Zit op high en zeker op 1 tankje per dag, niet geheel de voldoening van echt roken maar een prima alternatief als je er aan gewend bent vlgs mij.quote:

C-watte?quote:

Nee? Wat mis je qua voldoening dan? En welke smaak heb je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:55 schreef Bastard het volgende:
Zit op high en zeker op 1 tankje per dag, niet geheel de voldoening van echt roken maar een prima alternatief als je er aan gewend bent vlgs mij.

CopyPaste!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:58 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
C-watte?
(...Cross posten? En waar dan?)
[..]
Nee? Wat mis je qua voldoening dan? En welke smaak heb je?
Ben er al heel snel gewend aan geraakt myself.

Precies. Hier ben je initieel niet zo bewust van totdat je het ook echt kan toepassen en met een grote glimlach in de trein zit te smoken zonder dat het mensen stoort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:13 schreef Bastard het volgende:
Wat wel een heel groot voordeel is.. je kan overal roken want het stinkt niet.
Heb weer meer lucht in mijn longen, reuk en smaak is beter geworden, Dus zeker voordelen.

Arbeiten! Schnelllllll!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:31 schreef summer2bird het volgende:
Zometeen weer werken.
Van 9 tot 18.
Ik heb geen zihin!

Heb je eindelijk een baan, wil je niet werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:31 schreef summer2bird het volgende:
Zometeen weer werken.
Van 9 tot 18.
Ik heb geen zihin!

Oh hij is gesoeptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef MissVanity het volgende:
Bedankt trouwens voor de leuke opmerkingen over de foto.
Nu kunnen jullie mij in elk geval herkennen op de meet
Al ben ik dan wel minder gesoept
 Want eigenlijk heb je rood haar?
 Want eigenlijk heb je rood haar?  

Nee. Het haar is niet gesoept.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh hij is gesoeptWant eigenlijk heb je rood haar?

Ik dacht dat die bril ook gesoept wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee. Het haar is niet gesoept.
Maar ik had 3 puistjes en dat kan echt niet he!
Ik heb stiekem ook mijn tanden gebleekt. En de lippenstift is nep

Ik begin het door te krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bril ook gesoept was
Maar stiekem ben jij dus best wel goed met photoshop?

Ik heb een Calvin Klein brilquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik begin het door te krijgen
De bril is echt. Een van mijn eerste aankopen van mijn eerste salaris
Het is een Vogue. Maar in de fabriek is er een foutje gemaakt waardoor het streepje op het pootje niet helemaal recht is. Toen kreeg ik het montuur gratis

Coolquote:
 Ik heb ook 2 merkloze brillen
 Ik heb ook 2 merkloze brillen 
 Kon m ook gelijk meenemen.
 Kon m ook gelijk meenemen. 

Je hebt me in de val gelokt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef mousy31 het volgende:
HIHIHI miss je wou je niet bekend maken voor de meet (lees ma paar topics terug) hihi nou heb ik je toch gezien je bent er met ogen open ingetrapt
geintje
Erg leuke foto het staat je zeker goed je hebt nl ook zwarte wenkbrouwen en dan matcht t wel perfectos, (k krijg nu eig heel erg zin om mn haar een kleurtje te doen.....maar we doen t ma niet.) Je ziet er idd uit als een leuke pittige dame , dat mag k wel!

Succes vandaag. En als het echt niet gaat moet je lekker je bed inkruipen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:05 schreef mousy31 het volgende:
Vandaag is mn broer 51 geworden we gaan vanmiddag op visite.
Verder voel ik me erg opgelucht heb nl gisteren een foon gesprek gehad met mn zoon zn stiefmoeder, ze viel me bij en dat was echt een super gevoel. Hij is daar dus net zo lastig als bij mij. We gaan de regels opelkaar afstemmen zodat waar mn zoon ook is dezelfde regels gelden en vader moet ook meewerken (anders heb t weinig zin).
Kreeg ik me na t gesprek me toch een migraine k zag weer allemaal vlekken en stippen die draaiden , was mn halve gezichtsveld kwijt. Dat was al heel lang geleden dat ik t zo heftig had.
Nu voeld het net of ik een dikke kater heb en moet dus straks nog op visite.
Nou we zien t wel fijne dag allemaal

erg leuk voor de mensen die niet hoeven te werken , geniet er van
  erg leuk voor de mensen die niet hoeven te werken , geniet er van   

Haha ja lol.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je hebt me in de val gelokt!
Dat zwarte haar maakt me wel meer mij hoor.
Maar ach. Paars, rood, blond en bruin kan ook.
Ik heb echt allen gehad. Zelfs oranje
Dat was niet echt een succes...

k Wil niet naar bed , nuk nukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Succes vandaag. En als het echt niet gaat moet je lekker je bed inkruipen hoor.
Goed naar je gevoel luisteren

Ik heb meerdere malen mezelf geblondeerd. Eerste keer werd het dus oranje inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:07 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Haha ja lol.
Dat oranje was dat na een poging zelf je haar blonderen??? Ik had van mezelf donkerbruin haar en wou t blond doen, mn vriendin spul drin gemeerd en toen was ik dus knal oranje, wat wel toevallig samenviel met de wk dus ff 2 weken zo rond gelopen en mensen vonden t gaaf. Toen wou ik terug naar bruin dus dat erin en werd ik groen, ik met muts op naar drogist help k ben groen, toen rood eroverheen en toen was t redelijk ok.
Dus blonderen als je zelf donker bent NIET doen.

)
 )

Misschien was de migraine een reactie Mousy, het is ook allemaal zo heftig met je zoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:05 schreef mousy31 het volgende:
Vandaag is mn broer 51 geworden we gaan vanmiddag op visite.
Verder voel ik me erg opgelucht heb nl gisteren een foon gesprek gehad met mn zoon zn stiefmoeder, ze viel me bij en dat was echt een super gevoel. Hij is daar dus net zo lastig als bij mij. We gaan de regels opelkaar afstemmen zodat waar mn zoon ook is dezelfde regels gelden en vader moet ook meewerken (anders heb t weinig zin).
Kreeg ik me na t gesprek me toch een migraine k zag weer allemaal vlekken en stippen die draaiden , was mn halve gezichtsveld kwijt. Dat was al heel lang geleden dat ik t zo heftig had.
Nu voeld het net of ik een dikke kater heb en moet dus straks nog op visite.
Nou we zien t wel fijne dag allemaal

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |