abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 januari 2012 @ 12:39:23 #201
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_107397122
Die steekbal op Mokotjo in de eerste helft was subliem :Y

Zijn wedstrijdmentaliteit is top!

Clasie is een grote baas!
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_107397132
  maandag 30 januari 2012 @ 12:43:36 #203
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_107397265
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:39 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik inderdaad. Ik viel van de bank en lag een halve minuut kwijlend op de grond _O_
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_107637181
Na vandaag weer 1 miljoen meer waard geworden _O_
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107637198
Idd.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107783114
Hoeveel zou hij waard moeten zijn eigenlijk? Wat denken jullie ...
★★★
pi_107783191
Nog een 3,5-jarig contract. Ik denk rond de 8 miljoen, maar zodra we Europees spelen gaat dat omhoog. Als hij in Oranje komt nog meer.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107783280
^O^
★★★
pi_107783337
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:45 schreef Muto het volgende:
Nog een 3,5-jarig contract. Ik denk rond de 8 miljoen, maar zodra we Europees spelen gaat dat omhoog. Als hij in Oranje komt nog meer.
Als je naar de markt is het niet meer dan 6, maar goed.
pi_107783365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Als je naar de markt is het niet meer dan 6, maar goed.
En dat is ook gewoon zo.
pi_107783763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:45 schreef Muto het volgende:
Nog een 3,5-jarig contract. Ik denk rond de 8 miljoen, maar zodra we Europees spelen gaat dat omhoog. Als hij in Oranje komt nog meer.
bron?
★★★
pi_107783792
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

bron?

Alsjeblieft.
pi_107783818
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]


Alsjeblieft.
Dat is geen bron.

Hij zal wel 4 miljoen waard zijn op de markt. Dat is gewoon zo.
★★★
pi_107783880
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:04 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat is geen bron.

Hij zal wel 4 miljoen waard zijn op de markt. Dat is gewoon zo.
Ja, maar op de markt is je gulden een daalder waard. Dus 4x2,5=10 miljoen euro.

Bron:

pi_107783931
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:06 schreef Sloggi het volgende:

[..]
Ja, maar op de markt is je gulden een daalder waard. Dus 4x2,5=10 miljoen euro.

Bron:

Is dat echt zo? _O_

Dus vertonghen: 10 x 2,5 = 25 _O_
★★★
pi_107783951
Nee, acht ton maal 2,5 is heul geen 25.
pi_107784049
De markt kennende heb ik nog te weinig bronnen langs zien komen van geinteresseerde clubs, en zolang clubs niet tegen elkaar opbieden denk ik dat 4 miljoen echt het hoogst haalbare is.
En dat is gewoon zo.
pi_107784058
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Als je naar de markt is het niet meer dan 6, maar goed.
We kregen al 5,5 voor Wijnaldum met zijn aflopende contract man. Wat denk je zelf, dat ze hem voor een jodenfooi weg doen? ;)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107784500
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:11 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

We kregen al 5,5 voor Wijnaldum met zijn aflopende contract man. Wat denk je zelf, dat ze hem voor een jodenfooi weg doen? ;)
Zou kunnen, maar feit blijft wel dat er nog geen bronnen zijn, en dat hij op de markt gewoon 4 miljoen waard is. Dat is gewoon zo.
★★★
pi_107784579
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar feit blijft wel dat er nog geen bronnen zijn, en dat hij op de markt gewoon 4 miljoen waard is. Dat is gewoon zo.
Dan begrijp je er serieus niets van. Deze jongen levert in principe meer op dan Eriksen met zijn tot 2016 lopende contract en geweldige spel bij Feijenoord, een team waar jeugdspelers al van jongs af aan bekeken worden door de top van Europa (van Chelsea tot Arsenal en Inter tot Juventus).

Geloof maar dat Clasie onder het beleid van Van Geel voor de absolute hoofdprijs weggaat. Van Geel veegt zijn reet af met 4 miljoen.
pi_107784602
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan begrijp je er serieus niets van. Deze jongen levert in principe meer op dan Eriksen met zijn tot 2016 lopende contract en geweldige spel bij Feijenoord, een team waar jeugdspelers al van jongs af aan bekeken worden door de top van Europa (van Chelsea tot Arsenal en Inter tot Juventus).

Geloof maar dat Clasie onder het beleid van Van Geel voor de absolute hoofdprijs weggaat. Van Geel veegt zijn reet af met 4 miljoen.
Bron ..
★★★
pi_107784607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:11 schreef Littlerabbit het volgende:
De markt kennende heb ik nog te weinig bronnen langs zien komen van geinteresseerde clubs, en zolang clubs niet tegen elkaar opbieden denk ik dat 4 miljoen echt het hoogst haalbare is.
En dat is gewoon zo.
Dat zie je dus echt verkeerd gezien deze speler tot 2016 bijgetekend heeft en op dit moment beter speelt dan 'toptalent' Eriksen.
pi_107784664
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar feit blijft wel dat er nog geen bronnen zijn, en dat hij op de markt gewoon 4 miljoen waard is. Dat is gewoon zo.
Welke bron? Jouw dikke duim?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107784671
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:26 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Bron ..
Je kan wel 'bron, bron' roepen maar op dit moment is er geen concrete interesse voor Clasie voor zover bekend in de media (praise the lords). Zodra deze aandacht er echter gaat komen wordt dit een toptransfer van jewelste, elke voetbalkenner ziet dit aankomen en er is een reden dat meerdere topanalisten in Nederland zich positief over hem uitspreken.

Het is wat ze bij VI zeiden: "Van Hanegem is ongelofelijk van hem te spreken en dat gebeurt zelden tot nooit". 'Nuff said.
pi_107784712
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Welke bron? Jouw dikke duim?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je kan wel 'bron, bron' roepen maar op dit moment is er geen concrete interesse voor Clasie voor zover bekend in de media (praise the lords). Zodra deze aandacht er echter gaat komen wordt dit een toptransfer van jewelste, elke voetbalkenner ziet dit aankomen en er is een reden dat meerdere topanalisten in Nederland zich positief over hem uitspreken.

Het is wat ze bij VI zeiden: "Van Hanegem is ongelofelijk van hem te spreken en dat gebeurt zelden tot nooit". 'Nuff said.
^O^

Deed even het gedrag van jullie grote vriend Guidetti na. Dacht dat wij Ajacieden het niet snapten, maar blijkt nu gewoon dat het aan Guidetti ligt.
★★★
pi_107784824
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:29 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[..]

^O^

Deed even het gedrag van jullie grote vriend Guidetti na. Dacht dat wij Ajacieden het niet snapten, maar blijkt nu gewoon dat het aan Guidetti ligt.
Grote vriend Guidetti? Die gozer loopt hier sinds eind januari rond en is een grotere blaaskaak dan de gemiddelde Ajacied na het winnen van de CL. :'). Niet serieus nemen die gast, is niet representatief voor de rest van de jongens in het Feijenoord-topic. ^O^.

Ik verbaasde me al een beetje want jij en Rabbit zien het spelletje meestal wel aardig...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 11:32:32 ]
pi_107784878
Hopen dat Clasie Baasie snel zijn debuut in het grote Oranje mag maken van Bertje
Ben wel eens benieuwd hoe hij zou functioneren omringt door echte topspelers. Als hij die handelingssnelheid en dat overzicht daar zou kunnen behouden of verbeteren heb je inderdaad een potentiële Europese topper.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107784948
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Grote vriend Guidetti? Die gozer loopt hier sinds eind januari rond en is een grotere blaaskaak dan de gemiddelde Ajacied na het winnen van de CL. :'). Niet serieus nemen die gast, is niet representatief voor de rest van de jongens in het Feijenoord-topic. ^O^.

Ik verbaasde me al een beetje want jij en Rabbit zien het spelletje meestal wel aardig...
^O^

quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
Hopen dat Clasie Baasie snel zijn debuut in het grote Oranje mag maken van Bertje
Zal voor het EK nog niet gebeuren. Daarna, als Bommel stopt zou het best eens kunnen.
★★★
pi_107784987
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

^O^

[..]

Zal voor het EK nog niet gebeuren. Daarna, als Bommel stopt zou het best eens kunnen.
Ik vind hem iig meer inzicht hebben dan Strootman. Al heeft hij natuurlijklijk qua fysiek ook wel een hoop te compenseren.
pi_107785089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik vind hem iig meer inzicht hebben dan Strootman. Al heeft hij natuurlijklijk qua fysiek ook wel een hoop te compenseren.
Tsja, hij is 1 meter 68. Ik vind het altijd zo'n gelul over die groottes. Jongens in Barcelona zijn niet veel groter. Ik vraag me af of Clasie niet na enkele weken hard meetrainen zou 'aansluiten' in het niveau van die gasten. Ik zie wel voor me dat zo'n jongen uiteindelijk 'naadloos' mee gaat lopen in zo'n elftal, op basis van de pure kwaliteiten en het 'tandje bij kunnen zetten' in zo'n elftal, naadloze aansluiting.

Nú zal zo'n stap ongetwijfeld (veel) te vroeg komen, maar wie weet over een jaar of 1 a 2. Zie het zomaar gebeuren. iig. nu al beter dan die Strootman wat mij betreft.
pi_107785104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik vind hem iig meer inzicht hebben dan Strootman. Al heeft hij natuurlijklijk qua fysiek ook wel een hoop te compenseren.
Sneijder is toch ook een ukkie man. Iniesta, Xavi, . Niet dat hij al op dat niveau zit maar met techniek kun je een hoop compenseren.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107785118
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik vind hem iig meer inzicht hebben dan Strootman. Al heeft hij natuurlijklijk qua fysiek ook wel een hoop te compenseren.
Er is geen reden om Strootman weg te halen. Hij heeft het tot nu toe echt geweldig gedaan bij het NL-elftal.
★★★
pi_107785199
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Sneijder is toch ook een ukkie man. Iniesta, Xavi, . Niet dat hij al op dat niveau zit maar met techniek kun je een hoop compenseren.
Als Sneijder niet tweebenig was geweest, was het een beperkte speler geweest. Hij kun nu beide kanten opdraaien.

Iniesta en Xavi, tsjah, laten we het daar maar niet over hebben. Klasse apart.

Maarja, je moet het compenseren door slim te voetballen. :)
★★★
pi_107785238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Sneijder is toch ook een ukkie man. Iniesta, Xavi, . Niet dat hij al op dat niveau zit maar met techniek kun je een hoop compenseren.
Dat klopt ook wel, maar dan vergelijk je Clasie al met deze spelers en misschien zie ik het helemaal verkeerd als buitenstaander maar dat niveau moet ik hem nog maar zien behalen. Al is hij pas 19 en is er natuurlijk nog veel mogelijk.

quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Er is geen reden om Strootman weg te halen. Hij heeft het tot nu toe echt geweldig gedaan bij het NL-elftal.
Mwa... zodra het Nederlands elftal/PSV niet domineerd is hij de eerste die wegzakt uit het spel. Terwijl hij juist de man moet zijn op die positie om een wedstrijd op die positie te doen kantelen in de 2 controlerende middenvelders tactiek.
pi_107785342
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel, maar dan vergelijk je Clasie al met deze spelers en misschien zie ik het helemaal verkeerd als buitenstaander maar dat niveau moet ik hem nog maar zien behalen. Al is hij pas 19 en is er natuurlijk nog veel mogelijk.
Hij zit nog LANG niet op dat niveau nee, maar hij is net als wat Kuijt een aantal jaren geleden had: Fc-lutjekut - Quick boys - Utrecht - Feijenoord - Liverpool, en bij elk van die clubs sloot hij 'naadloos' aan, pastte zich zonder problemen aan aan het niveau.

Ik denk dat Clasie dit nóg beter zou kunnen dan Kuijt. Zet hem nu in een, ik noem maar wat, Juventus, en binnen 3 weken speelt hij in dat elftal alsof hij er al 2 jaar bij zit.

Misschien komt het door mijn enorme liefde voor deze jongen, maar dat geloof ik echt :@ En Van Hanegem ook trouwens, dus wie weet ^O^
pi_107785496
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel, maar dan vergelijk je Clasie al met deze spelers en misschien zie ik het helemaal verkeerd als buitenstaander maar dat niveau moet ik hem nog maar zien behalen. Al is hij pas 19 en is er natuurlijk nog veel mogelijk.

[..]

Mwa... zodra het Nederlands elftal/PSV niet domineerd is hij de eerste die wegzakt uit het spel. Terwijl hij juist de man moet zijn op die positie om een wedstrijd op die positie te doen kantelen in de 2 controlerende middenvelders tactiek.
Dat zeg ik toch ook niet? Qua niveau mag hij daar voorlopig zeker alleen van dromen. Het ging even over gebrek aan lengte compenseren door fysiek. Overigens kan het aan mijn gekleurde bril liggen, maar fysiek gezien verliest hij ook zelden een duel. Zelfs niet van een Strootman.

Zijn baltempo en inzicht is fenomenaal. Hij geeft soms passen en ballen, die door zijn meer beperkte medespelers niet begrepen worden. Daarom zou ik hem graag op een hoger niveau willen zien. Gewoon kijken wat er dan gebeurt. Kan hij niet mee? Prima!

