Bijna dagelijks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:20 schreef MissVanity het volgende:
Dit heb ik vaak meegemaakt ja... Blegh. Alhoewel... Omvallen is die bus is onmogelijk
Ik was toen zelf een studentjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bijna dagelijks.![]()
Vooral erg fijn als de trein weer eens niet rijd, dan willen al die k.u.t. studentjes met dezelfde bus naar Delft& dan rijd ie dus gewoon (stampvol) door, zonder te stoppen. Kan ik dus 30 minuten op de volgende wachten.
Dat zeg je nou welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik was toen zelf een studentjeVaak ging ik niet eens naar school vanwege die volle bussen.
Dan eindigde ik weer in de coffeeshop (Een echte dan he. Zo een die koffie verkoopt en geen wiet!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft 80 ogen en 2 tanden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat heeft 2 ogen en 80 tanden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft 80 ogen en 2 tanden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faal...
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Ja maar dat was ook zoquote:
Klinkt als een getinte tentquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook zode MockaMore
![]()
Is net zoiets als Starbucks. Maar dan met betere koffiequote:
Ben nog nooit bij een Starbucks geweest eigenlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Is net zoiets als Starbucks. Maar dan met betere koffie
Starbucks vind ik persoonlijk erg overrated, is gewoon een hype om met zo'n beker over straat te lopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij een Starbucks geweest eigenlijk
Ik vind de koffie van Starbucks niet bijzonder nee. Die van de MockaMore was wel echt lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Starbucks vind ik persoonlijk erg overrated, is gewoon een hype om met zo'n beker over straat te lopen.
Alleen daar al om ben ik er nooit geweest.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Starbucks vind ik persoonlijk erg overrated, is gewoon een hype om met zo'n beker over straat te lopen.
Vroeger was dat normaal hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:08 schreef R0N1N het volgende:
Naar een coffeeshop om koffie te drinken ... moet niet gekker worden hoor.![]()
Starbucks is sowieso![]()
In het land van grootheidswaanzin al helemaal. Een halve liter slootwater wat naast de koffie heeft gelegen
Koffie = koffie. Meestal ben ik niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doe mij maar treinbochtZo goor dat je er meteen nog een wilt
Idem...quote:
Dat is nou iets wat ik wel kan missenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
Met beide dingen geen last van.![]()
Seks daarentegen...
Ik rook ook nog liever met een bak koffie erbij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is nou iets wat ik wel kan missen
Klinkt helemaal perfectquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik rook ook nog liever met een bak koffie erbij.
Heerlijk op zondagochtend duf in de tuin zitten, eerste peuk, eerste bakkie...
Nou..ik mis liever die peuk,o wacht ik rook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou..ik mis liever die peuk,o wacht ik rook niet
Arme vriendquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef MissVanity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |