Dank voor de tip Bastardquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:02 schreef Bastard het volgende:
Wij maakten vroeger de boswandeling zelf, stukken goedkoper dan een fles aanschaffen.
Zorg dat je 2 lege flessen cola hebt (of sinas duh)
Koop in de winkel de goedkope variant
Pinacolada
Pisang
Wodka
2 delen Pina en 2 delen Pisang op 1 deel vodka.
mixen en presto

& als die Colafles leeg is, gaatje in de bodem prikken, joint erin steken, fles vol met rook zuigen, joint eruit & vinger op het gat houden, dan zo hard je kan aan de fles zuigen en dan je vinger weer van het gat af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:02 schreef Bastard het volgende:
Wij maakten vroeger de boswandeling zelf, stukken goedkoper dan een fles aanschaffen.
Zorg dat je 2 lege flessen cola hebt (of sinas duh)
Koop in de winkel de goedkope variant
Pinacolada
Pisang
Wodka
2 delen Pina en 2 delen Pisang op 1 deel vodka.
mixen en presto

Als k naar de meet kom neem k een fles boswandeling mee lolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lust je geen wijnWat gaan we drinken dan op de meet?
Lust je wel rode wodka? Wedstrijdje doen wie het eerste onder de tafel ligt?
Ik ben weleens met een zak vol wiet de HMH ingelopen. De beveiliging zag het wel maar ze zeiden er niets van. Toen hebben we in het rookhok die joint gedraaid. En vervolgens opgerookt en kneitestoned een concert gezienKorn was het
Ik ga vanavond naar Bridesmaids. Schijnt wel leuk te zijn. Even kijken of ik nog zin heb vanavond...
Vaak als ik eenmaal thuis ben wil ik niet meer weg
Ik gebruik geen msnIk had het eerst wel. Maar werd altijd boos als iemand me aansprak
Nu gebruik ik het maar niet meer.

Korn ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lust je geen wijnWat gaan we drinken dan op de meet?
Lust je wel rode wodka? Wedstrijdje doen wie het eerste onder de tafel ligt?
Ik ben weleens met een zak vol wiet de HMH ingelopen. De beveiliging zag het wel maar ze zeiden er niets van. Toen hebben we in het rookhok die joint gedraaid. En vervolgens opgerookt en kneitestoned een concert gezienKorn was het
Ik ga vanavond naar Bridesmaids. Schijnt wel leuk te zijn. Even kijken of ik nog zin heb vanavond...
Vaak als ik eenmaal thuis ben wil ik niet meer weg
Ik gebruik geen msnIk had het eerst wel. Maar werd altijd boos als iemand me aansprak
Nu gebruik ik het maar niet meer.

Nah dank u geen zin in een hoest partij heb wel eens een waterval gemaaktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
& als die Colafles leeg is, gaatje in de bodem prikken, joint erin steken, fles vol met rook zuigen, joint eruit & vinger op het gat houden, dan zo hard je kan aan de fles zuigen en dan je vinger weer van het gat af.

quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
& als die Colafles leeg is, gaatje in de bodem prikken, joint erin steken, fles vol met rook zuigen, joint eruit & vinger op het gat houden, dan zo hard je kan aan de fles zuigen en dan je vinger weer van het gat af.
 Wat een tips hier.
 Wat een tips hier. Daar word je echt knetter van
 Daar word je echt knetter van  

Ik ben niet zo van die flauwekul, heb wel waterpijpjes gebouwd vroeger, of 'mexicaantje' gedaan en wat heb je meer van spellen maar doe maar gewoon jointje roken voor mij hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]

Horrorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:10 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Als k naar de meet kom neem k een fles boswandeling mee lol
Geen idee of ik rode wodka lust k hou eig niet zo van de smaak alcohol, vandaar boswandeling.
Jammer dat je geen msn meer nhebt, k heb m elke dag aan maar word nouwelijks aangesproken zou dat komen omdat ik m altijd op bezet heb staan??? hihi
Geen idee of die film leuk is ik hou zelf erg van horrors en thrilles
gisteravond me rot gelachen om een dikke b film t moest een horror voorstellen nou t wass zo nep maar wel vermakelijker dan de herhalingen op de andere netten.
Oger heette de film geloof ik.
 Geweldig is dat. Dat is echt komedie voor mij.
 Geweldig is dat. Dat is echt komedie voor mij.

Hier vroeger met elkaar ook een waterpijp gebouwd van een groete pot van augurken, en met tuinslangen eraan lol, maar lekker vind ik t nie zo doe mij ook ma een gewoon jointjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die flauwekul, heb wel waterpijpjes gebouwd vroeger, of 'mexicaantje' gedaan en wat heb je meer van spellen maar doe maar gewoon jointje roken voor mij hoor

Echte goede horror daar kwijl k bijna vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HorrorGeweldig is dat. Dat is echt komedie voor mij.

Ik vind wiet in de waterpijp niet lekker. Ik rook mijn jointjes ook gewoon op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die flauwekul, heb wel waterpijpjes gebouwd vroeger, of 'mexicaantje' gedaan en wat heb je meer van spellen maar doe maar gewoon jointje roken voor mij hoor
 Is best grappig
 Is best grappig  

quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:15 schreef mousy31 het volgende:
En t gaat weer over blowen whahaha
edit: laat k nog een klein beetje hebben, * mousy31 gaat in draai mode
 Ik heb tegenwoordig alleen voorgedraaide... Want we zijn gestopt dus ik koop geen zakjes wiet meer
 Ik heb tegenwoordig alleen voorgedraaide... Want we zijn gestopt dus ik koop geen zakjes wiet meer   Helpt dus niks. Want haal nu constant voorgedraaide terwijl eigen gedraaide veel lekkerder zijn
  Helpt dus niks. Want haal nu constant voorgedraaide terwijl eigen gedraaide veel lekkerder zijn  

Die dingen waren leuk voor vroeger , maar nu staat een blowtje voor ff lekker relaxen en niet om knetter stoned te worden en zo snel mogelijk, trouwen k heb wel een hele hoge tolleratie grens voor ik stoned wil worden. Heb k ook met medicatie k kan gewoon veel hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik vind wiet in de waterpijp niet lekker. Ik rook mijn jointjes ook gewoon op.
Soms doen we wel een 'snel stoned worden' spelletje. Dan zeg ik een dier bv aap en dan moet de ander een dier zeggen met de p. Eerst neem je een trekje en dan tijdens de bedenktijd blijf je die dieper inhalerenIs best grappig

quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:15 schreef MissVanity het volgende:
Dan zeg ik een dier bv aap en dan moet de ander een dier zeggen met de p. Eerst neem je een trekje en dan tijdens de bedenktijd blijf je die dieper inhalerenIs best grappig

Dan maken we een nieuw topicquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:14 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Echte goede horror daar kwijl k bijna van
(miss pas op hoor straks is t topic vol)
 Tis toch Tru Oh. Hier mogen we lekker onzin babbelen
 Tis toch Tru Oh. Hier mogen we lekker onzin babbelen  

Ik ben nog maar een kindje hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:16 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Die dingen waren leuk voor vroeger , maar nu staat een blowtje voor ff lekker relaxen en niet om knetter stoned te worden en zo snel mogelijk, trouwen k heb wel een hele hoge tolleratie grens voor ik stoned wil worden. Heb k ook met medicatie k kan gewoon veel hebben.

) mag dat niet meer.
 ) mag dat niet meer.

Ik koop NOOIT voorgedraaide daar zit alleen maar troep in afval enzo, ik koop een zakje van 6euro en daar kan k 2 of 3 dagen mee doen. Wij hebben hier bijv ook geen concurentie er is maar 1 coffeeshop in Assen , moet er nog 10km voor rijden ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik heb tegenwoordig alleen voorgedraaide... Want we zijn gestopt dus ik koop geen zakjes wiet meer
Helpt dus niks. Want haal nu constant voorgedraaide terwijl eigen gedraaide veel lekkerder zijn

van mij mag je allesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een kindje he
Ik mag dat soort dingen nog doen
Straks als ik volwassen ben () mag dat niet meer.

Heb er 2 op 5 minuten lopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:18 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik koop NOOIT voorgedraaide daar zit alleen maar troep in afval enzo, ik koop een zakje van 6euro en daar kan k 2 of 3 dagen mee doen. Wij hebben hier bijv ook geen concurentie er is maar 1 coffeeshop in Assen , moet er nog 10km voor rijden ook

Hier in Hilversum heb je een coffeeshop per inwonerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:18 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik koop NOOIT voorgedraaide daar zit alleen maar troep in afval enzo, ik koop een zakje van 6euro en daar kan k 2 of 3 dagen mee doen. Wij hebben hier bijv ook geen concurentie er is maar 1 coffeeshop in Assen , moet er nog 10km voor rijden ook

Gaafquote:
 Dat is pas lekker.
 Dat is pas lekker.

Heb ook wel eens een Cognac fles omgebouwd tot waterpijp. Rum erin en gaan
 Heb ook wel eens een Cognac fles omgebouwd tot waterpijp. Rum erin en gaan   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |