Hoezo nog steeds? Heeft hier gisteren toch gedruppeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:17 schreef Bastard het volgende:
Vandaag beter weer dan gisteren, want nog steeds droog.

Oh ik sprak de wens uit eigenlijk.. om 6 uur was het droog, nu is het nog steeds droog, ik zie zelfs de zon!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoezo nog steeds? Heeft hier gisteren toch gedruppeld.

Ik ook!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik sprak de wens uit eigenlijk.. om 6 uur was het droog, nu is het nog steeds droog, ik zie zelfs de zon!

Ja evolutie is een bitch.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
En toch in mijn jas naar werk gekomen. In de ochtend is het nog steeds net even te fris voor in een t-shirt.
Maar nu heb ik het alweer warm en gaat het weer leuk worden vanmiddag met mijn jas weer terug.
Blijf het maar raar vinden dat de natuur ons gestript heeft van onze vacht (en onze staart) wat dat betreft.

Een bus vol basisschool kinderen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:42 schreef Darkwolf het volgende:
Net van Twitter (ik moest lachen...)
Wat heeft 200 benen en geen schaamhaar?

Dat wilde ik nou net niet posten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Een bus vol basisschool kinderen?

Ik wilde het ook niet zeggen. Want het is wel een beetje pedo-achtig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net niet posten.
Maar was ook mijn gedachte

Mijn creativiteit schoot ook tekort in dezen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wilde het ook niet zeggen. Want het is wel een beetje pedo-achtig.
Maar ik kon niks anders verzinnen.

Dw laat ons in spanningquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mijn creativiteit schoot ook tekort in dezen.
Maar goed, wat is nu het antwoord?

Ik begin maar vast met het roffelen op de trom. Ik zie wel wanneer hij verschijnt.quote:

Geen idee, ben nog niet bijgekomen van de laatste gotspe hier in Nederland: gratis kickboksen en karate voor de Marokkaanse reljongeren in Gouda.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mijn creativiteit schoot ook tekort in dezen.
Maar goed, wat is nu het antwoord?

Dat ze ze niet meteen wapens geven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog niet bijgekomen van de laatste gotspe hier in Nederland: gratis kickboksen en karate voor de Marokkaanse reljongeren in Gouda.
Nederland de gekste

En goeiemorgen allemaal

Dat zijn 100 kids.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
Een bus vol basisschool kinderen?

100 man in één bus zou niet kunnen? Zeker nooit lijn 11 in Utrecht zien rijden? En dat zijn geen basisschoolkinderen in die bussen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat zijn 100 kids.
Flinke bus, of zitten ze ook in het bagageruim gepropt en op het dak gebonden ofzo ?
maar heb verder ook geen idee

Ja, dat kon natuurlijk ook nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:40 schreef Darkwolf het volgende:
....de voorste rij van een Justin Bieber concert.

Oh ik kende m alquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:40 schreef Darkwolf het volgende:

Nee dat kan niet. Met meer dan 50 a 60 mensen mag die niet rijden. Past ook gewoon echt niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:31 schreef Ferdo het volgende:
100 man in één bus zou niet kunnen? Zeker nooit lijn 11 in Utrecht zien rijden? En dat zijn geen basisschoolkinderen in die bussen.

quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:40 schreef Darkwolf het volgende:
 Justin Bieber
 Justin Bieber  

Dit heb ik vaak meegemaakt ja... Blegh. Alhoewel... Omvallen is die bus is onmogelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
100 man in één bus zou niet kunnen? Zeker nooit lijn 11 in Utrecht zien rijden? En dat zijn geen basisschoolkinderen in die bussen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |