Ja dat dacht k ook al aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien was de migraine een reactie Mousy, het is ook allemaal zo heftig met je zoon.
Lekker rustig aan doen vandaag hoor

ik ben moe, heb koppijn en ik vind dit werk eigenlijk enorm saaiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een baan, wil je niet werken
Wat is dat nou weer?
Hup snel aan het werk!

Wen er maar aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik ben moe, heb koppijn en ik vind dit werk eigenlijk enorm saai

Bijbaantjes zijn meestal niet zo spannendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik ben moe, heb koppijn en ik vind dit werk eigenlijk enorm saai

Precies. Tot je 70e loonslaven, und schnell !quote:

Ja.. maar toen was je grootste zorg "wat zal de juf er van zeggen dat ik weer mijn huiswerk niet af heb" of "verdikke ik heb nog maar een week op dat werkstuk/opstel in te leveren" wat in die tijd je grootste zorgen waren, daar lach je nu om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:02 schreef MissVanity het volgende:
Was ik nog maar even middelbare school scholier.
Dat waren pas goede tijden.
Nooit geldzorgen en super veel vrije tijd. Wow.

Ik heb eigenlijk niet echt zorgen momenteelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. maar toen was je grootste zorg "wat zal de juf er van zeggen dat ik weer mijn huiswerk niet af heb" of "verdikke ik heb nog maar een week op dat werkstuk/opstel in te leveren" wat in die tijd je grootste zorgen waren, daar lach je nu om.
Zo lach je over 5 jaar weer over de zorgen die je nu hebt, wel sneller ook

Tenminste. Zo weinig tijd thuis.
 Tenminste. Zo weinig tijd thuis. 

Tip: Een blow in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Bastard het volgende:
Pff ik maak mij iedere dag zorgen, ik probeer het alleen mijn leven niet te laten vergallen.

)
 )

Ach waarom ook niet, 6 op de 10 is ook alcoholist volgens de normen van sommige.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Tip: Een blow in de morgen is een dag zonder zorgen.
(deze tip volg ikzelf overigens al zo'n 18 jaar niet, want van werken, anders dan fysieke arbeid, komt ook niet veel meer terecht)

quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Tip: Een blow in de morgen is een dag zonder zorgen.
(deze tip volg ikzelf overigens al zo'n 18 jaar niet, want van werken, anders dan fysieke arbeid, komt ook niet veel meer terecht)
Ik functioneer niet met wiet in mijn mik. Met alcohol trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach waarom ook niet, 6 op de 10 is ook alcoholist volgens de normen van sommige.

Nou.. ligt er aan waar je mee bezig bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
[..]
Ik functioneer niet met wiet in mijn mik. Met alcohol trouwens ook niet.
Dat wordt niks...

Op mijn werk is het geen goed plan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou.. ligt er aan waar je mee bezig bent.

Op de bouw of in het magazijn e.d. geen probleem. Als ITer op een kantoor ... GROOT probleemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef MissVanity het volgende:
Op mijn werk is het geen goed plan.
Thuis is het prima.

Ik heb een representatieve functiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Op de bouw of in het magazijn e.d. geen probleem. Als ITer op een kantoor ... GROOT probleem
 Dan kan je niet stoned of dronken zijn.
 Dan kan je niet stoned of dronken zijn. 

quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
Ach waarom ook niet, 6 op de 10 is ook alcoholist volgens de normen van sommige.

(maar dus nog liever dat dan ...
 (maar dus nog liever dat dan ...   )
 )

Het kan ook relativerend werken, kinderenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:09 schreef R0N1N het volgende:
[..]

Weet je wat nou het mooie is: Ik kan me volledig vinden in de kop "Liever drank dan kinderen na drukke dag", maar ik drink geen druppel(maar dus nog liever dat dan ...
)

als k da nie gedaan had , had ik t niet gehaald was nl op van de zenuwen.
  als k da nie gedaan had , had ik t niet gehaald was nl op van de zenuwen. 

Mousyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:55 schreef mousy31 het volgende:
Na een joint kan k me juist veel beter consentreren , heb zelfs mn examens erop gehaaldals k da nie gedaan had , had ik t niet gehaald was nl op van de zenuwen.
Maar t ligt wel aan de hoeveelheid ik rook na 1 fuctioneer k beter maar naar meerdere word k net zo goed lui hihi.
Mn migraine is zo goed als weg heb vanmorgen lekker geslapen en verjaardag was gezellig.
Nu ff lekker achter thuis onder de parasol al begint t te betrekken, of te wel wolken grrrrr
 Fijn dat je dag goed was.
 Fijn dat je dag goed was.

Geen ruzie maken met je moeder! Ga lief doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:55 schreef summer2bird het volgende:
Nu ben ik eindelijk thuis, na een dag werken
Nu al ruzie met mijn moeder, en ik heb koppijn

Nee, mijn moeder is onmogelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Geen ruzie maken met je moeder! Ga lief doen.
Vriendschap met je moeder is leuker
 ) En dat mijn collega's ook wel een hekel aan me zouden hebben omdat ik nooit mijn best deed.
 ) En dat mijn collega's ook wel een hekel aan me zouden hebben omdat ik nooit mijn best deed. 

Mwa, klinkt alsof jullie er allebei een beetje doorheen zitten..quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |