Ja dat zal het wezenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb vast een lief onschuldig gezicht

Het is kwart over 12. Dat is geen uitslapen meerquote:

Jij ligt vast elke dag om 23:00 uur in bed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef MissVanity het volgende:
Het is kwart over 12. Dat is geen uitslapen meer
Uitslapen is tot een uurtje of 10. Alles daarna betekent dat je een lui varken bent

Oh ja. Tikkie! Jij bent hem.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Whaha. Pak me dan als je kan
Dat zei ik vroeger tijdens tikkertje...

quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Jij ligt vast elke dag om 23:00 uur in bed.
Is namelijk gel*l van een dronken aardbei.
Als ik b.v. vrij ben, zit ik vaak tot een uur of 6 a 7 te gamen, je dacht toch niet dat ik dan vóór 14:00 uur m'n bed uitkom he ?
Wat neerkomt op 7 a 8 uur slapen. Vrij normaal. van 23:00 tot 10:00 is 11 uur slapen, dan ben je een lui varken ja

Nee. Genoeg gespeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja. Tikkie! Jij bent hem.

"Destroy me, Darth, and I will become more powerful than you can ever imagine"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]

He, Vogeltje ...
[ afbeelding ]
Tikkie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door vogeltjesdans op 03-08-2011 13:23:22 ]Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.

quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Destroy me, Darth, and I will become more powerful than you can ever imagine"Wat voor powers heb jij dan gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Identiteits crisis ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
"Destroy me, Darth, and I will become more powerful than you can ever imagine"

Mod superpowers he. Ik kan vliegen, door muren heen lopen, mezelf onzichtbaar maken en soms shapeshiften. Maar het meest verbazingwekkende is wel dat ik vanuit mijn bewustzijn overal aanwezig ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor powers heb jij dan gekregen?

He can bore you to deathquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
Wat voor powers heb jij dan gekregen?

"I find your lack of faith disturbing." *senator ronin op afstand bij zijn keel grijpt*quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Identiteits crisis ?
Als Mod sta je aan de 'dark side', als een echte Sith, om Empire FOK! in toom te houden.

quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
"I find your lack of faith disturbing." *senator ronin op afstand bij zijn keel grijpt*

Shapeshiften? Ik zou dan maar niet in een paard veranderen, als ik jou was.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mod superpowers he. Ik kan vliegen, door muren heen lopen, mezelf onzichtbaar maken en soms shapeshiften. Maar het meest verbazingwekkende is wel dat ik vanuit mijn bewustzijn overal aanwezig ben.
MUHAHAHAAA!!!

Hoop wel dat niet alleen die lightsaber gesoept is jaquote:

Zo te zien is die hand niet echt in die bek inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hoop wel dat niet alleen die lightsaber gesoept is ja

Oh bahquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo te zien is die hand niet echt in die bek inderdaad
pff.. zag net een video waarin iemand ontploft door een bom.. dat was niet gesoept.
 Dat klinkt niet fijn...
 Dat klinkt niet fijn...

Het viel nog wel mee in vergelijking met andere dingen die je op het internet kan vinden hoor..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh bahDat klinkt niet fijn...

Ik zoek nooit op schokkende dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het viel nog wel mee in vergelijking met andere dingen die je op het internet kan vinden hoor..

Die is inderdaad erg.. maar er is ook iets met een hamer te vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zoek nooit op schokkende dingen.
Al kan ik het meeste wel hebben.
Maar nadat ik two girls one cup heb gezien ben ik nooit meer helemaal de oude geworden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |