een paar dagen publiceren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:56:09 #11
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_100196162
Immers is helemaal niet het type dat we nodig hebben, vuurtje opstoken is inderdaad belangrijk en soms nodig. Maar iemands voetbalkwaliteiten moet altijd de doorslag geven, en wat dat betreft is Immers zo fantastisch niet. We hebben gewoon een spits en wat vleugelspelers met kwaliteit nodig. Clasie heeft alle kwaliteiten om op 10 te spelen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_100196198
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Njah, volgens mij heeft het meer te maken met de opkomst van die paupersites als voetbalzone. Die één nieuwsbericht pakken, dat vervolgens opdelen in 5 kleine nieuwsberichtjes en het vervolgens verspreid over een paar dagen publiceren.
Dat is inderdaad ook waar.

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:56 schreef yvette1982 het volgende:
Immers is helemaal niet het type dat we nodig hebben, vuurtje opstoken is inderdaad belangrijk en soms nodig. Maar iemands voetbalkwaliteiten moet altijd de doorslag geven, en wat dat betreft is Immers zo fantastisch niet. We hebben gewoon een spits en wat vleugelspelers met kwaliteit nodig. Clasie heeft alle kwaliteiten om op 10 te spelen.
Niet mee eens.
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:57:22 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100196200
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[..]

Bijna goed :W
quote:
Alleen een 'astronomisch bod' kan Feyenoord van de gedachten doen veranderen. Dat betekent wel dat FC Twente, de belangrijkste gegadigde om Fer over te nemen van de Rotterdammers, het bod dat het uitbracht flink moet verhogen.
Als Twente 4-5 miljoen op tafel legt is hij gewoon weg. Dat weet jij ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:58:08 #14
268260 Dr.Mikey
pi_100196227
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:57 schreef Caland het volgende:

[..]

[..]

Als Twente 4-5 miljoen op tafel legt is hij gewoon weg. Dat weet jij ook.
Dan moet Twente dat maar doen is voor alle partijen het beste.
R.I.P DTS.
pi_100196239
Dat zal allemaal best . Maar dan staat Van Geel te jokken.
Groetjes, Ezio.
pi_100196254
quote:
6s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
Dat zal allemaal best . Maar dan staat Van Geel te jokken.
Zo worden die spelletjes nu eenmaal gespeeld in de voetbalwereld. Of geloof jij iemand uit de voetbalwereld nog op zijn woord ? :P
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:00:04 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100196269
Inderdaad, zo'n soort bericht zegt vaak nog eerder dat een overgang zeer nabij is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100196270
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dan moet Twente dat maar doen is voor alle partijen het beste.
Fer is volgens sommigen hier een dusdanig belangrijke speler dat we hem moeten behouden. Koste wat kost. :')
Nou we hebben vorig jaar allemaal met eigen ogen kunnen zien hoe belangrijk hij wel niet is _O-
Groetjes, Ezio.
pi_100196337
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zo worden die spelletjes nu eenmaal gespeeld in de voetbalwereld. Of geloof jij iemand uit de voetbalwereld nog op zijn woord ? :P
We zullen wel zien he. De termen die Martin bezigt duiden niet bepaald op een naderend akkoord.
Zou wel een goede zaak zijn als hij alsnog optieft.
Groetjes, Ezio.
pi_100196358
Fer is zeker weten 1 van onze belangrijkste speler, zo niet de belangrijkste.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:03:23 #21
268260 Dr.Mikey
pi_100196390
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Fer is volgens sommigen hier een dusdanig belangrijke speler dat we hem moeten behouden. Koste wat kost. :')
Nou we hebben vorig jaar allemaal met eigen ogen kunnen zien hoe belangrijk hij wel niet is _O-
Daar zitten twee kanten aan . Aan de 1ne kant vorig jaar speelde hij lang niet altijd en ging het beter met Meeuwis op het middenveld . Aan de andere kant als Fer nu zou vertrekken en er komt echt niemand bij voor hem in de plaats heb je een probleem want Leerdam Van Haren , Mokotjo etc zijn nog lang niet zo ver en komen alle drie nog te onzeker over.
R.I.P DTS.
pi_100196407
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef TheFastOne het volgende:
Fer is zeker weten 1 van onze belangrijkste speler, zo niet de belangrijkste.
Op basis waarvan precies dan? Zijn goede spel in de voorbereiding?
Groetjes, Ezio.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:04:42 #23
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100196443
Gister een uur in de rij gestaan omdat ik m'n seizoenskaart nog moest betalen. Hiermee ook het afscheid van Bahia en Tomasson gemist, waarschijnlijk het enige hoogtepunt van de dag. Het voetbal was niet bijzonder Feyenoord speelde niet eens heel slecht maar ook niet meer dan dat, Malaga leek er niet al teveel zin in te hebben en viel wat tegen al zag je bij vlagen wel dat ze gewoon ontzettend veel kwaliteit bezitten. Dieptepunt van de dag was natuurlijk verwijderen van het spandoek en de daaropvolgende stadionverboden. Echt om te kotsen gewoon, we kunnen ondertussen gerust van een dictatuur spreken bij FeyeNoord-Korea. Nog zoiets die reclameborden.. :') En als klap op de vuurpijl krijgt van Nistelrooy een staande ovatie toen ie gewisseld werd, ik kon wel door de grond zakken.. Ik heb zelfs serieus getwijfeld of ik niet aan geheugenverlies lijdt een een hele periode van m'n leven kwijt ben, een periode waarin van Nistelrooy ons 3 keer aan de titel heeft geholpen.. :')

Oh en tot slot. Ik heb een paar topics teruggelezen en serieus ik ben totaal niet agressief aangelegd, de rust zelve. Maar van zo'n Stokstaart beginnen m'n handen echt te jeuken. Heel leuk allemaal dat we zo'n grote en trouw legioen hebben maar zulk soort gasten mogen van mij gerust wegblijven. Dan maar een halfleeg stadion elke week ^O^
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:06:28 #24
268260 Dr.Mikey
pi_100196507
quote:
5s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Op basis waarvan precies dan? Zijn goede spel in de voorbereiding?
Nou niet gaan doen alsof hij niets kan. Iedereen weet dat als Fer nu vertrekt en ze halen geen Immers Scone of Vormer what so ever dat de hele boel in elkaar stort.
R.I.P DTS.
pi_100196564
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daar zitten twee kanten aan . Aan de 1ne kant vorig jaar speelde hij lang niet altijd en ging het beter met Meeuwis op het middenveld . Aan de andere kant als Fer nu zou vertrekken en er komt echt niemand bij voor hem in de plaats heb je een probleem want Leerdam Van Haren , Mokotjo etc zijn nog lang niet zo ver en komen alle drie nog te onzeker over.
Hij speelde vorig jaar uitermate zwak. En niet een paar wedstrijden, maar constant als hij er in kwam donderde het hele middenveld om.
Meest treffende voor zijn zwakke optreden was de wedstrijd uit tegen VVV. In principe is de selectie niet versterkt, de aanval zelfs verzwakt en zul je dus opnieuw tegen dergelijke problemen aanlopen met Fer in de basis.

Een van zijn argumenten die hij aangaf om naar Twente te willen, is dat hij zelf meer gecoacht wil worden in het veld. Hem dan (al dan niet noodgedwongen) een bepalende rol opleggen op het middenveld is niet goed voor Fer en niet goed voor de ontwikkeling van het andere jonge spul.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')