Hier zie je een beetje wat men bedoeld:

Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:51:38 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107785612
Gelukkig heeft die Van Stee hem niet weggepest naar AZ, wat wel de bedoeling was :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107785618
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet? Qua niveau mag hij daar voorlopig zeker alleen van dromen. Het ging even over gebrek aan lengte compenseren door fysiek. Overigens kan het aan mijn gekleurde bril liggen, maar fysiek gezien verliest hij ook zelden een duel. Zelfs niet van een Strootman.

Zijn baltempo en inzicht is fenomenaal. Hij geeft soms passen en ballen, die door zijn meer beperkte medespelers niet begrepen worden. Daarom zou ik hem graag op een hoger niveau willen zien. Gewoon kijken wat er dan gebeurt. Kan hij niet mee? Prima!

Hier zie je een beetje wat men bedoeld:

Men vergeet vaak dat ook een 'mannetje' van 1 meter 68 een lange kerel van de bal kan zetten. Kracht komt niet met lengte, kracht komt met lichamelijke spieropbouw. En denk zelf maar eens na: wat krijg je makkelijker omlaag, een lange deurklink van 50 centimeter lang of een deurklinkje van 2 centimeter?

Kleiner is niet altijd slechter. Des te kleiner iets is, des te moeilijker is het ontstabiel te maken. _O_
pi_107785775
Hij zet heel vaak zijn lichaam tussen de tegenstander en de bal, dus zo erg is dat fysieke niet.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107785834
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef Muto het volgende:
Hij zet heel vaak zijn lichaam tussen de tegenstander en de bal, dus zo erg is dat fysieke niet.
Dat dus, en aantoonbaar gemaakt is ooit dat kleinere voetballers moeilijker onderuit te halen zijn / van de bal te zetten zijn, júíst door hun 'density'. Op dat vlak heeft Clasie dus zelfs een aardig voordeel van zijn "kleinte" ( :') )

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 11:58:40 ]
pi_107813935
Clasie aka Cleverley

Bazen _O_
  vrijdag 10 februari 2012 @ 00:05:59 #242
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107814210
Clasie is op dit moment één van de grootste talenten van Nederland. Je kan dan echt niet met een bod van <¤5 miljoen aankomen...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_107818914
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:05 schreef TC03 het volgende:
Clasie is op dit moment één van de grootste talenten van Nederland. Je kan dan echt niet met een bod van <¤5 miljoen aankomen...
Ik zie een Jopie Munsterman er zomaar voor aan hoor :D Hoewel Van Geel hem denk ik ondertussen wel heeft laten zien 'who's boss' _O_
pi_107818953
Clasie is op dit moment beter dan Strootman ^O^
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107822081
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:05 schreef Guidetti het volgende:
Clasie is op dit moment beter dan Strootman ^O^
Je gaat te ver
pi_107822198
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Je gaat te ver
Nee hoor, hij heeft gewoon gelijk.
pi_107822240
Strootman is op het moment veel beter, niets aan te doen
pi_107822622
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Doublepain het volgende:
Strootman is op het moment veel beter, niets aan te doen
Dat is jouw mening, ik vind Clasie op dit moment veel beter. Ongelofelijk belangrijk voor Feijenoord, geeft sublieme passjes, leidt gewoon 0,0% balverlies.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:11:08 #249
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107822721
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, ik vind Clasie op dit moment veel beter. Ongelofelijk belangrijk voor Feijenoord, geeft sublieme passjes, leidt gewoon 0,0% balverlies.
Clasie en El Ahmadi zijn samen echt ongelofelijk belangrijk eigenlijk. Leiden zelden balverlies en zijn allebei erg goed in de omschakeling. Het is imho niet voor niets dat we dit seizoen erg gevaarlijk zijn uit counters, dat komt door dit duo _O_.
2000 light years from home
pi_107822962
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Doublepain het volgende:
Strootman is op het moment veel beter, niets aan te doen
Strootman heeft een hele sterke periode gekend aan het begin van dit seizoen. Ik heb het idee dat hij nu op zijn tenen moet lopen om zijn eigen hype te kunnen waarmaken. Vandaar ook de gefrustreerde reacties in het veld. Er wordt meer van hem verwacht dan hij (op dit moment) kan brengen.

Clasie zal ook nog wel een terugval krijgen, zoals veel talenten van zijn leeftijd. Hij heeft echter het karakter en de werklust om zelfs dan nog belangrijk en beslissend te kunnen zijn voor het team.
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')