ik kan op kamers gaan niet betalen. En naar de HA heb ik ook geen zin in omdat ik dan de komende maanden bekend sta als de aanstelster.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwa, klinkt alsof jullie er allebei een beetje doorheen zitten..
Maar hee, je bent nu 18 jaar, als jij pijn op de borst hebt dan is het je eigen verantwoordelijkheid nu om zelf naar de huisarts te gaan. Dus dat zou ik dan ook gewoon gaan doen.
En misschien is eens gaan kijken of je niet ergens op kamers kan ook niet onverstandig?
 is al eens gebeurt
 is al eens gebeurt  

Ik zie niet wat belangrijker is, uitgemaakt worden voor aansteller, wat ze nu toch ook al doen kennelijk of gaan voor de zekerheid van je gezondheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik kan op kamers gaan niet betalen. En naar de HA heb ik ook geen zin in omdat ik dan de komende maanden bekend sta als de aanstelster.is al eens gebeurt

Ze hoeven dat toch niet te weten, hoe minder ze weten hoe minder het tegen je gebruikt kan worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
ik kan op kamers gaan niet betalen. En naar de HA heb ik ook geen zin in omdat ik dan de komende maanden bekend sta als de aanstelster.is al eens gebeurt

Lucht maar lekker je hart hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder is onmogelijk.
Sorry voor het zeikverhaal

Je bent pas een 'aanstelster' als je er constant over zeurt, maar er niets aan doet om die situatie te veranderen. Wat HA betreft, beter een levende aansteller dan een dooie die toch gelijk had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:

Een paar weken geleden hebben we het daar toch ook al over gehad dat je met die klachten naar de huisarts zou moeten gaan? Waarom heb je dat nog steeds niet gedaan dan? Was je nu iig gerustgesteld geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]

Ja ik zie het jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ook goedemorgen herr Bastardo.
Zoals je ziet ben ik al weer lekker op dreef!
 Zelf ondanks het weer toch ook energieker de laatste dagen.
 Zelf ondanks het weer toch ook energieker de laatste dagen.

Werkte dat johquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:13 schreef Bastard het volgende:
Gisteren nog mooi onder een boete uitgekomen
Ondanks te hard rijden, en rechts inhalen. "ja ik zat helemaal fout agent maar ik moet heel nodig naar de wc" Gelukkig had ik mn rijbewijs mij me anders hadden ze denk ik daar wel ergens een boete voor gegeven. Vlak voor mn deur ook

Ja dat werktequote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Werkte dat joh
Dat ga ik onthouden
Ik heb nog nooit een boete gehad. Ik werd op mijn fiets altijd aangehouden door mannelijke agenten.
Even lief glimlachen en sorry zeggen was al genoeg om geen boete te krijgen

Mannen moeten altijd als ze in de auto zitten. Dat is echt typisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat werkte
Maar ik moest dan ook echt heel nodig hoor..

hahaha! Ja ik stond wel te wiebelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Mannen moeten altijd als ze in de auto zitten. Dat is echt typisch.
Zat je ook te wiebelen enzo? En waarom parkeer je niet even en ga je snel tegen een boom aanplassen. Jullie kunnen dat tenminste

Haha. Daar hebben die fijne agenten even een stokje voor gestokenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
hahaha! Ja ik stond wel te wiebelen
En heb inderdaad overwogen om even de struiken in te lopen maar hoefde maar zo'n kort stukje dat ik dacht, ik rij "even snel" naar huis.

quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Mannen moeten altijd als ze in de auto zitten. Dat is echt typisch.
Zat je ook te wiebelen enzo? En waarom parkeer je niet even en ga je snel tegen een boom aanplassen. Jullie kunnen dat tenminste
 Dat heet 'wildplassen'. Boete = ¤ 90,-

90 euro ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]

In België (Antwerpen) zelfs 250 zie ik netquote:

Whaha. Pak me dan als je kanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:19 schreef R0N1N het volgende:
Wildplasser op de vlucht na horen hoogte boete
Een 20-jarige wildplasser uit Tubbergen was zaterdagnacht zo erg geschrokken van de hoogte van de boete die hem stond te wachten, dat hij de benen nam. Een sprintende hoofdagent kon de Tukker echter in de kraag vatten, meldt de politie zondag. De Tubberger stond rond 01.30 uur tegen een bankgebouw in Oldenzaal aan te plassen toen surveillerende agenten hem aanspraken en een bon in het vooruitzicht stelden. De man kon zich bovendien niet identificeren. Toen hij vroeg naar de hoogte van de wildplasboete en ontdekte dat die negentig euro zou zijn, schrok de man. Hij zei: "Zoveel? Pak me dan!" en ging ervandoor. De hoofdagent rende achter de vluchtende wildplasser aan en kon hem verderop in de Paradijsstraat aanhouden. Hij werd meegenomen naar het bureau en een klein uur later met twee bonnen, voor wildplassen en het niet kunnen identificeren, vrijgelaten.
bron: WaarMaarRaar.nl

Het viel te proberen tochquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:19 schreef R0N1N het volgende:
Wildplasser op de vlucht na horen hoogte boete
Een 20-jarige wildplasser uit Tubbergen was zaterdagnacht zo erg geschrokken van de hoogte van de boete die hem stond te wachten, dat hij de benen nam. Een sprintende hoofdagent kon de Tukker echter in de kraag vatten, meldt de politie zondag. De Tubberger stond rond 01.30 uur tegen een bankgebouw in Oldenzaal aan te plassen toen surveillerende agenten hem aanspraken en een bon in het vooruitzicht stelden. De man kon zich bovendien niet identificeren. Toen hij vroeg naar de hoogte van de wildplasboete en ontdekte dat die negentig euro zou zijn, schrok de man. Hij zei: "Zoveel? Pak me dan!" en ging ervandoor. De hoofdagent rende achter de vluchtende wildplasser aan en kon hem verderop in de Paradijsstraat aanhouden. Hij werd meegenomen naar het bureau en een klein uur later met twee bonnen, voor wildplassen en het niet kunnen identificeren, vrijgelaten.
bron: WaarMaarRaar.nl

Jij hebt wel veel geluk zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het viel te proberen toch
Ben ook wel eens in mijn kraag gevat voor wildplassen (stond tegen de arena aan te plassen) maar mocht gewoon weer gaan omdat ik vertelde dat alle toiletten bezet waren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |